Oss testetøser imellom

Trenger litt tolke-hjelp her.. tok akkurat to tester, hvorav den nederste er tidligtest og den øverste vanlig. Dette må vel være en lurestrek iom at det etter hva jeg kan se ikke er noen strek på den nederste?
Synes den øverste var litt tykk men jeg kan skimte en strek på den nederste også! Har du tatt flere i dag?

Hva tenker dere om disse to?

Vedlegg

• IMG_7080.jpeg
    IMG_7080.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 63
  • IMG_7069.jpeg
    IMG_7069.jpeg
    570,5 KB · Visninger: 63
Gjorde den vanlige feilen, hentet en blenda test fra søpla for å se på den igjen. Den så da slik ut, og jeg får selvfølgelig forhåpninger. Vet den er tørr og ugyldig, og det er sikkert bare skygge. Føler presset på at morgendagens test må være positiv innnefor tiden.

IMG_3523.jpeg

Er forresten 9 dpo i dag

Gjorde den vanlige feilen, hentet en blenda test fra søpla for å se på den igjen. Den så da slik ut, og jeg får selvfølgelig forhåpninger. Vet den er tørr og ugyldig, og det er sikkert bare skygge. Føler presset på at morgendagens test må være positiv innnefor tiden.

Vis vedlegget 449260
Er forresten 9 dpo i dag
Skjønner godt du får opp forventningene! Oppdater gjerne med dagens test:D

Okei, kanskje dere kan tenke litt klarere enn meg vi er i en pp hvor vi bare fikk lagt inn aksjer 2 ganger første gangen var 2 dager før el og andre var dagen etter el testen slo ut, så mitt store spm er da.. Kan det da blitt noe ut av det tok en test i dag bare for sikkerhets skyld, men makesure sine virker det å noe rart med, siden streken ble helt hvit. ‍♀️ og tok en rfsu tidlig test, legger ved bilde.

Er evt bare 8/9dpo så ja jeg vet det er tidlig men klarte ikke holde fingrene av fatet i dag

Vedlegg

• IMG_0328.jpeg
    IMG_0328.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 40
  • IMG_0317.jpeg
    IMG_0317.jpeg
    902,7 KB · Visninger: 40
  • IMG_0327.jpeg
    IMG_0327.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 39
Okei, kanskje dere kan tenke litt klarere enn meg vi er i en pp hvor vi bare fikk lagt inn aksjer 2 ganger første gangen var 2 dager før el og andre var dagen etter el testen slo ut, så mitt store spm er da.. Kan det da blitt noe ut av det tok en test i dag bare for sikkerhets skyld, men makesure sine virker det å noe rart med, siden streken ble helt hvit. ‍♀️ og tok en rfsu tidlig test, legger ved bilde.

Er evt bare 8/9dpo så ja jeg vet det er tidlig men klarte ikke holde fingrene av fatet i dag

Det kan definitivt være nok det, var ca sånn vi la aksjer siste prøvetiden som nå resulterte i graviditet :) Ofte er EL dagen etter eller 2 dager etter første positive test, så da har dere truffet bra. Men disse testene ser foreløpig dessverre negative ut! Hvit strek indikerer at det ikke er noe HCG oppdaget, da det er dette som gjør streken rosa.

Edit: ser en svak strek på det siste bildet av RFSU. Det kan være tegn på at noe er veldig tidlig på gang! Men kan også se ut som mye fargestoff har flyttet på seg, og det kan indikere dårlig test. Ville tatt en ny test i morgen :)

Jeg spør her også, er denne falsk positiv eller er det skygge eller hva er det?
Nederste test er fra morgenurin og øverste er midt på dagen.

Jeg hadde spiral i 5 mnd også datt den bare ut sammen med masse slim. Kvelden før hadde vi sengehygge og etter at spiralen falt ut så småblødde jeg i ca 5 dager.

Trodde ikke det var mulig å bli gravid med spiral (for meg altså, har hørt historier før med spiral).
IMG_9678.png

Vedlegg

• IMG_9676.jpeg
    IMG_9676.jpeg
    294,5 KB · Visninger: 34
Jeg spør her også, er denne falsk positiv eller er det skygge eller hva er det?
Nederste test er fra morgenurin og øverste er midt på dagen.

Jeg hadde spiral i 5 mnd også datt den bare ut sammen med masse slim. Kvelden før hadde vi sengehygge og etter at spiralen falt ut så småblødde jeg i ca 5 dager.

Trodde ikke det var mulig å bli gravid med spiral (for meg altså, har hørt historier før med spiral).
Vis vedlegget 449365
Den øverste ser defekt ut. Nederste ser positiv ut! Hvordan så den ut innenfor tiden?

Back
Topp