Hvilke erfaringer har dere med Babyplan tidlig test, sånn man kan tisse rett på..? husker ikke hva det heter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så streken med én gang!Noen som kan se noe på denne?![]()

jaja - dere vet hvordan det er, haha.
Ja, ser noe - men ser ikke farge. Kan det være skugge?Noen som ser noe her?Vis vedlegget 369354
Jeg ser en svak strek der.Noen som ser noe her?Vis vedlegget 369354
Hva slags test er dette?Hvilke erfaringer har dere med Babyplan tidlig test, sånn man kan tisse rett på..? husker ikke hva det heter.
Da får vi håpe det ikke bare er en skygge daJeg ser en svak strek der.Hva slags test er dette?
Det er babyplan sin tidlig graviditetstest, var kanskje den du spurte om over her? Har stort sett bare brukt de, og er iallefall fornøyd med de 
Hvordan kjenner man om tappen er lukket..? Jeg klarer ikke kjenne sånt, tror jeg.Ja krysser fingrene for det, tappen kjennes ganske lukket ut også.. den pleier åpne seg mer etpar dager før tr...![]()
Når lukker den seg da egentlig? Hehe, det kan jeg forstå...Syns de er greie de jeg iallefall![]()

Hvordan kjenner man om tappen er lukket..? Jeg klarer ikke kjenne sånt, tror jeg.
Men hvis det skal være ganske tydelig når man kjenner etter, tror jeg ikke min er det.Når lukker den seg da egentlig?
Herlighet, jeg har mye å lære til tross for 3 svangerskap bak meg.
Ah... takk!Var usikker på detta jeg også første gang men gjennom å kjenne etter hver morgen gjennom en syklus kjenner du det ganske raskt.. er kjempe åpen og myk når det er el.. også lukker den seg når el er over og forblir lukket til tr eller evt fortsetter om du er gravid![]()

Hehe, det kan jeg forstå...
Foreløpig synes jeg alle tester er dumme.
De gir meg ikke det svaret jeg vil ha.
![]()

Ah... takk!
Da får jeg tappe i vei, og se om jeg skjønner det.
Men da kan det kjennes ut som TR står for tur for min del, da...
Hvis jeg ikke bare ikke kjenner tappen min godt nok.
![]()
Den vil nok ikke føles lukket ut for oss som har født før. Hos meg kjentes åpningen litt mer avlang ut, vanskelig å nå og følte bare noe var annerledes enn ved mens(da kom den langt ned, føltes rund/myk og veldig åpen ut.)Ah... takk!
Da får jeg tappe i vei, og se om jeg skjønner det.
Men da kan det kjennes ut som TR står for tur for min del, da...
Hvis jeg ikke bare ikke kjenner tappen min godt nok.
![]()

Den vil nok ikke føles lukket ut for oss som har født før. Hos meg kjentes åpningen litt mer avlang ut, vanskelig å nå og følte bare noe var annerledes enn ved mens(da kom den langt ned, føltes rund/myk og veldig åpen ut.)![]()
Ikke sikkert, den blir jo aldri så lukket hos oss som har født før som hos de som ikke har født før..![]()
Jeg set dessverre ikke noeEn venninne mener hun ser noe, jeg mener ikke. Hva mener dere?
Hvor mange dpo? Ta en ny om noen få dager!