Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
snakker vi om strimmel eller hva?Har noen opplevd at man ser en tydelig strek mens testen "jobber", for så å bli blank / svært svak når testet er ferdig med å "fade"? Klarer ikke finne de rette ordene, håper likevel noen forstår hva jeg mener
Ser ut som en falsk positiv, streken er veldig tynnHva betyr dette? Bildet tatt 10 min etter testen var tatt. Hvorfor slår det sånn ut på denne, men ikke på clearblue elektrisk?
Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller Kjøpt Make Sure, de får du på Kiwi, meny og Coop obs. Syntes mange får sånne på CB dessverre.Hva betyr dette? Bildet tatt 10 min etter testen var tatt. Hvorfor slår det sånn ut på denne, men ikke på clearblue elektrisk?
Så rart.. Er andre jeg har tatt og denne er sterkere.. Fikk nesten litt håp jegSer ut som en falsk positiv, streken er veldig tynn
Ja, kanskje jeg må det. Synes det er så flaut å kjøpe testere i matbutikk hehe..Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller Kjøpt Make Sure, de får du på Kiwi, meny og Coop obs. Syntes mange får sånne på CB dessverre.
Ja, strimmelsnakker vi om strimmel eller hva?
Ja det skjønner jeg. Har opplevd å få falsk positiv etter tidsfristen på flere tester dessverre.Så rart.. Er andre jeg har tatt og denne er sterkere.. Fikk nesten litt håp jeg
Nei da.. Det fine er at de koster bare 100 kr og du får 10 stkJa, kanskje jeg må det. Synes det er så flaut å kjøpe testere i matbutikk hehe..
Hmm ikke helt, mener du «fade» når det røde trekker seg tilbake. Hvis du går en svak strek så er jo også den positiv da!Har noen opplevd at man ser en tydelig strek mens testen "jobber", for så å bli blank / svært svak når testet er ferdig med å "fade"? Klarer ikke finne de rette ordene, håper likevel noen forstår hva jeg mener
Bildet er tatt på tidsfristen, men kanskje jeg burde booke blodprøve i stedet for å få tydelig svarJa det skjønner jeg. Har opplevd å få falsk positiv etter tidsfristen på flere tester dessverre.
Da må jeg prøve demNei da.. Det fine er at de koster bare 100 kr og du får 10 stk
Åja, trodde det var etter 10 min? Er ikke det etter tidsfristen? Hvis du har to stykker og begge har strek ville jeg tenkt at du er gravid. Men det var litt rar, tynn strek på den..Bildet er tatt på tidsfristen, men kanskje jeg burde booke blodprøve i stedet for å få tydelig svar
De gangene jeg har fått slike synålstreker, så har de dessverre vært defekte. Hva tenker du når du sier clearblue elektrisk, mener du digital eller monitor?Hva betyr dette? Bildet tatt 10 min etter testen var tatt. Hvorfor slår det sånn ut på denne, men ikke på clearblue elektrisk?
Vil ikke tro du får falsk positiv på 4 tester?Hvordan er MS på skyggestreker/falsk positiv etter avlesningstid? 10 dpo
Ps: ikke den dårlige batchen
Vis vedlegget 451644Vis vedlegget 451645Vis vedlegget 451646Vis vedlegget 451647
Jeg ser jeg var litt utydelig - det er samme test, bare to originalbilder og to redigert ble litt ivrig etter å legge utVil ikke tro du får falsk positiv på 4 tester?
Jeg har opplevd det før med make sure, men ikke fire stykk..
Ja, mener at det er strek der, men når det røde trekker seg tilbake syntes det ikke mer.. Fortsatt tidlig da, 8 dpo, så ikke mistet håpet enda.Hmm ikke helt, mener du «fade» når det røde trekker seg tilbake. Hvis du går en svak strek så er jo også den positiv da!
I pakningsvedlegget står det at man ikke skal lese av prøven etter 10 min. Tok en ultratidlig for noen dager siden, den viste negativ.. Så er nok ikke gravid, skal ta ny test om noen dager. Har så mange symptomer på graviditet, så hjernen tuller med meg..Åja, trodde det var etter 10 min? Er ikke det etter tidsfristen? Hvis du har to stykker og begge har strek ville jeg tenkt at du er gravid. Men det var litt rar, tynn strek på den..
enig med en over her, ville sjekke med make sure, og ville venta med blodprøve til du får positiv graviditetstest på digital.
Kjøp den ultra tidlig digital til clearblue? Jeg fikk utslag på den da jeg hadde 5 i hcg så den slår ut veldig tidlig.