Oss testetøser imellom

Mensen har enda ikke kommet, men testene ser bare slik ut???

Vedlegg

• IMG_1929.jpeg
    IMG_1929.jpeg
    387,3 KB · Visninger: 76
  • IMG_1928.jpeg
    IMG_1928.jpeg
    779,2 KB · Visninger: 79
Aldri fått skyggestrek på de tidligere, men har også prøvd med make sure og får den samme svake streken der også
Da kan det høres ut som om du har bittelitt hcg i kroppen. Det kan jo alltids være kjemisk hvis de ikke blir sterkere

Skulle egentlig vente til i morgen med å bruke denne, men tenkte "det er jo lørdag i morgen og jeg kan jo bare stikke kjøpe nye". Er en tidlig test fra vitus apotek. Ser ut som en spire har festet seg her altså :happy:
IMG_1320.jpeg
IMG_1321.jpeg

Ser jo 3streker der
Åja nå skjønte jeg hvorfor du var forvirret. Den lengst borte er jo ikke en strek, det er fra selve området fargestoffet kommer fra. Det er den svakeste nærmest kontrollstreken jeg ser. Denne er tatt ut fra hylsen med vindu den ligger i før jeg dyppa den. :happy:

Noen som kan betrygge meg litt?
Er 6+1 i dag, men clearblue viser fortsatt 2-3 som den gjorde for en uke siden også. Er alt håp ute eller er det fler med samme erfaring?

Vedlegg

• IMG_0561.jpeg
    IMG_0561.jpeg
    793,8 KB · Visninger: 108
Noen som kan betrygge meg litt?
Er 6+1 i dag, men clearblue viser fortsatt 2-3 som den gjorde for en uke siden også. Er alt håp ute eller er det fler med samme erfaring?
Ville bestilt time til privat UL. Om du er i uke 6 nå, skal du kunne se hjertet banke nå!

Åja nå skjønte jeg hvorfor du var forvirret. Den lengst borte er jo ikke en strek, det er fra selve området fargestoffet kommer fra. Det er den svakeste nærmest kontrollstreken jeg ser. Denne er tatt ut fra hylsen med vindu den ligger i før jeg dyppa den. :happy:
Hmmm men den eventuelle teststreken virker å være altfor nærme kontroll streken ?? Kanskje denne testen wwr annerledes ut enn den jeg har brukt , baby plan ,.makesure strimlene osv

Hva tror dere om denne? RFSU tidlig. Vet de kan gi skyggestreker.. 9 dpo (tror jeg) i dag. Om det er skyggestrek - vil den forsvinne når testen er tørr?
Tok samme test i dag, var ingen tvil lengre :) Rart hvor fort det stiger! I går måtte jeg ta av topplokket for å se «noe», og nøyaktig et døgn etterpå var det veldig tydelig.

Vedlegg

• IMG_4989.jpeg
    IMG_4989.jpeg
    177,1 KB · Visninger: 38
Hmmm men den eventuelle teststreken virker å være altfor nærme kontroll streken ?? Kanskje denne testen wwr annerledes ut enn den jeg har brukt , baby plan ,.makesure strimlene osv
Du blir jo ikke fornøyd uansett virker det som :hilarious: Jeg prøvde å legge ved et bilde av den tørka testen i går, men bilde var for stort til å dele. Jeg synes den virker helt normal vertfall. Så får du bare tenke og tro det du vil. :happy:

Back
Topp