Positiv test!

9 DPO ❤️ Om spiren sitter har jeg termin 1 februar :laughing021 Så da får jeg bli med her i februar gruppen ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7139.jpeg
    IMG_7139.jpeg
    117,5 KB · Visninger: 119
Ble overrasket av denne i dag. 11 DPO og termin 3 februar
 

Vedlegg

  • IMG_0282.jpeg
    IMG_0282.jpeg
    679,2 KB · Visninger: 29
12 dpo 3+5 Tok en ny test nå som er mye sterkere :love7
 

Vedlegg

  • IMG_0329.jpeg
    IMG_0329.jpeg
    891,9 KB · Visninger: 22
21/5 øverst og 23/5 nederst :Heartred

Kommer til å svi av noen kroner på clearblue med ukesindikator imorgen og i neste uke:hilarious:
Jeg fikk 2-3 4+0 på tirsdag, tenker å ta en ny 5+1, selv om jeg leser overalt at de fleste ikke får 3+ før langt etter 5+5 :laughing021 :bag:
 
Tar dere fremdeles litt «stikkprøver»?:angelic: Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid/ at dette skal gå fint, så tester litt innimellom bare for å se at streken enda er der, og ikke minst at den blir sterkere xsmile6 Denne er fra i morges, 4+2 :Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_2272.jpeg
    IMG_2272.jpeg
    1 MB · Visninger: 67
Tar dere fremdeles litt «stikkprøver»?:angelic: Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid/ at dette skal gå fint, så tester litt innimellom bare for å se at streken enda er der, og ikke minst at den blir sterkere xsmile6 Denne er fra i morges, 4+2 :Heartpink
Ja! Den cb testen jeg la ut tidligere idag er tatt idag, 4+1 :hilarious: Tror heller ikke på at jeg er gravid, har så lite symptomer også:hilarious:
 
Tar dere fremdeles litt «stikkprøver»?:angelic: Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid/ at dette skal gå fint, så tester litt innimellom bare for å se at streken enda er der, og ikke minst at den blir sterkere xsmile6 Denne er fra i morges, 4+2 :Heartpink
Jepp, men jeg har ikke strimler så jeg tar bare CB med ukeindikator! Tok en 4+0 så tar jeg en neste gang 5+1, etter det gir jeg meg :hilarious:
 
Tar dere fremdeles litt «stikkprøver»?:angelic: Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid/ at dette skal gå fint, så tester litt innimellom bare for å se at streken enda er der, og ikke minst at den blir sterkere xsmile6 Denne er fra i morges, 4+2 :Heartpink
Ja, men fikk enda sterkere i dag så tenker jeg gir meg nå. Har hatt en kjempe fin økning. Har testet hverdag siden Tirsdag.
 

Vedlegg

  • 8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    704,8 KB · Visninger: 76
Ja! Den cb testen jeg la ut tidligere idag er tatt idag, 4+1 :hilarious: Tror heller ikke på at jeg er gravid, har så lite symptomer også:hilarious:
Hehe godt å høre at jeg ikke er alene om det. Har heller ikke så mye symptomer. Men våkner kvalm og er stuuuuptrøtt etter jobb. Puppene er også nokså ømme. Likevel tar jeg meg i å gjøre motsatt av under prøvingen- jeg dysser ned symptomene. «Puppene er jo ikke såå ømme» «kanskje jeg bare er trøtt pga jobb» «er sikkert bare kvalmen pga jeg er sulten» :laughing002
 
Jepp, men jeg har ikke strimler så jeg tar bare CB med ukeindikator! Tok en 4+0 så tar jeg en neste gang 5+1, etter det gir jeg meg :hilarious:
Hehe xsmile9 har også en CB ukesindikator igjen! Tenkte spare den litt til. Er 4+2 i dag, har fått UL når jeg er 6+0. Så håper jeg klare spare den til ca midt mellom, åsså tenker jeg testebehovet gir seg etter ultralydenxsmile9
 
Hehe xsmile9 har også en CB ukesindikator igjen! Tenkte spare den litt til. Er 4+2 i dag, har fått UL når jeg er 6+0. Så håper jeg klare spare den til ca midt mellom, åsså tenker jeg testebehovet gir seg etter ultralydenxsmile9
Ja jeg har UL 7+0, men de to ukene mellom testen jeg tar 5+1 til UL 7+0 blir nok lange og nervepirrende tenker jeg:laughing021 Jeg går hele tiden å bekymrer meg for at det skal være blod i trusa når jeg skal på do :( Men etter UL 7+0 skal jeg roe meg, de sier jo at etter hjertet har begynt å slå 5+0 cirka, så går abort risikoen veldig ned❤️
 
Back
Topp