Oss testetøser imellom

Nei, blitt svakere. Du så sikkert feil vei :playful:
Ja, så det nå :angelic: Unnskyld… er jule stress. Må slutte å sjekke og skrive når jeg går tur med hunden i den ene hånda og tlf i den andre samtidig som jeg prøver å ikke tryne på isen :laughing002 Men, legg fra deg testene litt nå. Det her kommer til å gå så fint :love7

Helt normalt å få sterkere strek på morgenurin! Er snakk om så få timer forskjell at HCG sikkert er ganske likt, og når det da i tillegg er mindre konsentrert urin så vil det fort bli litt svakere. Hvis det er noe som bekymrer og stresser deg veldig mye, så ville jeg gått privat for å få tatt blodprøver - det går selv i julen :Heartred

Dette var testene mine 13-16 DPO, syns din er sterkere en mine. Så ikke veldig forskjell fra 13 til 14, og da hadde den vært lik 12 også. Og jeg er fortsatt gravid i uke 14 :)

Vedlegg

• IMG_4876.jpeg
    IMG_4876.jpeg
    125,9 KB · Visninger: 15
Helt normalt å få sterkere strek på morgenurin! Er snakk om så få timer forskjell at HCG sikkert er ganske likt, og når det da i tillegg er mindre konsentrert urin så vil det fort bli litt svakere. Hvis det er noe som bekymrer og stresser deg veldig mye, så ville jeg gått privat for å få tatt blodprøver - det går selv i julen :Heartred

Dette var testene mine 13-16 DPO, syns din er sterkere en mine. Så ikke veldig forskjell fra 13 til 14, og da hadde den vært lik 12 også. Og jeg er fortsatt gravid i uke 14 :)
Tusen takk for at du tok deg tid til å fortelle din opplevelse med tester❤️ Skal prøve å slappe av og ikke bekymre meg så mye, gjorde det nok i går og følte meg bedre i dag frem til den siste. Testene mine er alltid sterkere på ettermiddag kveld, så derfor jeg ble litt i kjelleren igjen her. Uff

Back
Topp