Tusen takk veldig spent på dagene fremover nåGratulerer så mye <3 Så glad du legger ut bilde av både tidlig og vanlig test, fint å se at begge har strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk veldig spent på dagene fremover nåGratulerer så mye <3 Så glad du legger ut bilde av både tidlig og vanlig test, fint å se at begge har strek
Jeg ser9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dag Flere som ser?
Ja, ser noe svakt.9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dag Flere som ser?
Jeg ser strek9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dag Flere som ser?
Ja ser!9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dag Flere som ser?
Vanskelig å si. Strekene ser jo brede nok ut og har tydelig farge, så vil tolke disse som positive Er strimlene tidlig-test eller vanlig?Trenger synspunkter tror jeg..
Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
Vis vedlegget 452101Vis vedlegget 452102
Det er vanlig. Tok en ny test 3 timer etter fra samme pakke som den siste, og det er tydelig økning værtfallVanskelig å si. Strekene ser jo brede nok ut og har tydelig farge, så vil tolke disse som positive Er strimlene tidlig-test eller vanlig?
Hurra!!Det er vanlig. Tok en ny test 3 timer etter fra samme pakke som den siste, og det er tydelig økning værtfall
Vis vedlegget 452120
To fine streker der!Det er vanlig. Tok en ny test 3 timer etter fra samme pakke som den siste, og det er tydelig økning værtfall
Vis vedlegget 452120