Oss testetøser imellom

Uenighet i heimen..

Mannen synes disse ser «for lite positive» ut :dead:

..og jeg synses de ser positive ut :)

Antatt 4-5 uker


Noen som støtter meg i mitt syn? :anyone
Skal jo ikke være noe kryss i det hele tatt, om den ikke er positiv?
Så jeg støtter ditt syn!
:Heartred
 
Prøver å teste etter EL. Har i de siste dagene bare fått opp «0» premom appen. Fått gjentatte ganger opp feilmelding at den ikke kanregistrere noe som helst. har også ventet litt enn å ts bilde med det samme, men vil ikke lese for det :wideyed:

hva gjør jeg evt. feil?? Og føler det er lite å fortsette å teste etter EL når testene verken går opp eller ned. Så og si alle testene er like :wacky:


4E1A50F4-6CF3-4017-9C3D-F855B12D9A10.png
CEB14B0B-0AC0-4ECE-815D-CAA25BFC0F33.jpeg
 
Er dette skyggestrek eller svak pos, tror dere? IKM lørdag eller søndag
Kom denne innenfor fristen? :) usikker på om den ser litt for grå ut eller ikke. Men da jeg ble gravid i sommer så kom det sterkere strek etter fristen. Og disse slår også ut litt sent. Aldri fått skygge om jeg ikke var gravid.
 
Kom denne innenfor fristen? :) usikker på om den ser litt for grå ut eller ikke. Men da jeg ble gravid i sommer så kom det sterkere strek etter fristen. Og disse slår også ut litt sent. Aldri fått skygge om jeg ikke var gravid.

Innen tidsfristen, men den har bleknet etterpå da. Får kanskje ta ny i morgen eller noe.

Erfaringer med at metode tidlig gir skyggestrek?
 
Tar denne med en stor klype salt ettersom det er rfsu. Men det gjør liksom dagene litt interessante. Spart meg fra å tisse i hele dag! :woot::wideyed:
 

Vedlegg

  • 1200C5A1-F210-478A-A9E9-A1E48DF7480D.png
    1200C5A1-F210-478A-A9E9-A1E48DF7480D.png
    6,2 MB · Visninger: 103
Tør ikke bli ivrig for er rfsu og ser ikke helt hvilken farge det er… Men dette gjør definitivt dagene fremover spennende!


Vet veldig godt hvordan det er! Klarte såklart ikke vente ett helt døgn til, så måtte teste igjen etter jobb. Svak pos på den og, mannen så det også, så ikke bare jeg som har blitt helt koko litt vanskelig å få frem på bilde synes jeg. Det er håp♥️ skal ut å handle ny test til nærmere helgen også. Er jo en stund til IKM om jeg har regna riktig. Tok ut spiral for litt over en mnd siden bare
 

Vedlegg

  • IMG_20211025_145715.jpg
    IMG_20211025_145715.jpg
    4,4 MB · Visninger: 82
Back
Topp