Kan det være noe, for å øke sjansene?Ja den er kort, nei tar ikke noe form for støtte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være noe, for å øke sjansene?Ja den er kort, nei tar ikke noe form for støtte
Å få noe form for støtte tenker du?Kan det være noe, for å øke sjansene?
JaÅ få noe form for støtte tenker du?
Nå når de har tørket så tok jeg bilde for stort sett kommer det jo ikke frem noe… men på disse så gjor det jo det med invertfilteret vertfall.. forstår ingenting.. sikkert bare nok en kjemisk isåfall Men babyplan føler jeg at jeg får skygger innimellom men de pleier ikke ha farge på slikt filter trodde jegNoen som opplever at checker appen sier positivt uten at det er det? Testene i dag mener den at den ser noe på… testene i går såg den ingenting på… Jeg ser ingenting på noen av de.. er 13 dpo, har dere peiling?
Vis vedlegget 449572Vis vedlegget 449573Vis vedlegget 449574
Det er på ulike tester også..
Mine sa det samme med checker. Men jeg tror ikke jeg er det. Det står jo egentlig bare at test streken er synlig, gjør det ikke?Noen som opplever at checker appen sier positivt uten at det er det? Testene i dag mener den at den ser noe på… testene i går såg den ingenting på… Jeg ser ingenting på noen av de.. er 13 dpo, har dere peiling?
Jeg gjorde det i forrige graviditet. Fikk helt hvite tester frem til dagen jeg forventet mens. Negativ den morgenen og så plutselig positiv sent på kvelden.Noen som har opplevd positiv tidligtest først etter IKM?
Vanskelig å si, synes de strimlene er så dårlige om dagen. Ville heller målt hcg i blodetEr denne altfor svak til å være 12DPO?
Hvilket batch nr?Er denne altfor svak til å være 12DPO?
Er denne, er det en dårlig en?Hvilket batch nr?
Ja, den er svak!!Er denne, er det en dårlig en?
Åja, visste ikke det. Har Makesure sagt det selv, eller er det basert på mange her som har brukt samme batch? Har bestilt nye tester fra babyplan, så om dette ikke er kjemisk prøver jeg de om et par dager.Ja, den er svak!!
Min erfaring er at checker alltid sier positiv dessverre.. tror den ser etter linje på feil stedNoen som opplever at checker appen sier positivt uten at det er det? Testene i dag mener den at den ser noe på… testene i går såg den ingenting på… Jeg ser ingenting på noen av de.. er 13 dpo, har dere peiling?
Vet ikke hva make sure har sagt, men veldig mange her som har vært misfornøyd og det er lagt ut mange eksemplerÅja, visste ikke det. Har Makesure sagt det selv, eller er det basert på mange her som har brukt samme batch? Har bestilt nye tester fra babyplan, så om dette ikke er kjemisk prøver jeg de om et par dager.
Test igjen om noen dager. Jeg fikk hvite tester helt til ettermiddagen 14 DPO/IKM og da fikk jeg en slik strek, muligens bittelitt sterkere. Nå fyller streken straks 2 årEr denne altfor svak til å være 12DPO?
Ja, snakker av egen erfaring, hadde en med 32 på slutten og syns strekene var svake, så fikk jeg tak i en annen batch (tror det var med 52 på slutten) og testet med begge batchene med samme urin. Markant forskjell på strekene på de to, begge to make sure, samme urin, men forskjellig batch.Er denne, er det en dårlig en?
Ja, snakker av egen erfaring, hadde en med 32 på slutten og syns strekene var svake, så fikk jeg tak i en annen batch (tror det var med 52 på slutten) og testet med begge batchene med samme urin. Markant forskjell på strekene på de to, begge to make sure, samme urin, men forskjellig batch.Er denne, er det en dårlig en?