Oss testetøser imellom

Ja skjønner det jeg å, men siden jeg ikke vet når eggløsning var så er det veldig vanskelig. Jeg er nok ingen typisk svak strek 10 dpo som blir sterkere med tiden. Men en heller som får svak strek / skygge rundt 11 dpo som du kan se at blir tydelig først 14 dpo( men fortsatt svak i forhold til mange) nå har jeg fått gjennom tidslinjen å lett etter tegn og håp hvorfor jeg ser streken tydelig.nå i forhold til forrige uke.. det kan hende jeg bare har sett skygge streker forrige uke. Men for meg dukket den først opp 10 dpo på en tidlig test og babyplan tidlig test. Så byttet jeg om til ikke tidlig test 25 ml den helgen før nå i dag, så derfor det er litt umulig å sammenligne når jeg bytter test typer og sensitivitet på testene… hvis jeg er. 14 dpo i dag og festing rundt 7 dpo har jeg akuratt samme forløp som i 2024 med testene. Har sammenlignet samme type test og følsomhet rundt denne tiden se bilde nr 1 : fra 2024 økning fra 14 dpo til 15 dpo. Festing rundt 7 dpo. Bilde 2 ; 14 dpo 2024 og fra i dag tidlig 2026 14/15 dpo
Har du fått svar på hcg?

749029E2-49E3-4602-9AFA-7020480C0B48_1_105_c.jpeg

Noe svak test til å være 15 dpo kanskje.
HCG målt til 159 i dag – har noen av dere sammenlignbare HCG (som gikk bra!) på samme dato?

Jeg haddd 161 i hcg på 15dpo. Jeg hadde heller ikke dobling på 48 timer, men lå på økning mellom 70 og 80% ved hver måling. Han er 6 uker i dag. Lykke til :Heartred
Jeg fikk faktisk opp at nyere forskning ikke forholder seg like mye til 100% økning, men at langt lavere % også kan gå bra, ser 66% er en del nevnt. I tillegg sier de jo også 48-72 timer. Så jeg tror det er litt bingo uansett :).

Ja ikke sant. Jeg hadde forresten noe lignende hcg som deg ved 15 dpo når jeg var gravid med guttungen :) . Eller så var det 20.
Ja, at det er lavt er å forvente, jeg er ca. 4 dager bak det appene sier pga sen EL. Var mest den berømte doblinga jeg ble bekymret for.
Men nå sa klinikken "Stigningen på hcg er veldig bra!". Så innenfor det som i tillegg er eksperter på IVF mener er OK, da skal jeg slå meg til ro med det for noen dager! :)

Hei! Jeg har litt eggløsningstester og graviditetstester (strimmel) jeg gjerne gir bort mot at mottaker betaler porto. Kan sikkert gjøres ganske billig om jeg dropper eskene og sender som brev :)

7 stk strimmeltester eggløsning (Make sure utløp 06-2027)
12 stk strimmeltester graviditet (Babyplan utløp 05-2027)

Kan også sende med 6 stk digitale eggløsningstester Clearblue smilefjes, men selve testeren ble brukt noen ganger i fjor høst, så jeg aner ikke om batteriet fortsatt lever. Utløpsdato 30.11.2027.

Noen som vil ha? :)

IMG_2386 – stort.jpeg

Hei! Jeg har litt eggløsningstester og graviditetstester (strimmel) jeg gjerne gir bort mot at mottaker betaler porto. Kan sikkert gjøres ganske billig om jeg dropper eskene og sender som brev :)

7 stk strimmeltester eggløsning (Make sure utløp 06-2027)
12 stk strimmeltester graviditet (Babyplan utløp 05-2027)

Kan også sende med 6 stk digitale eggløsningstester Clearblue smilefjes, men selve testeren ble brukt noen ganger i fjor høst, så jeg aner ikke om batteriet fortsatt lever. Utløpsdato 30.11.2027.

Noen som vil ha? :)

Vis vedlegget 481745
Jeg kan godt kjøpe de av deg, hvis de ikke er solgt :happy:

Ja, det gjorde jeg seff :hilarious:. Ble bare ikke100% beroliget, haha! Vi får se i morra!
Det høres jo bra ut det!:) Og vet du ekstakt når EL var? Jeg hadde 60 i hcg på dpo 16 sist og det endte i abort, steg også bare til 75 på dpo 18, og det var dey sikreste tegnet, kunne bare vært litt treig i starten også. Denne gangen fikk jeg veldig sterk strek på dpo 18 og 2-3 uker på dpo 18. Om du har vanlig stigning så vil du også mest sannsynlig få 2-3 uker på dpo 18/19

Det høres jo bra ut det!:) Og vet du ekstakt når EL var? Jeg hadde 60 i hcg på dpo 16 sist og det endte i abort, steg også bare til 75 på dpo 18, og det var dey sikreste tegnet, kunne bare vært litt treig i starten også. Denne gangen fikk jeg veldig sterk strek på dpo 18 og 2-3 uker på dpo 18. Om du har vanlig stigning så vil du også mest sannsynlig få 2-3 uker på dpo 18/19
Jeg har kontroll EL med en dags margin ja. Så den var 159 på 15 dpo, og 261 på 17 dpo. Har fått 2-3 uker altså, men også beskjed etter ny hcg i går (22 dpo) om at den stiger "men noe lavt", så de anbefaler meg å komme inn for ny test i morgen tidlig. Så jeg antar jeg vet hvordan det går.

Hva tenker dere om stigningen her? Det er annen hver dag fra 9dpo til 17dpo (i dag). Synes testene er svake til at jeg er 17dpo. Noen andre som har opplevd lignende?:nailbiting:
IMG_5454.jpeg

Hva tenker dere om stigningen her? Det er annen hver dag fra 9dpo til 17dpo (i dag). Synes testene er svake til at jeg er 17dpo. Noen andre som har opplevd lignende?:nailbiting:Vis vedlegget 482019
Jeg vil anbefale deg å ta en digital, og ikke minst ta en tur til legen og måle hcg nivå.

Jeg opplevde dette tilbake i 2013, og det endte dessverre i SA i uke 9.

Krysser fingrene for at det bare er litt tregt hos deg! Har du andre symptomer? :confused004

Jeg vil anbefale deg å ta en digital, og ikke minst ta en tur til legen og måle hcg nivå.

Jeg opplevde dette tilbake i 2013, og det endte dessverre i SA i uke 9.

Krysser fingrene for at det bare er litt tregt hos deg! Har du andre symptomer? :confused004
Tok digital i går som viste 1-2 uker, samme som forrige søndag:confused: tenkte å bestille time til blodprøve i morgen.

Kjente mye murringer og litt kvalme fra 10-14dpo ca. Så ble symptomene borte, men nå kjenner jeg på litt kvalme og ømme bryster/brystvorter. Går vel og merke på progesterontilskudd, så symptomene kan jo komme av det også:rolleyes:

Dere som er vane med tester ka ser dere her?

Vedlegg

• Snapchat-1205797173.jpg
    Snapchat-1205797173.jpg
    311,1 KB · Visninger: 15
Back
Topp