Positiv test!

Skjedde noe rart med testen jeg tok idag? Føler den er ugyldig egentlig for streken er jo halv? Hva tenker dere? Er kjempestressa :nailbiting:
IMG_0298.jpeg
 
Sniker litt her: tør ikke melde meg inn før jeg har fått noen andre til å se på testene mine. Hva tenker dere om disse? 12, 13 og 14 dpo... Burde de vært sterkere?

Fikk 1-2 på CB med ukesindikator.

IMG_1897.jpeg
 
Jeg ville kanskje tatt en ny? Ser ut som det er noe feil med testen, uten at jeg har så mye erfaring med tester (aldri fått positiv test før nå)
Ja jeg tenker å drøye til mandag da jeg måtte på jobb.. men det som er av testen er mye sterkere enn den forrige? Er så vanskelig å bedømme for jeg har ikke hatt noe særlig symptomer liksom :nailbiting:
 
Sniker litt her: tør ikke melde meg inn før jeg har fått noen andre til å se på testene mine. Hva tenker dere om disse? 12, 13 og 14 dpo... Burde de vært sterkere?

Fikk 1-2 på CB med ukesindikator.

Vis vedlegget 435992
Mye sterkere enn jeg hadde. Og strek er strek. Gratulerer! Husk at disse strimmeltestene kan variere i styrke, så ikke få helt panikk om den ikke blir sterkere fra dag til dag. De er ikke lagd for annet enn positiv/negativ og hcg skal ikke dobles daglig, men over ca 48 timer :) Gratulerer!
 
Ja jeg tenker å drøye til mandag da jeg måtte på jobb.. men det som er av testen er mye sterkere enn den forrige? Er så vanskelig å bedømme for jeg har ikke hatt noe særlig symptomer liksom :nailbiting:
Vanskelig å si da jeg synes kontrollstreken er ødelagt den også.. Jeg ville ikke fått panikk over dette i alle fall, ta en ny test senere :Heartpink
 
Mye sterkere enn jeg hadde. Og strek er strek. Gratulerer! Husk at disse strimmeltestene kan variere i styrke, så ikke få helt panikk om den ikke blir sterkere fra dag til dag. De er ikke lagd for annet enn positiv/negativ og hcg skal ikke dobles daglig, men over ca 48 timer :) Gratulerer!
Takk for svar! Jeg er helt frynsete her, kanskje jeg må fortelle mannen det :oops: etter ivf med dårlige egg er jeg forsiktig med å slippe jubelen løs
 
da har jeg svidd av 10 tester :happy::hilarious:
Blir ikke mere testing nå, syntes jeg har hatt en fin økning siden tirsdag :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_0496.jpeg
    IMG_0496.jpeg
    690,7 KB · Visninger: 29
Back
Topp