Oss testetøser imellom

Nei, blitt svakere. Du så sikkert feil vei :playful:
Ja, så det nå :angelic: Unnskyld… er jule stress. Må slutte å sjekke og skrive når jeg går tur med hunden i den ene hånda og tlf i den andre samtidig som jeg prøver å ikke tryne på isen :laughing002 Men, legg fra deg testene litt nå. Det her kommer til å gå så fint :love7

Helt normalt å få sterkere strek på morgenurin! Er snakk om så få timer forskjell at HCG sikkert er ganske likt, og når det da i tillegg er mindre konsentrert urin så vil det fort bli litt svakere. Hvis det er noe som bekymrer og stresser deg veldig mye, så ville jeg gått privat for å få tatt blodprøver - det går selv i julen :Heartred

Dette var testene mine 13-16 DPO, syns din er sterkere en mine. Så ikke veldig forskjell fra 13 til 14, og da hadde den vært lik 12 også. Og jeg er fortsatt gravid i uke 14 :)

Vedlegg

• IMG_4876.jpeg
    IMG_4876.jpeg
    125,9 KB · Visninger: 70
Helt normalt å få sterkere strek på morgenurin! Er snakk om så få timer forskjell at HCG sikkert er ganske likt, og når det da i tillegg er mindre konsentrert urin så vil det fort bli litt svakere. Hvis det er noe som bekymrer og stresser deg veldig mye, så ville jeg gått privat for å få tatt blodprøver - det går selv i julen :Heartred

Dette var testene mine 13-16 DPO, syns din er sterkere en mine. Så ikke veldig forskjell fra 13 til 14, og da hadde den vært lik 12 også. Og jeg er fortsatt gravid i uke 14 :)
Tusen takk for at du tok deg tid til å fortelle din opplevelse med tester❤️ Skal prøve å slappe av og ikke bekymre meg så mye, gjorde det nok i går og følte meg bedre i dag frem til den siste. Testene mine er alltid sterkere på ettermiddag kveld, så derfor jeg ble litt i kjelleren igjen her. Uff

Er denne på vei opp? Tracker for å forsikre oss om ingen eggløsning frem til 7. Januar. Ikke helt kjent med kroppen etter at spiralen falt ut i november, ble ferdig med mens ca i går og tok en test i dag. Ser det ut som at LH er på bei opp og at det i nær fremtid blir eggløsning?
IMG_0744.jpeg

Alright, da gikk ikke PP veien og vi går snart inn i ny PP.

I den anledning tenkte jeg at jeg skulle prøve eggløsningstester i tilfelle syklusen har blitt "krøllete".

Er det noen som har tips til eggløsningstester?
Fertilitetsmonitor er dessverre utenfor budsjettet.

Men et det Babyplan sine strimler eller Clearblue sine digitale som er best liksom?
Eller noen andre?

I den anledning tenkte jeg at jeg skulle prøve eggløsningstester i tilfelle syklusen har blitt "krøllete".

Men et det Babyplan sine strimler eller Clearblue sine digitale som er best liksom?
Eller noen andre?
Jeg bruker både lilla cb(digital) og eggløsningsstrimler fra amazon(easy@home) mer tester i pakken, og så langt har jeg vært veldig fornøyd med de :joyful: har også en monitor da, men den er dyrere enn cb sin:smiley-angelic006

Eller noen andre?
Lilla Clearblue dobbel indikator ville jeg brukt

Eller noen andre?
Jeg synes strimler er best, da får du vite når lh øker, og ikke noe mer. Noen de avanserte testene er så avansert at det blir mer styr om man ikke har en A4 kropp. Det enkle er ofte det beste, og billigste :hilarious: Babyplan fungerer helt supert til formålet! Og ikke så dyr at du ikke kan ta tre om dagen når eggløsningen er nær.

Åpnet digital clear blue… Vet jo disse testene ikke er ment til å tolkes «manuelt» men dere med mye testeerfaring.. hva tror dere? Kom opp «ikke gravid» 10 dpo.

Vedlegg

• IMG_7259.jpeg
    IMG_7259.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 87
Back
Topp