Oss testetøser imellom

Noen som opplever at checker appen sier positivt uten at det er det? Testene i dag mener den at den ser noe på… testene i går såg den ingenting på… Jeg ser ingenting på noen av de.. er 13 dpo, har dere peiling?
IMG_0339.jpeg
IMG_0340.jpeg
IMG_0341.jpeg

Det er på ulike tester også..

Noen som opplever at checker appen sier positivt uten at det er det? Testene i dag mener den at den ser noe på… testene i går såg den ingenting på… Jeg ser ingenting på noen av de.. er 13 dpo, har dere peiling?
Vis vedlegget 449572Vis vedlegget 449573Vis vedlegget 449574

Det er på ulike tester også..
Nå når de har tørket så tok jeg bilde for stort sett kommer det jo ikke frem noe… men på disse så gjor det jo det med invertfilteret vertfall.. forstår ingenting.. sikkert bare nok en kjemisk isåfall:arghh: Men babyplan føler jeg at jeg får skygger innimellom men de pleier ikke ha farge på slikt filter trodde jeg
IMG_0343.jpeg

Åja, visste ikke det. Har Makesure sagt det selv, eller er det basert på mange her som har brukt samme batch? Har bestilt nye tester fra babyplan, så om dette ikke er kjemisk prøver jeg de om et par dager.
Vet ikke hva make sure har sagt, men veldig mange her som har vært misfornøyd og det er lagt ut mange eksempler

Er denne, er det en dårlig en?
Ja, snakker av egen erfaring, hadde en med 32 på slutten og syns strekene var svake, så fikk jeg tak i en annen batch (tror det var med 52 på slutten) og testet med begge batchene med samme urin. Markant forskjell på strekene på de to, begge to make sure, samme urin, men forskjellig batch.

Skaff deg et helt annet merke eller en annen batch !

Er denne, er det en dårlig en?
Ja, snakker av egen erfaring, hadde en med 32 på slutten og syns strekene var svake, så fikk jeg tak i en annen batch (tror det var med 52 på slutten) og testet med begge batchene med samme urin. Markant forskjell på strekene på de to, begge to make sure, samme urin, men forskjellig batch.

Skaff deg et helt annet merke eller en annen batch !

Hei fra mulig førstegangsgravid?

Jeg testet negativt i går, men fikk plutselig de to øverste her i dag tidlig. Den sterkeste er tidligtest og den andre vanlig.

Ble ivrig og tok de to nederste testene etter jobb, på mer utvannet urin enn i morges. Er det for tidlig med digital?

Har kun prøvd siden sommerferie og har ikke vært gravid før, så usikker på hvordan jeg skal tolke dette. Tror jeg er rundt 12-13dpo og skulle fått mensen i dag (syklusdag 30), men syklusen min varierer fra 25-31 dager.

Vedlegg

• IMG_9854.jpeg
    IMG_9854.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 85
Back
Topp