GenialtRiv av på lidten den pakken strimmelen kommer i. Så tisser du i den Gjort flere ganger når jeg ikke har hatt kopp tilgjengelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GenialtRiv av på lidten den pakken strimmelen kommer i. Så tisser du i den Gjort flere ganger når jeg ikke har hatt kopp tilgjengelig.
Nav? Jeg brukte iallfall pakken strimmelen kom iFort gjort at du blir falsk positiv når nav gjør det (selvopplevd), ville prøvd å finne en beholder heller Et eggeglass du sniker med deg f.eks, eller en kork til hårspray, deodorant eller noe Been there done that.....
Man, skulle det stå ordlisten som gjør omNav? Jeg brukte iallfall pakken strimmelen kom i
Ah, skjønner Bra jeg ikke gjorde det da!Man, skulle det stå ordlisten som gjør om
HeiHei, kan jeg få litt hjelp. Er aå desperat på hva som skjer..og hva jeg bør gjøre som neste steg.
jeg fikk 1-2 på digital test på kvelden den 03.11.2024. Så jeg tenkte jeg endelig var 4 uker på vei.
Første dag siste mens var 06.10.2024
Tok test idag 07.11.2024 med metode sin tester midt på dagen og det viste negativt. Testen var seriøst HELT hvit. Første test var clear blue sin test.
Har ikke fått mensen enda.
Betyr det at jeg har kjemisk?
Når vil jeg da få mens igjen etter en kjemisk abort?
Det samme har jeg opplevd med clearblue, kom strek etter tidsfristen. Akkurat slik som denne. Var ikke gravidJeg må bare spørre om noen har opplevd dette med CB, innbilte meg strek og glemte den på vasken. Når jeg ser den så ser jeg denne streken, vet det betyr neg pga tid men kan CB være defekt tiltross tida ,tenke sia streken ikke e normal. Bilde litt misvisende da streken var enda sterkere og streken vistes hele veien.Mens for ish 2 uke sia og pga syklus så får eg ikke EL før min cd 30-50. Tok testen pga kvalme og hormonell.
Jeg skimter en strek der i hvert fall men det er nok veldig tidlig og kan være greit å teste igjen om noen dagerEr denne positiv eller kan den være defekt?
Jeg testet positivt med eggløsning test forgie Lørdag(30.12). Ca 6 dpo fikk jeg sterke stikkninger I siden i magen, som jeg våknet av. Neste kveld testet jeg svakt postiv. Men idag 7-8 dpo negativ Forstår det er veldig tidlig men jeg synst testen så positiv ut.?
Hva tenkter dere?
Ja jeg tenkter enten kjemisk eller så er det veldig tidlig. Jeg får bare vente å se om menstruasjon kommer. Blir bare litt usikker og små urolig av sånn usikkert svarJeg skimter en strek der i hvert fall men det er nok veldig tidlig og kan være greit å teste igjen om noen dager
Jeg hadde lignende situasjon, først svak positiv, deretter negativt de neste to dagene. Min mens kom 3 dager etter den svake positive testen.Ja jeg tenkter enten kjemisk eller så er det veldig tidlig. Jeg får bare vente å se om menstruasjon kommer. Blir bare litt usikker og små urolig av sånn usikkert svar
Uff ja, er kjedelig når slik skjer. Men er nok prisen jeg må betale for og ikke være tålmodig Tusen takk for svar.Jeg hadde lignende situasjon, først svak positiv, deretter negativt de neste to dagene. Min mens kom 3 dager etter den svake positive testen.
Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å vente med å teste igjen til IKM. Lykke til!
Tenker den ikke er positiv helt enda, men at det nok ikke er lenge til. Evt. at den har vært positiv og er på vei ned igjenHva tenker dere om denne?Vis vedlegget 450206
Enig med deg! Glemte å teste i går (jobb og dagen gikk i ett) men det var veldig svak strek onsdag og torsdagTenker den ikke er positiv helt enda, men at det nok ikke er lenge til. Evt. at den har vært positiv og er på vei ned igjen
Jepp tester med disse.Noen med erfaring fra denne batchen?
Har fått positive og negative resultat med denne OG rfsu tester
Vis vedlegget 450269