Oss testetøser imellom

Dere som har vært gravid før, hvor tidlig har dere fått strek når dere har testet ? :)
Jeg fikk positiv på kvelden 8 dpo denne gangen (fremdeles gravid i uke 7). Kjemisk i september fikk jeg først 11 dpo morgen (begynte å spotte samme kveld). Første graviditet som endte med senabort testet jeg først etter ikm, da jeg ikke hadde testet etter el den syklusen, og trodde ikke det kunne skje så fort. Tror det er veldig individuelt, ikke bare fra person til person, men også fra svangerskap til svangerskap :Heartred

Pp3, fikk el dag 15 de to siste syklusene etter fjerning av spiral . Ingen positiv el-test hverken i dag eller i går . Jeg lurte på om jeg kanskje ventet el i går da jeg er usikker på om jeg fikk mensen en dag før antatt tid denne syklusen (usikker på når spotting går over til ordentlig tr). Kan jeg ha misset toppen når jeg har testet så jevnt?

Prøver å tempe men sover aldri mer enn 2 timer i strekk og det går ikke an å time til samme tid hver dag , for jeg har en unge i senga som er et mareritt mtp søvn.

Vedlegg

• IMG_0488.png
    IMG_0488.png
    1,1 MB · Visninger: 17
  • IMG_0489.png
    IMG_0489.png
    228,2 KB · Visninger: 17
Da er jeg tilbake her igjen etter at det endte i MA :sad010 hadde medisinsk abort på onsdag. Det var en grusom måte å avslutte og starte et nytt år!
Jeg har ingen anelse om når EL blir, men håper at syklus er tilbake til normalen ganske kjapt. Savnet og lengselen etter å være gravid er enorm! Jeg blir ikke å måle temp eller teste etter EL før første mens, siden vi skal reise på ferie snart, så blir helt umulig å vite nøykatig når det er. Føler jeg ikke klarer presset og stresset med eltesting når vi er på ferie. Håper og ber om at det klaffer før jeg rekker starte letingen etter EL da!
Jeg forstår deg så dypt. Jeg hadde medisinsk abort på mandag 30/12 og det var trist og grusomt måte å avslutte nyttår på. Jeg er på cd 6 idag og har ingen anelse om el heler. Jeg er i sorg og har angst om dagen!!

Jeg forstår deg så dypt. Jeg hadde medisinsk abort på mandag 30/12 og det var trist og grusomt måte å avslutte nyttår på. Jeg er på cd 6 idag og har ingen anelse om el heler. Jeg er i sorg og har angst om dagen!!
Så trist å høre! Unner ingen å oppleve dette. Jeg synes det er ufattelig tungt og sliter med følelsene. Krysser fingrene for at syklus kommer fort tilbake og at vi begge blir gravide igjen veldig fort :Heartred

Ser dere noe? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig ble så kvalm og kastet opp på jobb. Ble bedre etter det og har ikke følt meg dårlig, synes det er så rart. Usikker på hvor mange dpo. FF sier 11 dpo, men jeg vet ikke.

Noen som har fått symptomer FØR positiv test? Der er vel ikke så vanlig men…
IMG_3097.jpeg
IMG_3103.jpeg
IMG_3104.jpeg

Håper at det blir oktober baby på oss istedenfor juli ( skulle være for meg). Hvor mange uker var du på vei?
Ja, håper det :Heartred skulle vært august! Var 8+2 når det ble oppdaget, men stoppet 1 uke tidligere. Enn du?

Back
Topp