Oss testetøser imellom

Men jeg tror ikke hun ville fått utslag på den nå. Den streken ser ut som en maks 5-10 hcg test.
Tja den slår jo ut 1-2 uker etter eggløsning, men siden det er tidlig test så kanskje vente litt. Om du klarer :laughing002 jeg hadde aldri klart :hilarious:
Tok en hcg blodprøve i går 0930 da var den på under 1, så stemmer nok at det bare er 5-10 såvidt

Ifølge Flo skal eggløsning være idag CD13, og ifølge Premom skal den komme om to dager.

Kjedelig at jeg ikke begynte å teste tidligere, men sånn som det ser ut, så må vel eggløsning ha passert allerede på mandag? Tirsdag CD11 var testen min betydelig sterkere, og nå går det bare nedover. Idag er også hvit utflod kommet. Tenker jeg må ha gått glipp av toppen, eller er det noe sjanse for at det kan gå opp igjen?
Sexlysten var høyest i helgen, og fikk lagt inn aksjer på søndag, men spørs om det holder :rolleyes:

:rolleyes:Ifølge Flo skal eggløsning være idag CD13, og ifølge Premom skal den komme om to dager.

Kjedelig at jeg ikke begynte å teste tidligere, men sånn som det ser ut, så må vel eggløsning ha passert allerede på mandag? Tirsdag CD11 var testen min betydelig sterkere, og nå går det bare nedover. Idag er også hvit utflod kommet. Tenker jeg må ha gått glipp av toppen, eller er det noe sjanse for at det kan gå opp igjen?
Sexlysten var høyest i helgen, og fikk lagt inn aksjer på søndag, men spørs om det holder

IMG_9162.jpeg

Men jeg tror ikke hun ville fått utslag på den nå. Den streken ser ut som en maks 5-10 hcg test.
Ja, det vile vært bara for å se, men 70 % sjanse at det er for tidlig når det var en tidlig-test. Men jeg er håpløs, hadde snublet rett på en digital, både i dag og i morgen :laughing002 :hilarious: (men opplever ikke slike streker, så hadde følt det var verdt det om jeg endelig fikk noe antydning til noe spennende :laughing002 ).

Ja, det vile vært bara for å se, men 70 % sjanse at det er for tidlig når det var en tidlig-test. Men jeg er håpløs, hadde snublet rett på en digital, både i dag og i morgen :laughing002 :hilarious: (men opplever ikke slike streker, så hadde følt det var verdt det om jeg endelig fikk noe antydning til noe spennende :laughing002 ).
Jeg måtte jo svi av i kveld da, men den sa «ikke gravid». Så får ta neste i morgen:p

:rolleyes:Ifølge Flo skal eggløsning være idag CD13, og ifølge Premom skal den komme om to dager.

Sexlysten var høyest i helgen, og fikk lagt inn aksjer på søndag, men spørs om det holder

Vis vedlegget 450976
Jeg tror det kan være både og, men siden du hadde andre tegn da og (økt lyst) så er det vel ikke usannsynlig at det var da. Det fine med tidlig eggløsning er jo at du fort kommer dit igjen om det ikke klaffer nå. Så om du ble litt "tar på senga" av tidlig eggløsning nå, er det ikke lenge til du har ny syklus og kan begynne testing litt før :)

Hvor tidlig pleier Cb digital å slå ut? Fikk disse tester i dag tidlig men negativ på digital. 9 dpo i dag.
Babyplan er veldig sensitiv, og den sterkeste er vel også tidligtest? Så jeg ville gjettet at HCG er rundt 15-20 her. Da føler jeg det ofte er litt 50/50 om digital klarer å plukke det opp, men de garanterer bare fra 25 i HCG! Vil tro du får positiv i morgen :)

Back
Topp