Positiv test!

26 dager syklus, skulle hatt mensen i går. Hadde gitt opp denne måneden da jeg fikk «murringer» på onsdag og hatt det siden. Forventa da å få mens tidligere, men da den ikke dukka opp ble et bittelite håp tent. Tok en test til morgenen i dag og det ble to streker❤️ Ikke super synlig, men to streker er to streker! 3+6
 

Vedlegg

  • IMG_5131.jpeg
    IMG_5131.jpeg
    230,1 KB · Visninger: 31
26 dager syklus, skulle hatt mensen i går. Hadde gitt opp denne måneden da jeg fikk «murringer» på onsdag og hatt det siden. Forventa da å få mens tidligere, men da den ikke dukka opp ble et bittelite håp tent. Tok en test til morgenen i dag og det ble to streker❤️ Ikke super synlig, men to streker er to streker! 3+6
Helt sant, strek er strek! :love017 Gratulere så masse :Dmurringer var mitt symptom også!
 
Helt sant, strek er strek! :love017 Gratulere så masse :Dmurringer var mitt symptom også!
Godt å høre vi er flere i den klubben! Blir jo litt smårar av den murringa. Nå som testen ble positiv går en fra å vente på mensen til å være redd det skal gå galt
 
Gratulere og velkommen :love017
Takk! Er ganske overrasket, siden jeg har fått negative tester helt frem til 12/13 dpo. Mulig eggløsning var senere enn jeg trodde. Gleder meg til å henge her med dere :)
 
10 dpo fikk jeg 1-2 på CBD
I dag, 19 dpo fikk jeg 2-3
Får ta en om en uke da og se om det blir 3+ :nailbiting:
 
Første test med digital er fra fredag og andre fra idag 4+2. Er stigningen for svak?
 

Vedlegg

  • IMG_8846.png
    IMG_8846.png
    3,2 MB · Visninger: 51
  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 50
Første test med digital er fra fredag og andre fra idag 4+2. Er stigningen for svak?
Hmm litt vanskelig å se når de ikke ligger ved siden av hverandre, men jeg synes det ser ut som en grei stigning :scratch Men du er sikker på at du er 4+2?❤️ Har du tatt CB ukeindikator?
 
Hmm litt vanskelig å se når de ikke ligger ved siden av hverandre, men jeg synes det ser ut som en grei stigning :scratch Men du er sikker på at du er 4+2?❤️ Har du tatt CB ukeindikator?
Jeg hadde innsett så vet nøyaktig dato ja.
 
Back
Topp