Se der ja Veldig fin stigning! Nå hvisker jeg ikke lenger: gratulerer!Tok den nederste i dag, så da er det vel bare å krysse fingrene!Vis vedlegget 450780
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja Veldig fin stigning! Nå hvisker jeg ikke lenger: gratulerer!Tok den nederste i dag, så da er det vel bare å krysse fingrene!Vis vedlegget 450780
Kjempefine streker! GratulererTok den nederste i dag, så da er det vel bare å krysse fingrene!Vis vedlegget 450780
Den der er ikke noe å lure på! Men tror du må være mer enn 8 dpo, den der ser mer ut som 10!Tok den nederste i dag, så da er det vel bare å krysse fingrene!Vis vedlegget 450780
Tydelig strek der synes jeg! Hvilken dpo?Vis vedlegget 450832Hei tror dere det er en veldig lys strek der? Mulig litt tidlig å teste enda, men klarte ikke å vente.
Det er babystrek!Vis vedlegget 450832Hei tror dere det er en veldig lys strek der? Mulig litt tidlig å teste enda, men klarte ikke å vente.
Så gøyTydelig strek der synes jeg! Hvilken dpo?
Vet ikke hva dpo betyr, men til søndag er det fire uker siden jeg fikk mensen sist. Pleier å gå 25-28 dager ca mellom.Tydelig strek der synes jeg! Hvilken dpo?
Det der må da være baby strekVis vedlegget 450832Hei tror dere det er en veldig lys strek der? Mulig litt tidlig å teste enda, men klarte ikke å vente.
Krysser fingrene for detDet der må da være baby strek
Dpo er dager siden eggløsningSå gøy
Vet ikke hva dpo betyr, men til søndag er det fire uker siden jeg fikk mensen sist. Pleier å gå 25-28 dager ca mellom.
Ser ut til at du ville fått positiv test mellom kl. 13-18. Så vil anta eggløsning skjer innen 48 timerEr det da nærliggende å tro at eggløsning skjer Ila neste døgn? Eller bør jeg teste meg igjen i morgen kl 13, siden det ser ut til at jeg har høyest hormonlevel da?Vis vedlegget 450835
Du kan jo vurdere å ta en HCG-måling over 48 timer?Dette her kan umulig gå veien? Dpo 10 på første, dpo 13 på siste. Tidligere har fargen på streken økt betraktelig, nå er de helt like fra 11-13 dpo Også brunrød farge på papiret i morges.
Åh dette er så nedtur etter x-antall SA og kjemiske. Ved tidligere kjemisk har positiv test kommet veldig sent, nesten ikke før IKM. Denne gangen fikk jeg positiv test 9 dpo, og hadde derfor et håp om at dette kunne gå bra. Men nei
Ja men jeg orker ikke ta meg tid til det nå før jul. Om jeg begynner å blø nå så er det jo ikke noe å gjøre med det. Bare veldig kjedelig å leve i limbo med alt stresset og styret dette fører med segDu kan jo vurdere å ta en HCG-måling over 48 timer?
Jeg hadde strimler som ikke økte så mye, men økte kraftig på hcg målinger. Hvis du er 16 dpo i morgen kan du ta en enkel hcg måling, finnes mye forskning i IVF verden på akkurat den datoenJa men jeg orker ikke ta meg tid til det nå før jul. Om jeg begynner å blø nå så er det jo ikke noe å gjøre med det. Bare veldig kjedelig å leve i limbo med alt stresset og styret dette fører med seg
Tester du morgen og kveld?Første test CD11
Andre test CD12
Forventet eggløsning er i morgen. Er det mulig at den har vært allerede? I og med at min test idag er svake te enn den var i går
Nei begge testene er fra kl 19:00.Tester du morgen og kveld?