Skimter på begge to , spennende .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter på begge to , spennende .
Ettermiddag 10 dpo sist gang.Dere som har vært gravid før, hvor tidlig har dere fått strek når dere har testet ?
Jeg fikk positiv på kvelden 8 dpo denne gangen (fremdeles gravid i uke 7). Kjemisk i september fikk jeg først 11 dpo morgen (begynte å spotte samme kveld). Første graviditet som endte med senabort testet jeg først etter ikm, da jeg ikke hadde testet etter el den syklusen, og trodde ikke det kunne skje så fort. Tror det er veldig individuelt, ikke bare fra person til person, men også fra svangerskap til svangerskapDere som har vært gravid før, hvor tidlig har dere fått strek når dere har testet ?
11 og 13 DPO når det ikke har gått bra, kvelden 8 DPO denne gangen når det foreløpig fortsatt går bra i uke 15 (lengste jeg har kommet)Dere som har vært gravid før, hvor tidlig har dere fått strek når dere har testet ?
Venter veldig spent herJeg å
10 dpoDere som har vært gravid før, hvor tidlig har dere fått strek når dere har testet ?
Ingen ting dessverreVenter veldig spent her
Ååå dårlig gjort av testene å gi sånne streker når det ikke er noe!!Ingen ting dessverre
Jeg forstår deg så dypt. Jeg hadde medisinsk abort på mandag 30/12 og det var trist og grusomt måte å avslutte nyttår på. Jeg er på cd 6 idag og har ingen anelse om el heler. Jeg er i sorg og har angst om dagen!!Da er jeg tilbake her igjen etter at det endte i MA hadde medisinsk abort på onsdag. Det var en grusom måte å avslutte og starte et nytt år!
Jeg har ingen anelse om når EL blir, men håper at syklus er tilbake til normalen ganske kjapt. Savnet og lengselen etter å være gravid er enorm! Jeg blir ikke å måle temp eller teste etter EL før første mens, siden vi skal reise på ferie snart, så blir helt umulig å vite nøykatig når det er. Føler jeg ikke klarer presset og stresset med eltesting når vi er på ferie. Håper og ber om at det klaffer før jeg rekker starte letingen etter EL da!
Så trist å høre! Unner ingen å oppleve dette. Jeg synes det er ufattelig tungt og sliter med følelsene. Krysser fingrene for at syklus kommer fort tilbake og at vi begge blir gravide igjen veldig fortJeg forstår deg så dypt. Jeg hadde medisinsk abort på mandag 30/12 og det var trist og grusomt måte å avslutte nyttår på. Jeg er på cd 6 idag og har ingen anelse om el heler. Jeg er i sorg og har angst om dagen!!
Håper at det blir oktober baby på oss istedenfor juli ( skulle være for meg). Hvor mange uker var du på vei?Så trist å høre! Unner ingen å oppleve dette. Jeg synes det er ufattelig tungt og sliter med følelsene. Krysser fingrene for at syklus kommer fort tilbake og at vi begge blir gravide igjen veldig fort
Ja, håper det skulle vært august! Var 8+2 når det ble oppdaget, men stoppet 1 uke tidligere. Enn du?Håper at det blir oktober baby på oss istedenfor juli ( skulle være for meg). Hvor mange uker var du på vei?
Var 13+4 men babyen ble målt til 12+2Ja, håper det skulle vært august! Var 8+2 når det ble oppdaget, men stoppet 1 uke tidligere. Enn du?
Ord kan ikke beskrive det! Det er så ufattelig tungt og prosessen ved at kroppen ikke klarer ordne opp selv! Sender deg en varm klem og håper så inderlig vi havner i termingruppe sammen i oktoberVar 13+4 men babyen ble målt til 12+2
krysser fingrene for oss beggeOrd kan ikke beskrive det! Det er så ufattelig tungt og prosessen ved at kroppen ikke klarer ordne opp selv! Sender deg en varm klem og håper så inderlig vi havner i termingruppe sammen i oktober