Skal jo ikke være noe kryss i det hele tatt, om den ikke er positiv?Uenighet i heimen..
Mannen synes disse ser «for lite positive» ut
..og jeg synses de ser positive ut
Antatt 4-5 uker
Noen som støtter meg i mitt syn?![]()
Så jeg støtter ditt syn!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jo ikke være noe kryss i det hele tatt, om den ikke er positiv?Uenighet i heimen..
Antatt 4-5 uker

Uenighet i heimen..
Antatt 4-5 uker

Skal jo ikke være noe kryss i det hele tatt, om den ikke er positiv?
Så jeg støtter ditt syn!
![]()
Uenighet i heimen..
Antatt 4-5 uker

Ser dere noe veldig svakt? Bare 7dpo![]()
Jeg ser en strek, slike var mine og, men desverre ble det negativt utslag.Er dette skyggestrek eller svak pos, tror dere? IKM lørdag eller søndag
Hmm, den så litt grå ut, mulig det bare er bildet sin feil? Ser streken da!Er dette skyggestrek eller svak pos, tror dere? IKM lørdag eller søndag
Kom denne innenfor fristen?Er dette skyggestrek eller svak pos, tror dere? IKM lørdag eller søndag
Kom denne innenfor fristen?usikker på om den ser litt for grå ut eller ikke. Men da jeg ble gravid i sommer så kom det sterkere strek etter fristen. Og disse slår også ut litt sent. Aldri fått skygge om jeg ikke var gravid.
Har brukt noen av metode sine, sjekka dem for skygge og aldri fått detInnen tidsfristen, men den har bleknet etterpå da. Får kanskje ta ny i morgen eller noe.
Erfaringer med at metode tidlig gir skyggestrek?
Bare skyggestrek da jeg faktisk var gravidInnen tidsfristen, men den har bleknet etterpå da. Får kanskje ta ny i morgen eller noe.
Erfaringer med at metode tidlig gir skyggestrek?
Tar denne med en stor klype salt ettersom det er rfsu. Men det gjør liksom dagene litt interessante. Spart meg fra å tisse i hele dag!![]()
SerTar denne med en stor klype salt ettersom det er rfsu. Men det gjør liksom dagene litt interessante. Spart meg fra å tisse i hele dag!![]()

Tør ikke bli ivrig for er rfsu og ser ikke helt hvilken farge det er… Men dette gjør definitivt dagene fremover spennende!
Tør ikke bli ivrig for er rfsu og ser ikke helt hvilken farge det er… Men dette gjør definitivt dagene fremover spennende!