Oss testetøser imellom

Jeg forsøker å teste etter EL på premom appen. Men skjønner ikke helt hvorfor det står «high» på to tester. Jeg tror også at noen av testene er blitt tatt feil vei ogsånt da jeg ikke har fått riktig bilde på alle. Det var den nederste det ikke kom feilmelding på. Noen som kan forklare hvorfor det kommer high flere ganger?? Skjønner ikke helt heller om hvirfor jeg har fått feilmelding på alle testene utenom den nederste. :wideyed: Undrer litt også om jeg ikke har ventet lenge nok før jeg tok bilde på de andre??

blir ikke helt klok på dette merker jeg :p:p

Vis vedlegget 369127
Den røde enden skal til høyre.
Ser ut som om fargestoffet ikke har fått trukket inn lenge nok før du har tatt bilde nei. Jeg pleier å ta etter 5 min men før 10 min.
Det slo ut på hihg på ene min også når fargestoffet ikke hadde roet seg ned.
Legger ved eksempel på min

Vedlegg

• 25824F8F-C9F2-4C04-93CA-85AFF48A6A9D.png
    25824F8F-C9F2-4C04-93CA-85AFF48A6A9D.png
    2,5 MB · Visninger: 91
Jeg forsøker å teste etter EL på premom appen. Men skjønner ikke helt hvorfor det står «high» på to tester. Jeg tror også at noen av testene er blitt tatt feil vei ogsånt da jeg ikke har fått riktig bilde på alle. Det var den nederste det ikke kom feilmelding på. Noen som kan forklare hvorfor det kommer high flere ganger?? Skjønner ikke helt heller om hvirfor jeg har fått feilmelding på alle testene utenom den nederste. :wideyed: Undrer litt også om jeg ikke har ventet lenge nok før jeg tok bilde på de andre??

blir ikke helt klok på dette merker jeg :p:p

Vis vedlegget 369127
De 3 i midten er feil vei, derfor blir de «high»:happy:

Hm... jeg er litt usikker, men tror jeg er 8-9 dpd, i dag.
Har allerede røket på en test, som selvfølgelig var negativ, det har jo vært for tidlig å teste.

Har nesten ikke hatt noe utflod til nå, men i dag var det plutselig masse.
(Utrolig hva man plutselig deler:greet015)
Jeg vet økt utflod kan være et tidlig tegn på graviditet... men vil ikke ha for store forhåpninger, selv om jeg allerede har det. DÅN!

Glad jeg har dere og trådene her inne, som jeg kan få ut tanker rundt dette.
;)

PS: Har de siste 3 dagene gått fra vanlig til treg mage, også... åh, herregud!
Håper nesten mensen kommer tidlig, bare så jeg slipper å lure.
For makan, kan ikke gå og være innbilt gravid hver måned, vel?!

Stakkars mannen min. :knegg:

Last edited:
Den røde enden skal til høyre.
Ser ut som om fargestoffet ikke har fått trukket inn lenge nok før du har tatt bilde nei. Jeg pleier å ta etter 5 min men før 10 min.
Det slo ut på hihg på ene min også når fargestoffet ikke hadde roet seg ned.
Legger ved eksempel på min

De 3 i midten er feil vei, derfor blir de «high»:happy:

prøvde å snu testene og sette dem på riktige dager. Men får opp på noen det er «null» eller ingen resultat så noen v dem har nok ikke blitt trukket nok inn nei til at testen kan leses av på appen.

Må jeg da slette de testene som denne feilmeldingen kommer opp? Og nærmer EL seg eller har den vært?? :rolleyes:

var mer moro å lete etter denne gangen man ser testene blir faktisk sterkere enn hva dem var før man ble gravid :p

7B98F1A8-05BB-43E0-BBAA-2DE6A78D0E88.png

prøvde å snu testene og sette dem på riktige dager. Men får opp på noen det er «null» eller ingen resultat så noen v dem har nok ikke blitt trukket nok inn nei til at testen kan leses av på appen.

Må jeg da slette de testene som denne feilmeldingen kommer opp? Og nærmer EL seg eller har den vært?? :rolleyes:

var mer moro å lete etter denne gangen man ser testene blir faktisk sterkere enn hva dem var før man ble gravid :p

Vis vedlegget 369155

syns ikke å se noen positive tester her ennå dessverre. Altså el har ikke vært. Du må nok bare prøve å ta nye og vente lenge nok med å ta bilde før du legger inn. Ta bilde i godt lys;)

syns ikke å se noen positive tester her ennå dessverre. Altså el har ikke vært. Du må nok bare prøve å ta nye og vente lenge nok med å ta bilde før du legger inn. Ta bilde i godt lys;)

Hvor lenge venter dere før dere leser av?? I dag (nederste) ventet jeg rundt 8 minutter før jeg leste av testen.trodde først den nederste nærmet seg positiv da den var nokså sterk i andre streken.

Noen som ser noe her ? Den er tørket men så likens ut før den tørket også.

Vedlegg

• A1DC7212-BDD1-4F22-8B80-3EFB11EBC090.jpeg
    A1DC7212-BDD1-4F22-8B80-3EFB11EBC090.jpeg
    220,2 KB · Visninger: 132
Så gjorde jeg det jeg absolutt ikke skulle gjøre... Røk på en såkalt tidlig teststrimmel fra Metode i dag, siden jeg likevel var på apoteket.
Vet jo ingenting om denne syklusen min ennå, siden jeg tok ut spiralen 16.september.
Men i følge Flo er det ca 6 dager til mens, og denne testen skulle kunne vise noe 6 dager før mens.

Sier til meg selv at jeg er for tidlig ute og altfor utålmodig, men skuffende er det.
For jeg ser ikke en dritt på denne testen, kunne jo vært en skikkelig svak en i det minste.

Bare å gi opp, eller holde ved planen om å teste til helgen?
Første dag av siste og eneste mens jeg til nå har hatt etter fjerning var 29.september.IMG_20211021_164605.jpg IMG_20211021_165034.jpg

Så gjorde jeg det jeg absolutt ikke skulle gjøre... Røk på en såkalt tidlig teststrimmel fra Metode i dag, siden jeg likevel var på apoteket.
Vet jo ingenting om denne syklusen min ennå, siden jeg tok ut spiralen 16.september.
Men i følge Flo er det ca 6 dager til mens, og denne testen skulle kunne vise noe 6 dager før mens.

Sier til meg selv at jeg er for tidlig ute og altfor utålmodig, men skuffende er det.
For jeg ser ikke en dritt på denne testen, kunne jo vært en skikkelig svak en i det minste.

Bare å gi opp, eller holde ved planen om å teste til helgen?
Første dag av siste og eneste mens jeg til nå har hatt etter fjerning var 29.september.Vis vedlegget 369246 Vis vedlegget 369247

Er det noen som ser noe som helst her?

Back
Topp