Oss testetøser imellom

Har aldri vært i nærheten eller hatt positiv EL test! Noen tanker om denne?
IMG_9586.jpeg

Jeg føler liksom aldri teststreken ble like sterk eller sterkere! Kan det være jeg bare gikk glipp av toppen? Eller er de ca like sterke på den som premom sier er toppen?

IMG_9593.jpeg

9 dpo på tidlig morgenurin og skimter en strek. Men ser det mer ut som skygge kanskje? :depressed:
Ett år siden jeg mistet og måtte ha utskrapning ++, så nå har jeg så veldig lyst til å lykkes! :bag: Flere kjemiske også det siste året, så det her er ikke så enkelt. Åh måtte det gå fint den her gangen :sorry:
Min strek var ikke sterkere enn dette da jeg testet positivt på begge barna mine, og 9 dpo er jo tidlig. Håper du har fått sterkere streker:love017 Og all medfølelse over tap og utskraping, det er en vond prosess. Krysser fingrene for deg!

Min strek var ikke sterkere enn dette da jeg testet positivt på begge barna mine, og 9 dpo er jo tidlig. Håper du har fått sterkere streker:love017 Og all medfølelse over tap og utskraping, det er en vond prosess. Krysser fingrene for deg!
Takk! :Heartpink
En del sterkere i dag 11 DPO, så krysser nervøst fingrene for de neste ukene her :bag:

Vedlegg

• IMG_0488.jpeg
    IMG_0488.jpeg
    651,2 KB · Visninger: 19
Back
Topp