Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LloydsHvilket merke på testen bruker du?
Har ingen erfaring med de dessverre. Men vet iaf at rfsu sine test ofte er veldig treig. Det er absolutt håp enda. Prøv å test på nytt om et par dagerLloyds
På selveste valentinsdagen jo!4+0 idag foreløpig termin 14. februar, håper alt går bra
Lloyds er helt forferdelige!Lloyds
Det har jeg skjønt! Tatt flere clear blue som tydelig sier gravid og Lloyd er såvidt strek på..Lloyds er helt forferdelige!
Hvis du får tak i make sure så er de mye mye bedre!
Det skal jeg også gjøre på søndagSiden det er "offisiell" testdag for meg i dag, så svidde jeg av en CB digital Da er det bare å melde fra til klinikken!
Ååå, spennende! Jeg har egentlig fått positive tester siden lørdag, men det er litt ekstra spesielt å se "Gravid" lyse opp på skjermen!Det skal jeg også gjøre på søndag
sist jeg var gravid (MA) spurte jeg klinikken om jeg fikk kalle meg for gravid da jeg var 12dpo, men neeei, jeg måtte vente til 14dpo
Ja, det er det jeg dristet meg til en CBD på 10dpo, og den ble faktisk positiv den også!Ååå, spennende! Jeg har egentlig fått positive tester siden lørdag, men det er litt ekstra spesielt å se "Gravid" lyse opp på skjermen!
Gratulere og velkommenJeg melder meg forsiktig inn her jeg er 3+4 idag
Vis vedlegget 437175
Skulle være et hjerte med derGratulere og velkommen