Neida, ser bra ut det, selv om man ikke skal måle stigning med urintesterHei, er dette dårlig stigning til å være 3 dagers mellomrom? De første ukene er så nervepirrende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, ser bra ut det, selv om man ikke skal måle stigning med urintesterHei, er dette dårlig stigning til å være 3 dagers mellomrom? De første ukene er så nervepirrende
Hvilket batch nr har make sure?Hei dere. Fikk positiv test igår med babyplan vanlig test (ikke tidlig) testet igjen idag. Men hadde da kun make sure (ikke tidlig test det heller) jeg synes gårdsdagens er sterkere. Etter spontanabort for ikke så lenge siden er jeg litt stressa. Noen som har erfaringer med disse testene? Kanskje merkene slår ut litt ulikt. Ikke så lurt å sammenligne ulike merker liksom… legger ved bilder. Den blå er make sure. Fra idag. Den rosa er babyplan (fra igår) Vis vedlegget 451742Vis vedlegget 451743
Ah. Er usikker. Det må jeg sjekke. Takk!Hvilket batch nr har make sure?
Tror det er batch nr som slutter på 32 som har veldig dårlig fargestoff i seg. Så de ville jeg eventuelt bare kastet.
Whææ spennende!!!Med og uten blitz! Blir spennende å se om skyggen endelig utvikler seg da 9 DPO i dag
Jeg får "mensen smerter" og det er sånn ømt oppi der er kun derfor jeg tok den. Og jeg skal ikke ha TR før tirsdag, men altså jeg stoler ikke på de. Om den øker og blir sterkere som kommer jeg til kort å sprette i taket Leste at Progesteron kan gi mye rare symptomer også.Whææ spennende!!!
Åå spennende! Det høres jo ut som lovende symptomer Startet på progesteron nå? Utrogestan eller?Jeg får "mensen smerter" og det er sånn ømt oppi der er kun derfor jeg tok den. Og jeg skal ikke ha TR før tirsdag, men altså jeg stoler ikke på de. Om den øker og blir sterkere som kommer jeg til kort å sprette i taket Leste at Progesteron kan gi mye rare symptomer også.
Så spennendeMed og uten blitz! Blir spennende å se om skyggen endelig utvikler seg da 9 DPO i dag
Jaa, jeg ser!Nå fikk jeg den her på ikke utvannet 2 timers urin.. noen som ser? Føler meg små gal egentlig.
Starter med en gang jeg får positiv test, kunne få prolutex, men så jeg ikke liker sprøyter så da kunne jeg få de vagina kapsleneÅå spennende! Det høres jo ut som lovende symptomer Startet på progesteron nå? Utrogestan eller?
Herregud, det må da være no! Altså, gikk i dusjen og vet man ikke skal se over tiden, men da var den enda sterkere. Ser den bedre liksom. Men, blir så usikkerJaa, jeg ser!
Vanskelig å si! Blir spennende i morgen tidlig!!!!Nå fikk jeg den her på ikke utvannet 2 timers urin.. noen som ser? Føler meg små gal egentlig.
Det må jo det! Tenker hvis du så det var noe der før tiden er gått ut så er det «lov» å se på den etter tiden gleder meg til neste testHerregud, det må da være no! Altså, gikk i dusjen og vet man ikke skal se over tiden, men da var den enda sterkere. Ser den bedre liksom. Men, blir så usikker
Ja føler jeg at jeg har fått så mange skygger de siste mnd at nå fortjener jeg en positiv testVanskelig å si! Blir spennende i morgen tidlig!!!!
Tenker det sammeDet må jo det! Tenker hvis du så det var noe der før tiden er gått ut så er det «lov» å se på den etter tiden gleder meg til neste test
Ja det gjør du virkelig!!!Ja føler jeg at jeg har fått så mange skygger de siste mnd at nå fortjener jeg en positiv test
Jeg ser!!Nå fikk jeg den her på ikke utvannet 2 timers urin.. noen som ser? Føler meg små gal egentlig.