Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som skyggestrekene jeg alltid får med babyplan. Orker ikke bruke de testene av den grunnen. Har du prøvd et annet merke?Mensen har enda ikke kommet, men testene ser bare slik ut???
Aldri fått skyggestrek på de tidligere, men har også prøvd med make sure og får den samme svake streken der ogsåDet ser ut som skyggestrekene jeg alltid får med babyplan. Orker ikke bruke de testene av den grunnen. Har du prøvd et annet merke?
Da kan det høres ut som om du har bittelitt hcg i kroppen. Det kan jo alltids være kjemisk hvis de ikke blir sterkereAldri fått skyggestrek på de tidligere, men har også prøvd med make sure og får den samme svake streken der også
Jeg ser den, men vanskelig å se om den har fargeEr dette skygge? Ser den i virkeligheten men vanskelig å få vist det på bildet. Jeg rakk ikke ta bilde før tiden var gått ut. Make sure test på morgenurin.
Vis vedlegget 452847Vis vedlegget 452848
Kanskje EL har vært senere? Ser jo positive utMensen har enda ikke kommet, men testene ser bare slik ut???
Ja det kan hende den ikke har det. Vanskelig å se både i virkeligheten og på bildet.Jeg ser den, men vanskelig å se om den har farge