Så gøy!! Håper spiren klamrer seg fast havner i august gruppen du og da kanskjeMellom 18 og 22 tror jeg sist graviditet fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei, så ble litt satt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy!! Håper spiren klamrer seg fast havner i august gruppen du og da kanskjeMellom 18 og 22 tror jeg sist graviditet fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei, så ble litt satt ut
Satser på det Ja, blir termin rundt 19 august foreløpig hvertfallSå gøy!! Håper spiren klamrer seg fast havner i august gruppen du og da kanskje
Ja, er jo alltid tre streker, men det visste du sikkert, men enig at alle var ganske sterke? Hvem vet om det var like før den slo ut? Ikke godt å vite. Spennende å se videreÅpnet digital clear blue… Vet jo disse testene ikke er ment til å tolkes «manuelt» men dere med mye testeerfaring.. hva tror dere? Kom opp «ikke gravid» 10 dpo.
Man kan ikke tolke resultatet på stripsen til en digital test.Åpnet digital clear blue… Vet jo disse testene ikke er ment til å tolkes «manuelt» men dere med mye testeerfaring.. hva tror dere? Kom opp «ikke gravid» 10 dpo.
Ganske så sikker på at du er gravidHadde en tidligtest liggende i bolig nr 2, også den tatt på skikkelig utvannet urin.
Den var mer overbevisende.
Tydelig og rød i virkeligheten.
Lite sannsynlig at 3 stykker er feilNoen som har erfaringer med Maksure batch som slutter på 61?
Har ikke prøvd aktivt nå, men har følt meg rar, og blir dyrisk varm når jeg sover. Hutrer når jeg legger meg, og våkner opp ubehagelig varm
Har ikke fulgt med på eggløsning, og har ikke vært helt tydelig symptomer på det heller, men må ha vært i forrige uke.
Har tatt ikke mindre enn 3 tester i kveld, og alle viser kjempesvakt en til strek.
Blir jo uansett å teste i morgen, og sikkert flere dager, men man blir jo rastløs.
Det er sant, men det var så svakt.Lite sannsynlig at 3 stykker er feil
Erfaringer med RFSU? Er 20+ dpo og testene blir ikke sterkere.. har vert hos lege å tatt blodprøver og venter på svar. Har pleid å bruke babyplan sine, men er tom og gadd ikke bestille så kjøp
Erfaringer med RFSU? Er 20+ dpo og testene blir ikke sterkere.. har vert hos lege å tatt blodprøver og venter på svar. Har pleid å bruke babyplan sine, men er tom og gadd ikke bestille så kjøpte rfsu på butikken
Ja! Rfsu suger!!Erfaringer med RFSU? Er 20+ dpo og testene blir ikke sterkere.. har vert hos lege å tatt blodprøver og venter på svar. Har pleid å bruke babyplan sine, men er tom og gadd ikke bestille så kjøpte rfsu på butikken
Vis vedlegget 451107
De digitale er ikke helt til å stole på, har du tatt strimler?Hei alle sammen! Jeg hadde satt ekstremt stor pris på litt hjelp
Jeg tok en digital graviditetstest i dag, hvor det står "gravid 1-2 uker". Fikk det samme 20. desember, altså for 1 uke siden.
Jeg tracker EL, og fikk "maksimal" på monitoren 7. og 8. des. Dvs at det er 19 dager siden EL.
Noen som har opplevd lignende?
Klamrer meg fortsatt til håpet, men frykter det verste
Har aldri brukt de testene der til å måle stigning fordi jeg første gang jeg brukte den fikk 2-3 og da var hcg 70. Lest her inne at flere ikke har fått utslag på 3+ før de har vært på 7000. Mye bedre å måle hcg enn å holde på med de testene.Jeg ble utålmodig og svidde av en siste digital i dag i håp om å få 3+. Fikk fortsatt 2-3, men ser andre har fått 3+ med rimelig like teststreker som mine.
Hvor pålitelige er testene egentlig? Slik jeg ser testene mine er det lite som skiller fra andre sine 3+
Vis vedlegget 451473
Har lyst til å slå meg til ro med at det er så godt som 3+ og ikke sløse penger på flere tester. Er 4+6 i dag. Noen med innspill eller erfaring?
Ser veldig hvit ut ja . Hvis du er sikker på dpo ville jeg ikke hatt så veldig sterke forhåpningerSyklusdag 23. Testing er i gang pp2 (første test antatt 10dpo, andre test 11dpo), selvom det er noe tidlig. Dårlig prøveperiode med eggløsning som jeg antar kom tidligere enn forventet. Kan ikke si jeg føler det har blitt suksess denne gangen.
Ser ganske blendahvit ut her, gjør det ikke?
IKM ~ 01-02. Januar
Oi, såpass. Da tror jeg heller at jeg sier meg ferdig med testingen. Min gikk forøvrig ut på dato i sommer, kjøpte den i 2022 og skulle spare til jeg ble gravid, så den er vel ikke helt pålitelig uansett.Har aldri brukt de testene der til å måle stigning fordi jeg første gang jeg brukte den fikk 2-3 og da var hcg 70. Lest her inne at flere ikke har fått utslag på 3+ før de har vært på 7000. Mye bedre å måle hcg enn å holde på med de testene.
Ja, og jeg synes den siste fra i dag morges (20dpo) er litt svakere :-(De digitale er ikke helt til å stole på, har du tatt strimler?
Det der er kjempefine tester med stigning. Ville ikke bekymret meg. Ikke noe poeng og måle stigning med så bra tester. Gå heller til legen eller furst og mål hcgJa, og jeg synes den siste fra i dag morges (20dpo) er litt svakere :-(
Hva synes dere?