Ser bra ut spør du megØverste fra tirsdag, "Ikke gravid".
Nederste idag, "Gravid, 1-2 uker".
Ok eller lite stigning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser bra ut spør du megØverste fra tirsdag, "Ikke gravid".
Nederste idag, "Gravid, 1-2 uker".
Ok eller lite stigning?
Ser ut som du har en topp nå straks. Bare å kjøre påHar aldri vært i nærheten eller hatt positiv EL test! Noen tanker om denne?
Vis vedlegget 450627
Ser ut som en 9 dpo9 eller 12, mest sannsynlig 9. Fikk positiv el test den 3 desember.
Ser det du ser, tenker at det blir spennende å se neste test!syns jeg ser noe i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde.
Ser dere noe, eller er det skyggestrek?
Spennendesyns jeg ser noe i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde.
Ser det du ser, tenker at det blir spennende å se neste test!
Spennende
Ser strek
PositivTanker om det her?Vis vedlegget 450726
Jeg ser streksyns jeg ser noe i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde.
Syns denne var litt vanskelig å tyde faktisk, iom at babyplan har mye skyggestreker. Prøv en til?
Synes denne er for sterk til å være skygge - jeg hvisker et forsiktig gratulerer
Jeg har utrolig dårlig streksyn og syns den var lett å se! Veldig bra for å være 8 DPO
Min strek var ikke sterkere enn dette da jeg testet positivt på begge barna mine, og 9 dpo er jo tidlig. Håper du har fått sterkere streker Og all medfølelse over tap og utskraping, det er en vond prosess. Krysser fingrene for deg!9 dpo på tidlig morgenurin og skimter en strek. Men ser det mer ut som skygge kanskje?
Ett år siden jeg mistet og måtte ha utskrapning ++, så nå har jeg så veldig lyst til å lykkes! Flere kjemiske også det siste året, så det her er ikke så enkelt. Åh måtte det gå fint den her gangen
Takk!Min strek var ikke sterkere enn dette da jeg testet positivt på begge barna mine, og 9 dpo er jo tidlig. Håper du har fått sterkere streker Og all medfølelse over tap og utskraping, det er en vond prosess. Krysser fingrene for deg!
Tok den nederste i dag, så da er det vel bare å krysse fingrene!Synes denne er for sterk til å være skygge - jeg hvisker et forsiktig gratulerer