Til de av dere som hadde festeblødning, når fikk dere positiv test etter det? Jeg hadde litt kramper og spotting i går lveld, som er borte nå - og jeg mistenker eggløsning for 7-8 dager siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde bittelitt lyserosa på papiret 5 dpo, positiv test kvelden 8 dpo. Og litt lyserosa og brun spotting (kun ved tørk) 9-11 dpoTil de av dere som hadde festeblødning, når fikk dere positiv test etter det? Jeg hadde litt kramper og spotting i går lveld, som er borte nå - og jeg mistenker eggløsning for 7-8 dager siden
Skal se om jeg føler for å ta en i morgen, jobber skikkelig med meg selv nå med å få lagt det litt bort og stole på at ting er akkurat som det skal testen har jo økt på noen få timer bare i dag, så det må jo love godtSelv om du ikke får tatt hcg med to dager mellomrom så kan det også holde med en måling, tar du en i morgen og det er høyt så slipper du teste mer og uroe deg.
Jeg hadde først litt lyse rosa på papiret på tirsdag (7pdo). Fikk litt kraftigere festesmerter og litt mer blod 8 dpo og ett hint av brunt 9dpo. Fikk svak positiv 8 dpo på morgenen og tydeligere på ettermiddagenTil de av dere som hadde festeblødning, når fikk dere positiv test etter det? Jeg hadde litt kramper og spotting i går lveld, som er borte nå - og jeg mistenker eggløsning for 7-8 dager siden
Festeblødning 7dpo, svak positiv 9dpo. Hadde bare lyserosa utflod egentlig så ikke mye blødning.Til de av dere som hadde festeblødning, når fikk dere positiv test etter det? Jeg hadde litt kramper og spotting i går lveld, som er borte nå - og jeg mistenker eggløsning for 7-8 dager siden
Synes den ser kjempefin utLitt spam i fra meg nå, men blir jo hele kokko av det her og mentalt slitsomt.. så hjelper veldig å lete etter svar mens man venter
Her er testen fra i går og i dag ferske sammenlignet. Ser jo ut som er fin økning! Gjør det ikke? Lengre oppe som viser dem tørket, så er det motsatt. Men da er de jo ugyldige uansett.
Vis vedlegget 451201
Den ene streken du har der er kontrollstreken Om streken på max-linja blir sterkere for hver dag, ville jeg kjøpt en annen type test i dag og sett hva den sier.Skjønte ikke helt dette med utenfor testlinja. Men hvorfor blir den testlinja sterkere for hver dag? Er det vanlig?
Tenker du på denne jeg har ringa rundt? Det er ingen teststrek. Streken skal dukke opp mellom der jeg har ringa rundt og kontrollstreken til høyre. Hvor mange dpo er du?Hei jeg har så lite peiling på tester og trenger litt hjelp. Er dette bare en skyggestrek? Er den på riktig sted eller skal den være lengre til høyre? Vis vedlegget 451192