Oss testetøser imellom

Ikm Idag torsdag, 30 dagers sykluser.
Hva tenker dere erfarende om denne minimale økningen... eller manglende økning. Noen som har erfaring med sen stigning helt i starten? :Heartred
Edit: såg litt kjapt på bildene før eg svarte. Såg svaret ditt i andre innlegget og no. Lykke til hos legen :Heartred

Last edited:
Ei venninne spurte om jeg hadde begynt å teste enda. EL 1/12 - 11DPO - IKM 16/12.
Sendte henne bilder av mine 4 blenda tester fra Babyplan. Hun har vært gjennom en del runder med prøving selv, og hun mente av Babyplan var usikre og at jeg burde prøve andre tester.

Er dere andre også enige i dette?
Burde jeg kjøpe noen andre?

Ei venninne spurte om jeg hadde begynt å teste enda. EL 1/12 - 11DPO - IKM 16/12.
Sendte henne bilder av mine 4 blenda tester fra Babyplan. Hun har vært gjennom en del runder med prøving selv, og hun mente av Babyplan var usikre og at jeg burde prøve andre tester.

Har alltid fått tydelige streker 11 DPO med BabyPlan da jeg har vært gravid :Heartred

Har bare fått masse skyggestreker med babyplan, så orker ikke bruke de, men de fungerer sikkert når man faktisk er gravid

Jeg mener det er de beste på markedet. Derimot ville jeg unngått tidligtestene, for de er så sensitive at jeg tror mange som har rundt 4/5 i naturlig HCG (5 og mindre er ikke gravid) vil kunne oppleve få svake streker/skygger med dem. Men det er definitivt de som slår ut tidligst av alle jeg har vært borte i (sammen med MakeSure sine bra batcher), så om de er negative så kan du nok stole på resultatet dessverre :Heartred

9 dpo på tidlig morgenurin og skimter en strek. Men ser det mer ut som skygge kanskje? :depressed:
Ett år siden jeg mistet og måtte ha utskrapning ++, så nå har jeg så veldig lyst til å lykkes! :bag: Flere kjemiske også det siste året, så det her er ikke så enkelt. Åh måtte det gå fint den her gangen :sorry:

Vedlegg

• IMG_0450.jpeg
    IMG_0450.jpeg
    611 KB · Visninger: 38
Kan dere sommhar litt mer erfaring hjelpe meg ift EL tester? Burde jeg begynne å ta flere tester daglig nå? Når sånn ca vil jeg nå topp? Dette er den sterkeste streken jeg har fått på EL test, har dog aldri testet flere dager etter hverandre pga ustabile sykluser. Har tatt letrozol denne PP.
IMG_9583.jpeg

Kan dere sommhar litt mer erfaring hjelpe meg ift EL tester? Burde jeg begynne å ta flere tester daglig nå? Når sånn ca vil jeg nå topp? Dette er den sterkeste streken jeg har fått på EL test, har dog aldri testet flere dager etter hverandre pga ustabile sykluser. Har tatt letrozol denne PP.Vis vedlegget 450587
Ja, ser ut som du vil få topp i løpet av dagen :happy:

9 dpo på tidlig morgenurin og skimter en strek. Men ser det mer ut som skygge kanskje? :depressed:
Ett år siden jeg mistet og måtte ha utskrapning ++, så nå har jeg så veldig lyst til å lykkes! :bag: Flere kjemiske også det siste året, så det her er ikke så enkelt. Åh måtte det gå fint den her gangen :sorry:
Her er det noe på gang mener jeg :D ser streken godt!

Back
Topp