Oss testetøser imellom

Ååårh, jeg kløøøør i fingrene etter å teste! Men vet ikke når jeg burde! :smiley-ashamed008

Har Babyplan tidlig-tester liggende klare, er 4 DPO, og det er i teorien 12 dager til IKM.

Har ikke lyst å kaste bort tester heller.

Ååårh, jeg kløøøør i fingrene etter å teste! Men vet ikke når jeg burde! :smiley-ashamed008

Har Babyplan tidlig-tester liggende klare, er 4 DPO, og det er i teorien 12 dager til IKM.

Jeg fikk veldig svak positiv test 9 (testet ikke før). Personlig hadde jeg nok ikke testet før 8-9dpo og jo nærmere du er IKM jo større sjanse for at testen viser riktig resultat :D kan risikere falske negativ om man tester for tidlig eller få forvirrende skyggestreker.

Hei.
Ny her, og prøver for første gang å bli gravid. Forventer mensen i morgen eller overmorgen, men klarte ikke å vente med å teste. Er det bare meg som ser en veldig svak linje? Eller ser jeg ting jeg vil se?
Positiv! Gratulerer!

Er i samme båt:hilarious: Skal holde ut til fredag, da er jeg 10 DPO. Har 1 tidligtest og 10 vanlige liggende fra forrige baby og gidder ikke kjøpe flere om jeg ikke må. Den gangen fikk jeg ikke utslag før 14DPO/dagen for IKM, så forventer det samme denne gangen også.

Spørsmål jeg testet to dager for lh, men så glemte jeg det noen dager og testet sånn 4-5 dager senere fredag, sterkere, så testet jeg dagen etter(lørdag) og fikk en peak, ikke helt like sterk som teststreken, men nesten dagen etter var den svakere, har jeg mest sannsynlig hatt el eller bør jeg fortsette å teste

Vedlegg

• IMG_2866.jpeg
    IMG_2866.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 28
  • IMG_2865.jpeg
    IMG_2865.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 28
  • IMG_2867.jpeg
    IMG_2867.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 30
Spørsmål jeg testet to dager for lh, men så glemte jeg det noen dager og testet sånn 4-5 dager senere fredag, sterkere, så testet jeg dagen etter(lørdag) og fikk en peak, ikke helt like sterk som teststreken, men nesten dagen etter var den svakere, har jeg mest sannsynlig hatt el eller bør jeg fortsette å teste
Ser ut som bilde 2 er din peak. :happy:

Ser ut som bilde 2 er din peak. :happy:
Tusen takk for svar!! Er første gang jeg har klart å finne ca el på 6mnd, og denne gangen varte mens 13 dager!!!! Og jeg går på letrozol så hvis den fungerer som første prinsessa ble til på så stemmer det med antall dager siden første dag:love017

Ettersom førstemann satt på første forsøk etter pilleslutt, før jeg i det hele tatt fikk bortfallsblødning, så har jeg ikke så mye erfaring med prøvesnakk. Nå prøver vi på nummer to og vi kjørte på rett etter pilleslutt denne gangen også, men blødningen kom noen dager senere, så det gikk ikke like kjapt denne gangen, som forventet. Men jeg er da i tvil om jeg skal si at vi nå er i prøveperiode 1 eller 2, etter første menstruasjon? Skal jeg telle prøvingen rett etter pilleslutt som en prøveperiode? For hvis ikke ble jeg jo gravid på PP0 sist:hilarious::p Temper ikke og tracker ikke eggløsning, men tok et par eggløsningstester rundt der jeg mente jeg kjente den, og fikk utslag, så jeg går ut ifra at syklusen er tilbake raskt denne gangen også.

Tusen takk for svar!! Er første gang jeg har klart å finne ca el på 6mnd, og denne gangen varte mens 13 dager!!!! Og jeg går på letrozol så hvis den fungerer som første prinsessa ble til på så stemmer det med antall dager siden første dag:love017
Når vi prøvde å bli gravid med baby som blir 1 år i januar, fant jeg ikke eggløsning før den 5 måneden i prøveperioden. Tror jeg "mistet" eggløsningen når jeg bestemte meg for å få et barn til :hilarious: Jeg testet hver eneste periode med monitor og vanlige tester.

Testet svakt positivt i går morges, idag tester jeg negativt. (Begge testet med morgenurin for tidlig testing). Forvirret og skuffet, spesielt da jeg har følt på mange symptomer i en ukes tid. Svært ømme bryster, utslitt, og siste to dagene, også press i livmoren og kvalme. Jeg har sjeldent PMS symtomer annet enn litt løs mage kvelden før, så dette føltes virkelig som noe annet. Skal sies at jeg prøver på barn nr 1, pp1. Så godt mulig jeg ikke har peiling :dead:
Mensen er forventet idag, men har ikke meldt sin ankomst enda. Den pleier å dukke opp som en tids stilt alarm når jeg står opp.
Tenker jeg fortsatt tester i morgen om mensen ikke kommer, men kan ikke si jeg er håpefull :grumpy:

Vedlegg

• IMG_9088.jpeg
    IMG_9088.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 56
  • IMG_9090.jpeg
    IMG_9090.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 56
Last edited:
Tror jeg er 9 DPO, har testet siden 7 DPO, men bare fått blenda tester frem til i morges. Synes jeg ser antydning til noe på denne? Jeg er klar over at det kan være skyggestrek, men siden alle testene jeg har tatt er fra samme batch, krysser jeg fingrene for at det er stigning/strek jeg ser!
IMG_1989.jpg

Tror jeg er 9 DPO, har testet siden 7 DPO, men bare fått blenda tester frem til i morges. Synes jeg ser antydning til noe på denne? Jeg er klar over at det kan være skyggestrek, men siden alle testene jeg har tatt er fra samme batch, krysser jeg fingrene for at det er stigning/strek jeg ser! Vis vedlegget 449999
Den så veldig tørket ut..? Testene skal ikke leses av etter tidsfrist, da de kan gi falske resultat etter tidsvinduet:bag:

Spiralen min datt ut 15. November etter 5 mnd inni sammen med maaasse slim som jeg trodde var eggløsningsslim.. Har slått meg til ro med at jeg ikke trengte teste noe mer og at blodprøve hos lege ville gi klare svar (får den sikkert i morgen). Meeen så testet jeg bare fordi hodet mitt sa så :hilarious: nå nettopp og NÅÅÅÅ har jeg eggløsning?? What? Skjønner ikke noe. Har fått både positive og negative graviditetstester, derfor blodprøve.
IMG_0130.jpeg

Hva tror dere, skygge eller begynnende rosa strek? Er 9 eller 10DPO i dag (ikke tempet eller tracket EL, men har veldig stabil syklus, og hadde EL-smerter den 26. og 27. november.) Fikk hvite tester i går, selv om folk her inne er så søte og oppløftende og sier de ser noe på testene fra i går også (postet i IKM uke 50) :happy: I dag er første gang jeg med mine egne øyne kan se noe som helst, men mulig bare en feil på testen siden streken ikke er fullstendig? Med forrige fikk jeg helt hvite tester til kvelden 14DPO, så det er jo lov å håpe at det er en begynnelse.

IMG_8942.jpeg

IMG_8943.jpeg

IMG_8944.jpeg

IMG_8945.jpeg

Hva tror dere, skygge eller begynnende rosa strek? Er 9 eller 10DPO i dag (ikke tempet eller tracket EL, men har veldig stabil syklus, og hadde EL-smerter den 26. og 27. november.) Fikk hvite tester i går, selv om folk her inne er så søte og oppløftende og sier de ser noe på testene fra i går også (postet i IKM uke 50) :happy: I dag er første gang jeg med mine egne øyne kan se noe som helst, men mulig bare en feil på testen siden streken ikke er fullstendig? Med forrige fikk jeg helt hvite tester til kvelden 14DPO, så det er jo lov å håpe at det er en begynnelse.

Vis vedlegget 450095
Vis vedlegget 450096
Vis vedlegget 450097
Vis vedlegget 450098
Kan være positiv og kan være defekt test. Ville tatt en ny :happy:

Kan man tisse direkte på babyplan graviditetstester? Er på besøk hos svigers, og vil fortsette å se utviklingen på strekene, men har ikke med noe å tisse i :hilarious:

Kan man tisse direkte på babyplan graviditetstester? Er på besøk hos svigers, og vil fortsette å se utviklingen på strekene, men har ikke med noe å tisse i :hilarious:
Jeg har alltid gjort det :playful: men må passe på at strålen ikke blir for hard:hilarious:

Back
Topp