Tusen takkGratulerer så mye <3 Så glad du legger ut bilde av både tidlig og vanlig test, fint å se at begge har strek![]()
veldig spent på dagene fremover nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye <3 Så glad du legger ut bilde av både tidlig og vanlig test, fint å se at begge har strek![]()
veldig spent på dagene fremover nå 
Jeg ser9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dagFlere som ser?

Ja, ser noe svakt.9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dagFlere som ser?
Jeg ser strek9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dagFlere som ser?

Ja ser!9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dagFlere som ser?

Vanskelig å si. Strekene ser jo brede nok ut og har tydelig farge, så vil tolke disse som positiveTrenger synspunkter tror jeg..
Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
Vis vedlegget 452101Vis vedlegget 452102
Det er vanlig. Tok en ny test 3 timer etter fra samme pakke som den siste, og det er tydelig økning værtfallVanskelig å si. Strekene ser jo brede nok ut og har tydelig farge, så vil tolke disse som positiveEr strimlene tidlig-test eller vanlig?
Hurra!!Det er vanlig. Tok en ny test 3 timer etter fra samme pakke som den siste, og det er tydelig økning værtfall
Vis vedlegget 452120

Det er vanlig. Tok en ny test 3 timer etter fra samme pakke som den siste, og det er tydelig økning værtfall
Vis vedlegget 452120
To fine streker der!Kan du være gravid? Mine tester var sånn med forrige mann, og da viste det seg at jeg allerede var gravidHva tenker dere om dette? Jeg har aldri hatt flere dager med høy slik som dette. Min topp har alltid vært veldig kort. Tenkte ikke så mye på å teste tidligere da jeg ikke planlegger å bli gravid. CD19 er jo egentlig ikke høy slik som CD20 og CD21, men likevel, dette har jeg ikke hatt før.
Vis vedlegget 452122

Jeg tok flere tester etter denne og alle var negativeDenne dukket opp i dag 12 dpoJeg har aldri fått positiv test siden en MA i 2021.
Har dere opplevd å få positiv makesure og negativ rsfu? For jeg sjekket med en tidlig test og den var negativ. Er det da kanskje mulig at makesure sin er falsk positiv??
Mannen er på jobb men skal kjøpe med flere tester hjem da jeg er tom nå![]()
Aldri opplevd falsk positiv test før, ekstremt frustrerende og vanskelig. Spesielt siden vi har prøvd i snart to år.