Lykketroll1
Forumet er livet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Har du fått svar på hcg?Ja skjønner det jeg å, men siden jeg ikke vet når eggløsning var så er det veldig vanskelig. Jeg er nok ingen typisk svak strek 10 dpo som blir sterkere med tiden. Men en heller som får svak strek / skygge rundt 11 dpo som du kan se at blir tydelig først 14 dpo( men fortsatt svak i forhold til mange) nå har jeg fått gjennom tidslinjen å lett etter tegn og håp hvorfor jeg ser streken tydelig.nå i forhold til forrige uke.. det kan hende jeg bare har sett skygge streker forrige uke. Men for meg dukket den først opp 10 dpo på en tidlig test og babyplan tidlig test. Så byttet jeg om til ikke tidlig test 25 ml den helgen før nå i dag, så derfor det er litt umulig å sammenligne når jeg bytter test typer og sensitivitet på testene… hvis jeg er. 14 dpo i dag og festing rundt 7 dpo har jeg akuratt samme forløp som i 2024 med testene. Har sammenlignet samme type test og følsomhet rundt denne tiden se bilde nr 1 : fra 2024 økning fra 14 dpo til 15 dpo. Festing rundt 7 dpo. Bilde 2 ; 14 dpo 2024 og fra i dag tidlig 2026 14/15 dpo