Oss testetøser imellom

Fort gjort at du blir falsk positiv når nav gjør det (selvopplevd), ville prøvd å finne en beholder heller :hilarious: :bag: Et eggeglass du sniker med deg f.eks, eller en kork til hårspray, deodorant eller noe :laughing002 Been there done that.....

Hei, kan jeg få litt hjelp. Er aå desperat på hva som skjer..og hva jeg bør gjøre som neste steg.

jeg fikk 1-2 på digital test på kvelden den 03.11.2024. Så jeg tenkte jeg endelig var 4 uker på vei.

Første dag siste mens var 06.10.2024
Tok test idag 07.11.2024 med metode sin tester midt på dagen og det viste negativt. Testen var seriøst HELT hvit. Første test var clear blue sin test.

Har ikke fått mensen enda.

Betyr det at jeg har kjemisk?

Når vil jeg da få mens igjen etter en kjemisk abort?
Hei
Jeg lurer litt på det samme. Jeg testet selv i gårkveld ca 7 dpo. Og fikk svak strek. (Jeg vet det er tidlig) men hadde stikkninger I magen kvelden før, som var så intense at jeg fikk mistanke om at noe var på gang. Testet idag igjen og helt negativ. Jeg har hørt om kjemisk. Der egget fester seg for å så stoppe å utvikle seg.
Du kan evt ta blodprøver for å se hva stigningen.
Legger ved et bilde av min test.
Den siste testen er fra idag som er negativ.

Vedlegg

• Screenshot_20241206_233649_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20241206_233649_Photo Editor.jpg
    460,5 KB · Visninger: 36
  • 20241207_110501.jpg
    20241207_110501.jpg
    1,4 MB · Visninger: 37
Jeg må bare spørre om noen har opplevd dette med CB, innbilte meg strek og glemte den på vasken. Når jeg ser den så ser jeg denne streken, vet det betyr neg pga tid men kan CB være defekt tiltross tida ,tenke sia streken ikke e normal. Bilde litt misvisende da streken var enda sterkere og streken vistes hele veien.Mens for ish 2 uke sia og pga syklus så får eg ikke EL før min cd 30-50. Tok testen pga kvalme og hormonell.
Det samme har jeg opplevd med clearblue, kom strek etter tidsfristen. Akkurat slik som denne. Var ikke gravid

Er denne positiv eller kan den være defekt?
Jeg testet positivt med eggløsning test forgie Lørdag(30.12). Ca 6 dpo fikk jeg sterke stikkninger I siden i magen, som jeg våknet av. Neste kveld testet jeg svakt postiv. Men idag 7-8 dpo negativ Forstår det er veldig tidlig men jeg synst testen så positiv ut.?
Hva tenkter dere?

Vedlegg

• Screenshot_20241206_233649_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20241206_233649_Photo Editor.jpg
    460,5 KB · Visninger: 37
Er denne positiv eller kan den være defekt?
Jeg testet positivt med eggløsning test forgie Lørdag(30.12). Ca 6 dpo fikk jeg sterke stikkninger I siden i magen, som jeg våknet av. Neste kveld testet jeg svakt postiv. Men idag 7-8 dpo negativ Forstår det er veldig tidlig men jeg synst testen så positiv ut.?
Hva tenkter dere?
Jeg skimter en strek der i hvert fall :happy: men det er nok veldig tidlig og kan være greit å teste igjen om noen dager

Jeg skimter en strek der i hvert fall :happy: men det er nok veldig tidlig og kan være greit å teste igjen om noen dager
Ja jeg tenkter enten kjemisk eller så er det veldig tidlig. Jeg får bare vente å se om menstruasjon kommer. Blir bare litt usikker og små urolig av sånn usikkert svar

Ja jeg tenkter enten kjemisk eller så er det veldig tidlig. Jeg får bare vente å se om menstruasjon kommer. Blir bare litt usikker og små urolig av sånn usikkert svar
Jeg hadde lignende situasjon, først svak positiv, deretter negativt de neste to dagene. Min mens kom 3 dager etter den svake positive testen.
Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å vente med å teste igjen til IKM. Lykke til!

Jeg hadde lignende situasjon, først svak positiv, deretter negativt de neste to dagene. Min mens kom 3 dager etter den svake positive testen.
Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å vente med å teste igjen til IKM. Lykke til!
Uff ja, er kjedelig når slik skjer. Men er nok prisen jeg må betale for og ikke være tålmodig Tusen takk for svar.

Hei! Lurte på om noen mer erfarne el-testere kunne hjelpe meg med å tyde dette! Kan det gi mening at jeg har veldig kort LH-topp og at den enten skjedde ila natten eller i dag tidlig formiddag? Har ikke klart å finne LH-topp tidligere heller :/

Vedlegg

• E83787D3-5389-47E4-9B45-FCC9565508E4.jpeg
    E83787D3-5389-47E4-9B45-FCC9565508E4.jpeg
    210,5 KB · Visninger: 21
Last edited:
Ikm Idag torsdag, 30 dagers sykluser.
Hva tenker dere erfarende om denne minimale økningen... eller manglende økning. Noen som har erfaring med sen stigning helt i starten? :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20241212-123857_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20241212-123857_Photo Editor.jpg
    189,8 KB · Visninger: 57
Back
Topp