Oss testetøser imellom

Ja, måtte bruke filter for å få streken frem. Men nå er streken borte :( Jaja, får ta ny test i morgen..
Det blir jo litt striper i testen når den trekker seg opp, så når det hvite kommer til syne skal jo hcg bli igjen i test streken. Hvis den er helt blank da vil jeg kanskje tro den er negativ. Men er du gravid så skal hcg øke raskt så da bør du kunne få svak strek i ettermiddag eller i kveld da

Negativ test her også... Syns puppene var mer ømme i natt/dag tidlig, men har egentlig ingen andre symptomer. Tenkte jeg tar en test på nyttårsaften, er den fortsatt negativ så venter jeg bare på mens. Så her er vi nå. Er ca 12-13dpo. Jeg syns kaaaanskje jeg kunne skimte noe er øyeblikk, men i så fall er det nok bare nok en svak kjemisk i så fall.

Vis vedlegget 451665
Ser ingen strek dessverre :(

Noen som vet hvor lenge Clearblue eggløsningstester virker? Altså selve avleseren? Har to stk etter hver sin 20pk med tester, men syns de begynner å tulle veldig. Ofte viser de full eggløsning kanskje siste dag i mensen og så 0 resten av uka, eller så vil den ikke lese av, kommer opp sånn instruksjonsbok-tegn. Andre ganger bare er den helt død. Må jeg kjøpe ny? Trodde de var til flergangsbruk. Noen som anbefaler en eggløsningstest-avleser som faktisk funker bra?

Vedlegg

• 20241231_095714.jpg
    20241231_095714.jpg
    281,7 KB · Visninger: 21
Hvordan er MS på skyggestreker/falsk positiv etter avlesningstid? 10 dpo

Ps: ikke den dårlige batchen
Bildene er av en og samme test. To redigert for å få frem bedre :shy:

Vis vedlegget 451644Vis vedlegget 451645Vis vedlegget 451646Vis vedlegget 451647
Mine tester så slik ut for noen dager siden.
Får 2-3 uker på digital, og veldig sterk på vidi sin, men fortsatt svakt på makesure. Veldig rart om du skulle fått det på alle 4.
Har batch som slutter på 61.

Noen som vet om testen har nådd maks? At den ikke kan bli sterkere?:) Har aldri kommet så langt at jeg har så sterke tester i tidligere graviditeter, så nå er jeg litt lost :hilarious:

Vedlegg

• IMG_3834.jpeg
    IMG_3834.jpeg
    542,1 KB · Visninger: 42
Noen som vet om testen har nådd maks? At den ikke kan bli sterkere?:) Har aldri kommet så langt at jeg har så sterke tester i tidligere graviditeter, så nå er jeg litt lost :hilarious:
Kanskje biittelitt mer er mulig, hvis den blir "dyestealer", men det der er så godt som max altså :p Gratulerer!

Back
Topp