Oss testetøser imellom

Men de kunne vel sett om det var i eggstokkene nå, eller? Jeg hadde ultralyd i uke 4-5 en gang, da så det ikke mye i livmoren (og sa slimhinnen var tynn og så ikke gravid ut). Men da sjekket hun eggstokkene i tilfelle husker jeg.
Det er såpass tidlig at man kan ikke se det sikkert, nei. Jeg hadde mer enn dobbelt i HCG, og de var fortsatt usikre etter å ha sjekket egglederne. Måtte tilbake på ultralyd 5 dager senere igjen! Er generelt veldig vanskelig å se noe så tidlig, spesielt når HCG bare er 90, men om slimhinnen er tynn + HCG øker, bør det følges opp nøye.

Er denne altfor svak til å være 12DPO?
Jeg synes ikke den er for svak. Tror ikke mine tester var noe sterkere 12 dpo og jeg har en sønn på 2,5 år liggende ved siden av meg her, så er jeg 39+5 uker på vei med andremann. HCG produseres i så ulikt tempo, noen får knapt sterke streker mens andre får knallpositive fra enda tidligere.

Noen som har fått så sterk skygge?
IMG_6542.jpeg

Hei.
Ny her, og prøver for første gang å bli gravid. Forventer mensen i morgen eller overmorgen, men klarte ikke å vente med å teste. Er det bare meg som ser en veldig svak linje? Eller ser jeg ting jeg vil se?

Vedlegg

• IMG_9088.jpeg
    IMG_9088.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 87
Hei.
Ny her, og prøver for første gang å bli gravid. Forventer mensen i morgen eller overmorgen, men klarte ikke å vente med å teste. Er det bare meg som ser en veldig svak linje? Eller ser jeg ting jeg vil se?
Jeg vil si at testen din er positiv :)

Ånei så kjedelig. Vet du dpo? Har du tatt ovitrielle? Enig i at det burde bli sterkere. Ser kanskje ut som kjemisk.
Ikke ovitrelle, og jeg vet egentlig ikke dpo. Er på dag 29 i syklus, men syklusene mine ligger på 30-40 dager, med hovedvekt på 30-32. Jeg tror nok kjemisk, for det var bittelitt blod nå nettopp. Blir nok mens i morgen.

Back
Topp