Positiv test!

Dette er IVF og vi satt inn ett egg:hilarious: De andre to gangene jeg var gravid med ivf fikk jeg ikke 3+ før uke 5+4
Ahhh skjønner :) Greit å vite, er 5+0 i morgen, hadde tenkt å ta en ny digital i morgen siden jeg trodde du fikk 3+ på 4+3 :laughing021 Men da skal jeg prøve å holde meg hehe❤️
 
Ahhh skjønner :) Greit å vite, er 5+0 i morgen, hadde tenkt å ta en ny digital i morgen siden jeg trodde du fikk 3+ på 4+3 :laughing021 Men da skal jeg prøve å holde meg hehe❤️
Ja, denne ganger er jeg 4+3 og fikk 3+. Men de andre to gangene jeg satt inn egg fikk jeg ikke 3+ før 5+4
 
Ja, denne ganger er jeg 4+3 og fikk 3+. Men de andre to gangene jeg satt inn egg fikk jeg ikke 3+ før 5+4
Beklager om jeg spør mye nå men jeg er ikke kjent med IVF:bag: Men er det noe årsak til at det er så forskjellig?❤️
 
Jeg tenkte å prøve meg på digital når jeg er 5+0 selv! Har ikke gjort det tidligere, men siden jeg har en til liggende er det jo greit å bruke den hehe! Fikk 2-3 på 4+1, noen som vet hvor høyt hcg må være for å få 3+?
 
Jeg tenkte å prøve meg på digital når jeg er 5+0 selv! Har ikke gjort det tidligere, men siden jeg har en til liggende er det jo greit å bruke den hehe! Fikk 2-3 på 4+1, noen som vet hvor høyt hcg må være for å få 3+?
Leste den måtte være på rundt 2680 for å slå ut på 3+ :) Jeg skal prøve meg på en digital i morgen 5+1, håper den viser 3+!
 
Leste den måtte være på rundt 2680 for å slå ut på 3+ :) Jeg skal prøve meg på en digital i morgen 5+1, håper den viser 3+!
Så spennende! Tenker også prøve meg på 5+1 med en til clearblue, er jo så lenge til mandag at jeg klarer nesten ikke vente:laughing025
 
Det er faktisk helt grusomt hvor treigt dagene går nå :hilarious:
Ja… Gleder meg sånn til baby begynner å bli på størrelse med et eple og når den endelig sparker litt, føler meg liksom ikke gravid nå, kan verken se det eller kjenne det :hilarious: :bag: Magen begynte å komme i uke 10 sist og baby sparket i uke 13/14, håper det kommer like tidlig denne gang!
 
Hcg på 269 målt 4+2. Legen sa det var innenfor normalen, så får vi se hva neste blodprøve sier. Tør ikke håpe på noe, har blødd i to døgn nå. Krysser det som krysses kan, men prøver å holde følelsene helt rolige for å ikke bli skuffa senere :Heartpink
 
Back
Topp