Oss testetøser imellom

Har noen opplevd at man ser en tydelig strek mens testen "jobber", for så å bli blank / svært svak når testet er ferdig med å "fade"? Klarer ikke finne de rette ordene, håper likevel noen forstår hva jeg mener :smiley-angelic001

Hva betyr dette? Bildet tatt 10 min etter testen var tatt. Hvorfor slår det sånn ut på denne, men ikke på clearblue elektrisk?

Vedlegg

• IMG_2901.jpeg
    IMG_2901.jpeg
    741,5 KB · Visninger: 71
Har noen opplevd at man ser en tydelig strek mens testen "jobber", for så å bli blank / svært svak når testet er ferdig med å "fade"? Klarer ikke finne de rette ordene, håper likevel noen forstår hva jeg mener :smiley-angelic001
Hmm ikke helt, mener du «fade» når det røde trekker seg tilbake. Hvis du går en svak strek så er jo også den positiv da!

Bildet er tatt på tidsfristen, men kanskje jeg burde booke blodprøve i stedet for å få tydelig svar
Åja, trodde det var etter 10 min? Er ikke det etter tidsfristen? Hvis du har to stykker og begge har strek ville jeg tenkt at du er gravid. Men det var litt rar, tynn strek på den..
enig med en over her, ville sjekke med make sure, og ville venta med blodprøve til du får positiv graviditetstest på digital.
Kjøp den ultra tidlig digital til clearblue? Jeg fikk utslag på den da jeg hadde 5 i hcg så den slår ut veldig tidlig.

Hvordan er MS på skyggestreker/falsk positiv etter avlesningstid? 10 dpo

Ps: ikke den dårlige batchen
Bildene er av en og samme test. To redigert for å få frem bedre :shy:

IMG_1157.jpeg
IMG_1159.jpeg
IMG_1159.jpeg
IMG_1157.jpeg

Last edited:
Vil ikke tro du får falsk positiv på 4 tester?
Jeg har opplevd det før med make sure, men ikke fire stykk..
Jeg ser jeg var litt utydelig - det er samme test, bare to originalbilder og to redigert :) ble litt ivrig etter å legge ut :hilarious:

Jeg oppdaterer teksten nå :)

Hmm ikke helt, mener du «fade» når det røde trekker seg tilbake. Hvis du går en svak strek så er jo også den positiv da!
Ja, mener at det er strek der, men når det røde trekker seg tilbake syntes det ikke mer.. Fortsatt tidlig da, 8 dpo, så ikke mistet håpet enda.

Åja, trodde det var etter 10 min? Er ikke det etter tidsfristen? Hvis du har to stykker og begge har strek ville jeg tenkt at du er gravid. Men det var litt rar, tynn strek på den..
enig med en over her, ville sjekke med make sure, og ville venta med blodprøve til du får positiv graviditetstest på digital.
Kjøp den ultra tidlig digital til clearblue? Jeg fikk utslag på den da jeg hadde 5 i hcg så den slår ut veldig tidlig.
I pakningsvedlegget står det at man ikke skal lese av prøven etter 10 min. Tok en ultratidlig for noen dager siden, den viste negativ.. Så er nok ikke gravid, skal ta ny test om noen dager. Har så mange symptomer på graviditet, så hjernen tuller med meg..

Back
Topp