Oss testetøser imellom

Hva betyr dette? Bildet tatt 10 min etter testen var tatt. Hvorfor slår det sånn ut på denne, men ikke på clearblue elektrisk?
Min erfaring er at slike tynne streker er falske, fått det veldig mange ganger igjennom årene på disse. Faktisk har jeg fått det på nesten alle av denne typen :smiley-ashamed004 Eneste gangen jeg faktisk har vært gravid, var streken tykk og svakere blå - og den kom innen 1 min

I pakningsvedlegget står det at man ikke skal lese av prøven etter 10 min. Tok en ultratidlig for noen dager siden, den viste negativ.. Så er nok ikke gravid, skal ta ny test om noen dager. Har så mange symptomer på graviditet, så hjernen tuller med meg..
Ah, hvis du er gravid så får du positiv på ultra tidlig i morgen. Trenger ikke vente flere dager. Men hvor er du i dpo land?

Ah, hvis du er gravid så får du positiv på ultra tidlig i morgen. Trenger ikke vente flere dager. Men hvor er du i dpo land?
Tror jeg er ca 15-17 dager dpo. Ved min forrige graviditet fikk jeg sterk positiv på denne typen test 32 dager etter at jeg fikk mensen. Så hvis jeg er det så skal jeg evt få positiv test om 2 dager. Tror ikke jeg er gravid, men har et lite håp..

Min erfaring er at slike tynne streker er falske, fått det veldig mange ganger igjennom årene på disse. Faktisk har jeg fått det på nesten alle av denne typen :smiley-ashamed004 Eneste gangen jeg faktisk har vært gravid, var streken tykk og svakere blå - og den kom innen 1 min
Ja, jeg fikk også sterk positiv strek sist. Frykter de jeg har tatt er falsk positive

Vedlegg

• IMG_0282.jpeg
    IMG_0282.jpeg
    679 KB · Visninger: 15
Tror jeg er ca 15-17 dager dpo. Ved min forrige graviditet fikk jeg sterk positiv på denne typen test 32 dager etter at jeg fikk mensen. Så hvis jeg er det så skal jeg evt få positiv test om 2 dager. Tror ikke jeg er gravid, men har et lite håp..
De aller, aller fleste vil få positiv strek innen 14 DPO, så om du er mer enn det nå burde alle testene på markedet slå ut om du er gravid! Eneste jeg vet kan være litt treg er RFSU, men selv de vil som regel gi en strek såpass lenge etter eggløsning.

Det høres rart ut å ikke ha sterkere enn det på 15-17, med mindre du har bomma kraftig på når du hadde eggløsning..

Negativ test her også... Syns puppene var mer ømme i natt/dag tidlig, men har egentlig ingen andre symptomer. Tenkte jeg tar en test på nyttårsaften, er den fortsatt negativ så venter jeg bare på mens. Så her er vi nå. Er ca 12-13dpo. Jeg syns kaaaanskje jeg kunne skimte noe er øyeblikk, men i så fall er det nok bare nok en svak kjemisk i så fall.

IMG_1091.jpeg

Back
Topp