Oss testetøser imellom

Hei dere. Fikk positiv test igår med babyplan vanlig test (ikke tidlig) testet igjen idag. Men hadde da kun make sure (ikke tidlig test det heller) jeg synes gårdsdagens er sterkere. Etter spontanabort for ikke så lenge siden er jeg litt stressa. Noen som har erfaringer med disse testene? Kanskje merkene slår ut litt ulikt. Ikke så lurt å sammenligne ulike merker liksom… legger ved bilder. Den blå er make sure. Fra idag. Den rosa er babyplan (fra igår)
IMG_2273.jpeg
IMG_2268.jpeg

Hei dere. Fikk positiv test igår med babyplan vanlig test (ikke tidlig) testet igjen idag. Men hadde da kun make sure (ikke tidlig test det heller) jeg synes gårdsdagens er sterkere. Etter spontanabort for ikke så lenge siden er jeg litt stressa. Noen som har erfaringer med disse testene? Kanskje merkene slår ut litt ulikt. Ikke så lurt å sammenligne ulike merker liksom… legger ved bilder. Den blå er make sure. Fra idag. Den rosa er babyplan (fra igår) Vis vedlegget 451742Vis vedlegget 451743
Hvilket batch nr har make sure?
Tror det er batch nr som slutter på 32 som har veldig dårlig fargestoff i seg. Så de ville jeg eventuelt bare kastet.

Whææ spennende!!! :nailbiting:
Jeg får "mensen smerter" og det er sånn ømt oppi der er kun derfor jeg tok den. Og jeg skal ikke ha TR før tirsdag, men altså jeg stoler ikke på de. Om den øker og blir sterkere som kommer jeg til kort å sprette i taket :laughing002 Leste at Progesteron kan gi mye rare symptomer også.

Jeg får "mensen smerter" og det er sånn ømt oppi der er kun derfor jeg tok den. Og jeg skal ikke ha TR før tirsdag, men altså jeg stoler ikke på de. Om den øker og blir sterkere som kommer jeg til kort å sprette i taket :laughing002 Leste at Progesteron kan gi mye rare symptomer også.
Åå spennende! Det høres jo ut som lovende symptomer :nailbiting: Startet på progesteron nå? Utrogestan eller?

Nå fikk jeg den her på ikke utvannet 2 timers urin.. noen som ser? Føler meg små gal egentlig. :angelic: :bag:

Vedlegg

• IMG_0277.jpeg
    IMG_0277.jpeg
    688,2 KB · Visninger: 51
  • IMG_0278.jpeg
    IMG_0278.jpeg
    672,9 KB · Visninger: 51
  • IMG_0271.jpeg
    IMG_0271.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 51
Åå spennende! Det høres jo ut som lovende symptomer :nailbiting: Startet på progesteron nå? Utrogestan eller?
Starter med en gang jeg får positiv test, kunne få prolutex, men så jeg ikke liker sprøyter så da kunne jeg få de vagina kapslene

Herregud, det må da være no! Altså, gikk i dusjen og vet man ikke skal se over tiden, men da var den enda sterkere. Ser den bedre liksom. Men, blir så usikker
Det må jo det! Tenker hvis du så det var noe der før tiden er gått ut så er det «lov» å se på den etter tiden :joyful: gleder meg til neste test:woot:

Fikk den her nå, den var litt sterkere en i går. Så den bedre selv også. Håper ikke det er skygge :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_0322.jpeg
    IMG_0322.jpeg
    1 MB · Visninger: 64
  • IMG_0321.jpeg
    IMG_0321.jpeg
    1 MB · Visninger: 60
  • IMG_0338.jpeg
    IMG_0338.jpeg
    269,6 KB · Visninger: 56
  • IMG_0336.jpeg
    IMG_0336.jpeg