Oss testetøser imellom

1000007478.jpg
noen som kan tolke dette? Er det vanlig med svingninger eller har jeg gått glipp av en topp? Ifølge apper er det enda en uke til eggløsning, men har ikke kontroll på syklus for tiden. Har hatt to runder uten maks på clearblue advanced og uregelmessig syklus, så har droppet det denne runden og tester med babyplan for første gang.

Vet ikke helt hva som skjer i kroppen min nå, og hvordan jeg skal vurdere testene. Hadde kikkhullsoperasjon på torsdag pga mistanke om exu, heldigvis var det ingenting. Hadde mens 9-12.12, og omtrent negative tester før dette. Men fremdeles positiv test etter mens. Tror jeg hadde el igjen 17 eller 18.12. HCG 13.13 var 11. 16.12 var den 17. 19.12 var den 30. Så 84 23.12. Tok alle disse testene fordi det var mistanke om exu.
31.12 var HCG 281, men bare økt til 307 02.01.

De to første testene er begge fra onsdag i forrige uke, den tredje fra i dag. Er den ikke svakere, eller er det noen som aldri får supersterke tester? Temp har sunket litt de siste dagene. Edit: Siste bilde er et bilde av de siste testene etter at de har tørket.

Vedlegg

• IMG_5645.jpeg
    IMG_5645.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 31
  • IMG_5649.jpeg
    IMG_5649.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 29
  • IMG_5719.png
    IMG_5719.png
    1,2 MB · Visninger: 31
  • IMG_5722.jpeg
    IMG_5722.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 31
Trenger synspunkter tror jeg.. :smiley-ashamed004

Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
1000025752.jpg
1000025757.jpg

Trenger synspunkter tror jeg.. :smiley-ashamed004

Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
Vis vedlegget 452101Vis vedlegget 452102
Vanskelig å si. Strekene ser jo brede nok ut og har tydelig farge, så vil tolke disse som positive :) Er strimlene tidlig-test eller vanlig?

Hva tenker dere om dette? Jeg har aldri hatt flere dager med høy slik som dette. Min topp har alltid vært veldig kort. Tenkte ikke så mye på å teste tidligere da jeg ikke planlegger å bli gravid. CD19 er jo egentlig ikke høy slik som CD20 og CD21, men likevel, dette har jeg ikke hatt før.
IMG_1098.jpeg

Back
Topp