Oss testetøser imellom

Så gjorde jeg det jeg absolutt ikke skulle gjøre... Røk på en såkalt tidlig teststrimmel fra Metode i dag, siden jeg likevel var på apoteket.
Vet jo ingenting om denne syklusen min ennå, siden jeg tok ut spiralen 16.september.
Men i følge Flo er det ca 6 dager til mens, og denne testen skulle kunne vise noe 6 dager før mens.

Sier til meg selv at jeg er for tidlig ute og altfor utålmodig, men skuffende er det.
For jeg ser ikke en dritt på denne testen, kunne jo vært en skikkelig svak en i det minste.

Bare å gi opp, eller holde ved planen om å teste til helgen?
Første dag av siste og eneste mens jeg til nå har hatt etter fjerning var 29.september.Vis vedlegget 369246 Vis vedlegget 369247


jeg skimter noe veldig svakt :woot:
 
Bare tvil på om dette er skygge eller baby strek :wideyed:
Ene testen jeg her om dagen så det ut som skygge så undrer om det er noe sørlig forskjeller.
Vanskelig å si før det eventuelt øker i styrke… Men jeg ser kun antydning til «noe» der, ser dessverre ikke noe rosa strek.
 
Vanskelig å si før det eventuelt øker i styrke… Men jeg ser kun antydning til «noe» der, ser dessverre ikke noe rosa strek.


Vet ikke om det synes så veldig på disse bildene men. Øverst til venstre er fra fredag, øverst til høyre fra mandag. De to nederste er fra i dag.


6A2E132D-9572-417F-8743-B390710F873F.jpeg
 
Vet ikke om det synes så veldig på disse bildene men. Øverst til venstre er fra fredag, øverst til høyre fra mandag. De to nederste er fra i dag.


Vis vedlegget 369274
Ser på en måte omrisset av en strek på bildene, eller hva jeg skal si… men ser ikke en ordentlig strek og heller ingen farge, dessverre :( Så dette ville jeg tenkt at ikke var noe å håpe på…
 
Ser på en måte omrisset av en strek på bildene, eller hva jeg skal si… men ser ikke en ordentlig strek og heller ingen farge, dessverre :( Så dette ville jeg tenkt at ikke var noe å håpe på…


hadde vært spennende om det hadde vært en baby strek. men slår meg til ro at det går bra da vi har en 3 mnd baby i hus nå. ønsker gjerne nummer to, men dem kan gjerne ha litt mer aldersforskjell :p:p får teste om noen dager å se om den blir noe sterkere eller ikke :)
 
Last edited:
Jeg mener jeg kanskje ser nooe.. :)
Min erfaring med denne testen er at den slår ut litt sent. Måtte ganske nærme ikm før jeg skimtet strek på den da jeg ble gravid sist.
Takk for at du deler det. :Heartred
Nå er det flere som har fortalt meg at disse testene slår ut sent, så da skjønner jeg ikke hvorfor de selges som tidlig-tester.
Billige er dem, da... det skal dem ha.
:think005
 
Takk for at du deler det. :Heartred
Nå er det flere som har fortalt meg at disse testene slår ut sent, så da skjønner jeg ikke hvorfor de selges som tidlig-tester.
Billige er dem, da... det skal dem ha.
:think005
Nei helt enig, det er litt frustrerende når man gjerne vil teste litt tidlig. Men i forhold til strek så har jeg aldri fått strek på den utenom graviditet da.
 
Nei helt enig, det er litt frustrerende når man gjerne vil teste litt tidlig. Men i forhold til strek så har jeg aldri fått strek på den utenom graviditet da.
Kanskje det egentlig ikke er noe som heter tidlig testing..? Kanskje man aller mest lurer seg selv.
Ikke vet jeg, men jeg er ikke akkurat kjent for å være tålmodig.
Og syklusene er så forbanna lange, går liksom så langt mellom hver sjanse man har, føler jeg.

Uff... får begynne å tenke at det skjer når det skjer.
Er bare så vant fra tidligere til at alt har skjedd så lett og så fort.
Men hey, jeg er bare så vidt i gang, da. Sånn egentlig.
Kanskje det er det som er greia mi, at jeg ikke har kommet inn i det ennå.
Bare forventet at nå skjer det.
:confused005:smiley-angelic001
 
Jeg våknet opp i dag og var dritsur på Metode-testene.
Tidlig, my ass.
Tenkte faktisk at FUCK IT, er ikke noe vits å ruge på dere... stoler ikke på dere uansett.
Så tok en sånn dritt, da.
Blank, selvfølgelig.
Er bare sur, egentlig.
For jeg vet ingenting om den syklusen min, og skal jeg ha PMS som minner om graviditet hver måned, blir jeg sprø.
upload_2021-10-22_10-48-38.png

Åh, så fin og blank. Blæh!
Forrige mens startet 29.september, og jeg mener å huske jeg hadde mens rundt samme dato hver måned, før alle de årene med spiral. Så ikke vet jeg.
Dumme Flo, dumme test, naive meg.

Kanskje det ikke er noe håp denne runden her, likevel.
Da er det kanskje best å bare innstille seg mentalt på det.
 
Last edited:
Back
Topp