Skyggestrek eller kan denne være noe?
8 dpo
8 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min personlige erfaring er dessverre at positive tester på Babyplan sine er synlige, og ikke sånne svake skygger - nettopp fordi de er så utrolig sensitive. Selv med bare 10 i HCG kunne jeg se streken min helt uten å måtte «prøve hardt». Men håper for deg at det kan være begynnelsen på noe likevel!
Ser dessverre ingenting :/
Takk for svar Ja, det er jo egentlig min erfaring også. Synes jeg ser skygger ganske ofte på de...Min personlige erfaring er dessverre at positive tester på Babyplan sine er synlige, og ikke sånne svake skygger - nettopp fordi de er så utrolig sensitive. Selv med bare 10 i HCG kunne jeg se streken min helt uten å måtte «prøve hardt». Men håper for deg at det kan være begynnelsen på noe likevel!
Hvis dette er bunken som slutter på 32, så syns jeg dette ser ut som en helt fin og normal stigning hele veien Kanskje du har hatt en litt sen eggløsning også?Jeg blir tullerusk… jeg fikk sein positiv test denne gangen, rundt 13/14 dpo. Testene var svake med steig sakte i en uke - slo derfor av testinga å tenkte dette endte opp i en kjemisk. Men, tok en test igår, to dager etter testestopp å den var MYE sterkere plutselig, og tok en til i morges som var enda sterkere enn i går igjen, hvaa skjer?
De med mange på er den uka de økte litt, de to er øverst i går kveld og nederst idag. Uke 5
Jeg aner ikke hvilken batch de den uka her, men tror det var noe å 50. De to siste her er 62, troor jeg. Mulig? Jeg testet etter EL, men eggløsning kan vell skje senere fordi? Syns det er rart om det er kjemisk å at det gjør et hopp en uke etterpå? Gjør meg bare nervøs da stigningen var ganske jevn og trutt sist gang, pluss at da fikk jeg positiv test 9 dpo… endte i MA i uke 9 tross for det da men er også livredd for svangerskap utenfor livmor… kanskje jeg bare må roe nedHvis dette er bunken som slutter på 32, så syns jeg dette ser ut som en helt fin og normal stigning hele veien Kanskje du har hatt en litt sen eggløsning også?
Synes dessverre det fremdeles ser ut som at det er en kjemisk graviditet. Om du er i uke 5 nå, ville teststreken vært sterkere enn kontrollstreken :/Jeg blir tullerusk… jeg fikk sein positiv test denne gangen, rundt 13/14 dpo. Testene var svake med steig sakte i en uke - slo derfor av testinga å tenkte dette endte opp i en kjemisk. Men, tok en test igår, to dager etter testestopp å den var MYE sterkere plutselig, og tok en til i morges som var enda sterkere enn i går igjen, hvaa skjer?
De med mange på er den uka de økte litt, de to er øverst i går kveld og nederst idag. Uke 5
Ville ringt legen din i morgen og bedt om blodprøver med 48t mellom Da får du et klart svar! Kjenner godt til all bekymringen, men krysser fingrene og håper på det beste for deg!Jeg aner ikke hvilken batch de den uka her, men tror det var noe å 50. De to siste her er 62, troor jeg. Mulig? Jeg testet etter EL, men eggløsning kan vell skje senere fordi? Syns det er rart om det er kjemisk å at det gjør et hopp en uke etterpå? Gjør meg bare nervøs da stigningen var ganske jevn og trutt sist gang, pluss at da fikk jeg positiv test 9 dpo… endte i MA i uke 9 tross for det da men er også livredd for svangerskap utenfor livmor… kanskje jeg bare må roe ned
Ja det er fullt mulig… men har hatt kjemiske graviditeter og de har aldri blitt sterkere strekene har økt betraktelig de siste dagene, man ser det bedre i virkeligheten. Men får bare vente å seSynes dessverre det fremdeles ser ut som at det er en kjemisk graviditet. Om du er i uke 5 nå, ville teststreken vært sterkere enn kontrollstreken :/
Takk! Har jo ikke stor tro selv heller, så det går bra om det går dårlig også. Syns bare det er rart med så mye stigning de to siste dageneVille ringt legen din i morgen og bedt om blodprøver med 48t mellom Da får du et klart svar! Kjenner godt til all bekymringen, men krysser fingrene og håper på det beste for deg!
Jeg klarte å holde testen litt for lenge nedi koppen når jeg skulle teste i sta, men ikke over linjen. Det synes på testen. Men det kom også strek. Er den mest sannsynlig falsk positiv? Må vente en stund på neste test evt, og ble jo veldig nysgjerrig. Har dog ikke troen, men samtidig så har jeg ømme pupper, noe jeg stort sett aldri har. Og tempen stiger fint.. noen son har har holdt testen litt for lenge? Hva ble resultatet?
Her er bilde, og ja jeg vet testen har tørket, men det var strek før den tørket også, bare tenkte ikke på å ta bilde
Vis vedlegget 451934
Vis vedlegget 451935
Morgenen 8 dpo , svak positiv, men tydelig strek og ikke i tvil . Farget strek og ikke en skyggeaktig strekDere som har vært gravid før, hvor tidlig har dere fått strek når dere har testet ?
Gratulerer så mye, ingen tvil om positiv test!Denne dukket opp i dag 12 dpo Jeg har aldri fått positiv test siden en MA i 2021.
Har dere opplevd å få positiv makesure og negativ rsfu? For jeg sjekket med en tidlig test og den var negativ. Er det da kanskje mulig at makesure sin er falsk positiv??
Mannen er på jobb men skal kjøpe med flere tester hjem da jeg er tom nå
Absolutt positivDenne dukket opp i dag 12 dpo Jeg har aldri fått positiv test siden en MA i 2021.
Har dere opplevd å få positiv makesure og negativ rsfu? For jeg sjekket med en tidlig test og den var negativ. Er det da kanskje mulig at makesure sin er falsk positiv??
Mannen er på jobb men skal kjøpe med flere tester hjem da jeg er tom nå
Gratulerer så mye <3 Så glad du legger ut bilde av både tidlig og vanlig test, fint å se at begge har strek8 dpo!