Oss testetøser imellom

KSå typisk at du ikke sjekket for blodprøven i går, skulle jo komme hcg :laughing002 Thriller! Jeg ser skygge i dag! (men er den rosa eller grå?)
Jaja :laughing002 skal ta en ny test i kveld evt i morgen. Føler det evt da er så tidlig evt at det må få litt tid på seg. Men, skyggen eller svake streken var mye tydligere.. Håper Håper :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_0350.jpeg
    IMG_0350.jpeg
    277,2 KB · Visninger: 55
Da er jeg tilbake her igjen etter at det endte i MA :sad010 hadde medisinsk abort på onsdag. Det var en grusom måte å avslutte og starte et nytt år!
Jeg har ingen anelse om når EL blir, men håper at syklus er tilbake til normalen ganske kjapt. Savnet og lengselen etter å være gravid er enorm! Jeg blir ikke å måle temp eller teste etter EL før første mens, siden vi skal reise på ferie snart, så blir helt umulig å vite nøykatig når det er. Føler jeg ikke klarer presset og stresset med eltesting når vi er på ferie. Håper og ber om at det klaffer før jeg rekker starte letingen etter EL da!

Da er jeg tilbake her igjen etter at det endte i MA :sad010 hadde medisinsk abort på onsdag. Det var en grusom måte å avslutte og starte et nytt år!
Jeg har ingen anelse om når EL blir, men håper at syklus er tilbake til normalen ganske kjapt. Savnet og lengselen etter å være gravid er enorm! Jeg blir ikke å måle temp eller teste etter EL før første mens, siden vi skal reise på ferie snart, så blir helt umulig å vite nøykatig når det er. Føler jeg ikke klarer presset og stresset med eltesting når vi er på ferie. Håper og ber om at det klaffer før jeg rekker starte letingen etter EL da!
Å så vondt, sender deg en kjempe klem :Heartred

Hei dere. Fikk positiv test igår med babyplan vanlig test (ikke tidlig) testet igjen idag. Men hadde da kun make sure (ikke tidlig test det heller) jeg synes gårdsdagens er sterkere. Etter spontanabort for ikke så lenge siden er jeg litt stressa. Noen som har erfaringer med disse testene? Kanskje merkene slår ut litt ulikt. Ikke så lurt å sammenligne ulike merker liksom… legger ved bilder. Den blå er make sure. Fra idag. Den rosa er babyplan (fra igår) Vis vedlegget 451742Vis vedlegget 451743
Forskjellig merke viser så klart forskjellig :) Man ser tidlig streker så her er det baby strek :Heartred

Back
Topp