Ser her og den du la ut i gårkveld!!! Ååå håper den blir tydeligere og tydeligere!!!!Fikk den her nå, den var litt sterkere en i går. Så den bedre selv også. Håper ikke det er skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser her og den du la ut i gårkveld!!! Ååå håper den blir tydeligere og tydeligere!!!!Fikk den her nå, den var litt sterkere en i går. Så den bedre selv også. Håper ikke det er skygge
Jaaa! Håper virkelig at det er min tur nåSer her og den du la ut i gårkveld!!! Ååå håper den blir tydeligere og tydeligere!!!!
Det er på tide!Jaaa! Håper virkelig at det er min tur nå
Jaja skal ta en ny test i kveld evt i morgen. Føler det evt da er så tidlig evt at det må få litt tid på seg. Men, skyggen eller svake streken var mye tydligere.. Håper HåperKSå typisk at du ikke sjekket for blodprøven i går, skulle jo komme hcg Thriller! Jeg ser skygge i dag! (men er den rosa eller grå?)
Er dette tidligtestene?Fikk den her nå, den var litt sterkere en i går. Så den bedre selv også. Håper ikke det er skygge
Nei, vanligEr dette tidligtestene?
Stemmer for i kveldJaja skal ta en ny test i kveld evt i morgen. Føler det evt da er så tidlig evt at det må få litt tid på seg. Men, skyggen eller svake streken var mye tydligere.. Håper Håper
Ser en svak strek
Håper jeg ogsåSer en svak strek
Håper den blir sterkere
Ser også svak strek
PreMomHvilken app bruker dere for å tolke EL og graviditetstester?
Pessimisten i meg bestilte akkurat 30 nye eggløsnings tester!Stemmer for i kveld
Håper virkelig du ikke får bruk for de testene!Pessimisten i meg bestilte akkurat 30 nye eggløsnings tester!
Håper virkelig på en økning i kveld
Jeg åHåper virkelig du ikke får bruk for de testene!
Å så vondt, sender deg en kjempe klemDa er jeg tilbake her igjen etter at det endte i MA hadde medisinsk abort på onsdag. Det var en grusom måte å avslutte og starte et nytt år!
Jeg har ingen anelse om når EL blir, men håper at syklus er tilbake til normalen ganske kjapt. Savnet og lengselen etter å være gravid er enorm! Jeg blir ikke å måle temp eller teste etter EL før første mens, siden vi skal reise på ferie snart, så blir helt umulig å vite nøykatig når det er. Føler jeg ikke klarer presset og stresset med eltesting når vi er på ferie. Håper og ber om at det klaffer før jeg rekker starte letingen etter EL da!
Forskjellig merke viser så klart forskjellig Man ser tidlig streker så her er det baby strekHei dere. Fikk positiv test igår med babyplan vanlig test (ikke tidlig) testet igjen idag. Men hadde da kun make sure (ikke tidlig test det heller) jeg synes gårdsdagens er sterkere. Etter spontanabort for ikke så lenge siden er jeg litt stressa. Noen som har erfaringer med disse testene? Kanskje merkene slår ut litt ulikt. Ikke så lurt å sammenligne ulike merker liksom… legger ved bilder. Den blå er make sure. Fra idag. Den rosa er babyplan (fra igår) Vis vedlegget 451742Vis vedlegget 451743