Isab Elsker forumet Stjerneskuddene 2024 I dag kl 06:47 #37.761 EK3 skrev: Kan du være gravid? Mine tester var sånn med forrige mann, og da viste det seg at jeg allerede var gravid Klikk for å utvide … Jeg har hørt om de som får positive eggløsningstester og er gravide, men jeg tok en graviditetstest også og den er blenda.
EK3 skrev: Kan du være gravid? Mine tester var sånn med forrige mann, og da viste det seg at jeg allerede var gravid Klikk for å utvide … Jeg har hørt om de som får positive eggløsningstester og er gravide, men jeg tok en graviditetstest også og den er blenda.
EK3 Glad i forumet I dag kl 06:58 #37.762 Isab skrev: Jeg har hørt om de som får positive eggløsningstester og er gravide, men jeg tok en graviditetstest også og den er blenda. Klikk for å utvide … Årh, så kjedelig!
Isab skrev: Jeg har hørt om de som får positive eggløsningstester og er gravide, men jeg tok en graviditetstest også og den er blenda. Klikk for å utvide … Årh, så kjedelig!
Isab Elsker forumet Stjerneskuddene 2024 I dag kl 10:24 #37.763 EK3 skrev: Årh, så kjedelig! Klikk for å utvide … Om eggløsningen stemmer så er det jo bare 1-2 dager dpo da Håper du får positiv test snart
EK3 skrev: Årh, så kjedelig! Klikk for å utvide … Om eggløsningen stemmer så er det jo bare 1-2 dager dpo da Håper du får positiv test snart
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ I dag kl 11:42 #37.764 Lykkehjul skrev: 9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dag Flere som ser? Klikk for å utvide … Ser på begge to
Lykkehjul skrev: 9 DPO. Blenda i går kveld, men kan skimte en svak strek i dag Flere som ser? Klikk for å utvide … Ser på begge to