Oss testetøser imellom

Uff - ler av meg selv som har studert noe som er tilnærmet en helt hvit test i over ti minutter :hilarious: jaja - dere vet hvordan det er, haha.

Er 8dpo, med ikm om en uke. Men har hatt så sår høyre nippel siden EL - og det har ikke gått bort. I tillegg kjenner jeg at de begynner å bli mer fyldig. Det kan jo selvsagt være pms, men dette nippelgreiene er nytt for meg :hilarious:

Tok en tidlig babyplan nå. Jeg ser noe der, men vet ikke om det bare er skygge. Det er ganske svakt irl, og enda svakere på bilde - men men!

det nederste bilde har litt høyere kontrast.

Vedlegg

• 27512B61-14FA-423C-84BB-F5AE9E419148.jpeg
    27512B61-14FA-423C-84BB-F5AE9E419148.jpeg
    118,2 KB · Visninger: 135
  • 0F0A7AB0-A4BE-4C14-8F3D-E4DB946463AE.jpeg
    0F0A7AB0-A4BE-4C14-8F3D-E4DB946463AE.jpeg
    95,3 KB · Visninger: 130
Last edited:
Jeg ser en svak strek der.:joyful: Hva slags test er dette?
Da får vi håpe det ikke bare er en skygge da :nailbiting: Det er babyplan sin tidlig graviditetstest, var kanskje den du spurte om over her? Har stort sett bare brukt de, og er iallefall fornøyd med de :) tatt av glasset bare, vanskelig å se potensielle streker med reflekterende glass over :happy:

Ja krysser fingrene for det, tappen kjennes ganske lukket ut også.. den pleier åpne seg mer etpar dager før tr... :nailbiting:
Hvordan kjenner man om tappen er lukket..? Jeg klarer ikke kjenne sånt, tror jeg.
Men hvis det skal være ganske tydelig når man kjenner etter, tror jeg ikke min er det. :wtf: Når lukker den seg da egentlig?
Herlighet, jeg har mye å lære til tross for 3 svangerskap bak meg.

Hvordan kjenner man om tappen er lukket..? Jeg klarer ikke kjenne sånt, tror jeg.
Men hvis det skal være ganske tydelig når man kjenner etter, tror jeg ikke min er det. :wtf: Når lukker den seg da egentlig?
Herlighet, jeg har mye å lære til tross for 3 svangerskap bak meg.

Var usikker på detta jeg også første gang men gjennom å kjenne etter hver morgen gjennom en syklus kjenner du det ganske raskt.. er kjempe åpen og myk når det er el.. også lukker den seg når el er over og forblir lukket til tr eller evt fortsetter om du er gravid :D

Var usikker på detta jeg også første gang men gjennom å kjenne etter hver morgen gjennom en syklus kjenner du det ganske raskt.. er kjempe åpen og myk når det er el.. også lukker den seg når el er over og forblir lukket til tr eller evt fortsetter om du er gravid :D
Ah... takk!
Da får jeg tappe i vei, og se om jeg skjønner det.
Men da kan det kjennes ut som TR står for tur for min del, da...
Hvis jeg ikke bare ikke kjenner tappen min godt nok.
:dontknow

Ah... takk!
Da får jeg tappe i vei, og se om jeg skjønner det.
Men da kan det kjennes ut som TR står for tur for min del, da...
Hvis jeg ikke bare ikke kjenner tappen min godt nok.
:dontknow
Den vil nok ikke føles lukket ut for oss som har født før. Hos meg kjentes åpningen litt mer avlang ut, vanskelig å nå og følte bare noe var annerledes enn ved mens(da kom den langt ned, føltes rund/myk og veldig åpen ut.):angelic:

Den vil nok ikke føles lukket ut for oss som har født før. Hos meg kjentes åpningen litt mer avlang ut, vanskelig å nå og følte bare noe var annerledes enn ved mens(da kom den langt ned, føltes rund/myk og veldig åpen ut.):angelic:

Ikke sikkert, den blir jo aldri så lukket hos oss som har født før som hos de som ikke har født før.. ;)

Ah.. Der steg håpet litt igjen.
Tror ikke jeg skal legge for mye i den rappen foreløpig, da.

Tusen takk, begge to!

En venninne mener hun ser noe, jeg mener ikke. Hva mener dere?

Vedlegg

• C5CCE4B2-E6E1-4903-A82D-F82C7CA25206.jpeg
    C5CCE4B2-E6E1-4903-A82D-F82C7CA25206.jpeg
    959,8 KB · Visninger: 131
Jeg tok blodprøve i går, 15 dpo. Hcg var 93. Skulle helst sett at det var over 100. Jeg har testet med metode tidligtester, og rfsu strimler, 25 ml. Metodetestene har fin rosa strek, men har ikke steget i styrke siden 14/15 dpo, men rfsu hadde plutselig veldig mørk strek i kveld.

Kan rfsu antyde hcg-økning? Eller er de ustabile? Dvs, kan de gå opp og ned i styrke? Hvis noen supererfarne vet? Har jo ikke lest så mye positivt om dem. Ingen tester kan vel egentlig si noe om økning sånn egentlig, men hører gjerne andres erfaringer.

Mange ivf-forsøk, og ingen graviditeter som har vart, derfor jeg stresser, tester i vinkel, og må spør her i testetøstråden.

Vedlegg

• 4FF7B3DB-7310-433C-B02E-9F960A2C68BE.jpeg
    4FF7B3DB-7310-433C-B02E-9F960A2C68BE.jpeg
    395,4 KB · Visninger: 119
Back
Topp