Oss testetøser imellom

Er dette dårlig stigning?
1734854557367.jpeg

Hei jeg har så lite peiling på tester og trenger litt hjelp. Er dette bare en skyggestrek? Er den på riktig sted eller skal den være lengre til høyre?
A018FDFD-54DB-490D-83CD-228849C0FCFF.jpeg

Er jo litt økning hvis jeg ser på innenfor tidsfristen. Satse på det bare er litt forskjellige konsentrasjoner på urinen og at økningen kommer tydelig på neste
1734856413161.jpeg

Er jo litt økning hvis jeg ser på innenfor tidsfristen. Satse på det bare er litt forskjellige konsentrasjoner på urinen og at økningen kommer tydelig på neste
Vis vedlegget 451194
Synes det ser fint ut jeg. Jeg lot være å måle stigning med strimler nettopp fordi det er lett å bli unødvendig urolig. Det øker jo ikke så mye hver dag, men totalt sett vil man se at det er stor økning. Jeg målte hcg istedenfor, mye mer pålitelig enn strimler!

Synes det ser fint ut jeg. Jeg lot være å måle stigning med strimler nettopp fordi det er lett å bli unødvendig urolig. Det øker jo ikke så mye hver dag, men totalt sett vil man se at det er stor økning. Jeg målte hcg istedenfor, mye mer pålitelig enn strimler!
Ja, nå kasta jeg alle testene i søpla:happy8
Jeg hadde betydelig økning hver dag forrige graviditet. Så derfor jeg ble litt stressa nå. Får ikke målt hcg nå med to dagers mellomrom pga jul da
1734856999720.png

Jeg hadde betydelig økning hver dag forrige graviditet. Så derfor jeg ble litt stressa nå. Får ikke målt hcg nå med to dagers mellomrom pga jul daVis vedlegget 451195
Men Ser jo at det var mindre økning i starten her også sånn som nå? Her tror jeg også at jeg var noen dager lengre enn det dpo sier også mtp terminen jeg fikk

Jeg hadde betydelig økning hver dag forrige graviditet. Så derfor jeg ble litt stressa nå. Får ikke målt hcg nå med to dagers mellomrom pga jul daVis vedlegget 451195
Tja, synes f. Eks 9,10, 11 ser ganske like ut, samme med 13 og 14. min opplevelse er at testene er annerledes enn for 3 år siden da jeg var gravid sist. Da synes jeg også at jeg fikk annerledes stigning enn denne runden. Men hcg var enda høyere denne runden enn forrige.
Husk at det er veldig forskjellig fargestoff i de testene, ikke meningen

Skjønte ikke helt dette med utenfor testlinja. Men hvorfor blir den testlinja sterkere for hver dag? Er det vanlig?
Mener du at den rosa streken som er på «Max» linjen blir sterkere hver dag? I så fall ville jeg kjøpt en annen test i dag og testet. Det skal egentlig ikke være noe strek der i det hele tatt, så regner med at du har fått en dårlig bunke. Men om den faktisk blir sterkere hver dag, ville jeg nok vært nysgjerrig på om det kan være at teststreken har havnet helt feil på denne bunken :smiley-ashamed004 De er uansett ugyldige i og med at det opplagt er noe galt med bunken, for teststreken skal være mye lengre til høyre. Men kan være greit å få testet med et annet merke?

Litt spam i fra meg nå, men blir jo hele kokko av det her og mentalt slitsomt.. så hjelper veldig å lete etter svar mens man venter:facepalm:
Her er testen fra i går og i dag ferske sammenlignet. Ser jo ut som er fin økning! Gjør det ikke? Lengre oppe som viser dem tørket, så er det motsatt. Men da er de jo ugyldige uansett.
1734862618021.jpeg

Litt spam i fra meg nå, men blir jo hele kokko av det her og mentalt slitsomt.. så hjelper veldig å lete etter svar mens man venter:facepalm:
Her er testen fra i går og i dag ferske sammenlignet. Ser jo ut som er fin økning! Gjør det ikke? Lengre oppe som viser dem tørket, så er det motsatt. Men da er de jo ugyldige uansett.
Vis vedlegget 451201
Jeg syns det var veldig vanskelig å se økning fram til rundt 15 DPO, da det var flere dager på rad som så veldig like ut. Men blodprøvene viste dobling. Tror dine er helt fine!:Heartred

Vis vedlegget 451201
Selv om du ikke får tatt hcg med to dager mellomrom så kan det også holde med en måling, tar du en i morgen og det er høyt så slipper du teste mer og uroe deg.

Back
Topp