Oss testetøser imellom

CD 11. Tester eggløsning for første gang. Bor i utland, så bruksanvisning er noe komplisert å tyde til tider, men leste av etter 10 min som det var forklart.

Noen som kan hjelpe å tyde? Ved så sterk strek, skal vel eggløsning skje innen 24-48 timer?
Forventet eggløsning (syklus app) er 18.12, om 2 dager.

Vedlegg

• IMG_9141.jpeg
    IMG_9141.jpeg
    351,5 KB · Visninger: 39
Er det da nærliggende å tro at eggløsning skjer Ila neste døgn? Eller bør jeg teste meg igjen i morgen kl 13, siden det ser ut til at jeg har høyest hormonlevel da?
IMG_3115.jpeg

Dette her kan umulig gå veien? Dpo 10 på første, dpo 13 på siste. Tidligere har fargen på streken økt betraktelig, nå er de helt like fra 11-13 dpo :depressed: Også brunrød farge på papiret i morges.

Åh dette er så nedtur etter x-antall SA og kjemiske. Ved tidligere kjemisk har positiv test kommet veldig sent, nesten ikke før IKM. Denne gangen fikk jeg positiv test 9 dpo, og hadde derfor et håp om at dette kunne gå bra. Men nei :banghead:

Vedlegg

• IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    242,9 KB · Visninger: 66
Dette her kan umulig gå veien? Dpo 10 på første, dpo 13 på siste. Tidligere har fargen på streken økt betraktelig, nå er de helt like fra 11-13 dpo :depressed: Også brunrød farge på papiret i morges.

Åh dette er så nedtur etter x-antall SA og kjemiske. Ved tidligere kjemisk har positiv test kommet veldig sent, nesten ikke før IKM. Denne gangen fikk jeg positiv test 9 dpo, og hadde derfor et håp om at dette kunne gå bra. Men nei :banghead:
Du kan jo vurdere å ta en HCG-måling over 48 timer? :Heartred

Ja men jeg orker ikke ta meg tid til det nå før jul. Om jeg begynner å blø nå så er det jo ikke noe å gjøre med det. Bare veldig kjedelig å leve i limbo med alt stresset og styret dette fører med seg :depressed:
Jeg hadde strimler som ikke økte så mye, men økte kraftig på hcg målinger. Hvis du er 16 dpo i morgen kan du ta en enkel hcg måling, finnes mye forskning i IVF verden på akkurat den datoen

Første test CD11
Andre test CD12

Forventet eggløsning er i morgen. Er det mulig at den har vært allerede? I og med at min test idag er svake te enn den var i går :confused:

Vedlegg

• IMG_9140.jpeg
    IMG_9140.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 13
  • IMG_9148.jpeg
    IMG_9148.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 13
Back
Topp