Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sant, strek er strek! Gratulere så masse murringer var mitt symptom også!26 dager syklus, skulle hatt mensen i går. Hadde gitt opp denne måneden da jeg fikk «murringer» på onsdag og hatt det siden. Forventa da å få mens tidligere, men da den ikke dukka opp ble et bittelite håp tent. Tok en test til morgenen i dag og det ble to streker Ikke super synlig, men to streker er to streker! 3+6
Godt å høre vi er flere i den klubben! Blir jo litt smårar av den murringa. Nå som testen ble positiv går en fra å vente på mensen til å være redd det skal gå galtHelt sant, strek er strek! Gratulere så masse murringer var mitt symptom også!
Haha ja helt santGodt å høre vi er flere i den klubben! Blir jo litt smårar av den murringa. Nå som testen ble positiv går en fra å vente på mensen til å være redd det skal gå galt
Gratulere og velkommenFikk denne i kveld, så tror kanskje jeg må melde meg inn her
Vis vedlegget 437646
Takk! Er ganske overrasket, siden jeg har fått negative tester helt frem til 12/13 dpo. Mulig eggløsning var senere enn jeg trodde. Gleder meg til å henge her med dereGratulere og velkommen
Fikk 2-3 når jeg var 4+0, og 3+ når jeg var 5+1Når antar dere og få 2-3 og 3+ på digital?
Hmm litt vanskelig å se når de ikke ligger ved siden av hverandre, men jeg synes det ser ut som en grei stigning Men du er sikker på at du er 4+2? Har du tatt CB ukeindikator?Første test med digital er fra fredag og andre fra idag 4+2. Er stigningen for svak?
Jeg hadde innsett så vet nøyaktig dato ja.Hmm litt vanskelig å se når de ikke ligger ved siden av hverandre, men jeg synes det ser ut som en grei stigning Men du er sikker på at du er 4+2? Har du tatt CB ukeindikator?