Oss testetøser imellom

Kan du være gravid? Mine tester var sånn med forrige mann, og da viste det seg at jeg allerede var gravid :love017
Jeg har hørt om de som får positive eggløsningstester og er gravide, men jeg tok en graviditetstest også og den er blenda. :smiley-ashamed004

Vet ikke helt hva som skjer i kroppen min nå, og hvordan jeg skal vurdere testene. Hadde kikkhullsoperasjon på torsdag pga mistanke om exu, heldigvis var det ingenting. Hadde mens 9-12.12, og omtrent negative tester før dette. Men fremdeles positiv test etter mens. Tror jeg hadde el igjen 17 eller 18.12. HCG 13.13 var 11. 16.12 var den 17. 19.12 var den 30. Så 84 23.12. Tok alle disse testene fordi det var mistanke om exu.
31.12 var HCG 281, men bare økt til 307 02.01.

De to første testene er begge fra onsdag i forrige uke, den tredje fra i dag. Er den ikke svakere, eller er det noen som aldri får supersterke tester? Temp har sunket litt de siste dagene. Edit: Siste bilde er et bilde av de siste testene etter at de har tørket.
Veldig rart at testene dine øker i styrke hvis du ikke er gravid? Ingen mulighet til å henvises til ny ultralyd? For en reise du har hatt den siste måneden :bag:

Tok denne nå kl 15. kan den bli positiv i kveld? Eller er toppen kun midt på dagen ?
Jeg har nå mest meg litt opp, og man skal visst teste med eggløsningstester 2 ganger om dagen i perioden man forventer eggløsning. Testet du mer?

Flere som ser den streken? Men tenker den kanskje er for nærme kontrollstreken?

IMG_3148.jpeg

Noen som ser noe her ?
Er et sted mellom 9-11 dpo tror jeg :).
Fra en av pakkene med dårlig batch fra make sure :/

Vedlegg

• IMG_4053.jpeg
    IMG_4053.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 72
Last edited:
Positivt? Er bare andre runde med EL tester! Så fortsatt veldig usikker på dette.

IMG_9932.jpeg

Vedlegg

• IMG_9934.jpeg
    IMG_9934.jpeg
    172,4 KB · Visninger: 40
Den er for nærme ja, og ser mer ut som det er glasset enn selve testen dessverre :Heartred
Ser ikke noen ordentlige babystrek, men tror jeg skjønner hva du mener, og den er uten farge..?

Ja lurte på om det kunne være glasset selv. Det var jo så ripete på en måte - men samtidig synes jeg det så litt ut som en strek, men at den var for nærme k-streken. Takk for svar :)

Back
Topp