Oss testetøser imellom

Mine 7 DPO tester:hilarious: Jeg klarer jo ikke la vær å teste selv om det er alt for tidlig. Appen sier den ser noe på tidlig testen, men jeg ser det ikke selv. Og nå som testen er tørr så er den helt blenda. Men håper såklart på at noe er på gang :Heartblue:pompus: Det hadde vært amazing. Håper på synlig strek i helga :angelic: Skulle ønske jeg klarte å holde meg fra å teste så tidlig, men jeg er så svak :whacky011 Så kjenner jeg meg selv rett kommer det til å ryke noen tester i dagene fremover. Hehe :)

IMG_9328.png
IMG_9329.png

Vedlegg

• IMG_9330.png
    IMG_9330.png
    657,1 KB · Visninger: 24
  • IMG_9331.png
    IMG_9331.png
    608,8 KB · Visninger: 28
Første er tatt på 2. urin i dag, og den siste er tatt på 3. urin i dag. Betyr det at egget mest sannsynlig har sluppet i mellomtiden? :shy: (Vet at temping er sikrere måte å være sikker på dette på).

Vedlegg

• IMG_0786.jpeg
    IMG_0786.jpeg
    611,6 KB · Visninger: 35
  • IMG_0791.jpeg
    IMG_0791.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 36
Hvilke tester er det som "gjelder" for tiden? Siden jeg har hørt at Make Sure ikke er noe særlig lenger :shy:
Det er nok litt individuelt hva folk foretrekker. Jeg får bare skygger med babyplan, så for meg fungerer makesure best. Er vel bare ett parti som er «svartelistet». Har holdt meg unna det og har bare gode erfaringer :)

Trenger litt tolke-hjelp her.. tok akkurat to tester, hvorav den nederste er tidligtest og den øverste vanlig. Dette må vel være en lurestrek iom at det etter hva jeg kan se ikke er noen strek på den nederste?

Vedlegg

• PSX_20241126_131445.jpg
    PSX_20241126_131445.jpg
    1,8 MB · Visninger: 88
Trenger litt tolke-hjelp her.. tok akkurat to tester, hvorav den nederste er tidligtest og den øverste vanlig. Dette må vel være en lurestrek iom at det etter hva jeg kan se ikke er noen strek på den nederste?
IMG_9645.jpeg
IMG_9646.png

Er strek på den øverste :shy: Kan være dårlig fargestoff i den nederste ?

Ser ut som det er antydning til strek på den nederste også altså;

IMG_9648.jpeg

Jeg tror noe er på gang hos deg altså ;)

Vis vedlegget 449229Vis vedlegget 449230

Er strek på den øverste :shy: Kan være dårlig fargestoff i den nederste ?

Ser ut som det er antydning til strek på den nederste også altså;

Vis vedlegget 449231

Jeg tror noe er på gang hos deg altså ;)
Mulig, men jeg er redd for at det kanskje heller er MS som spiller meg et puss som den har gjort med mange andre Den nederste er en fra apoteket (apotekets merke) og har ikke hørt at de skal være noe feil med. Men håper :smiley-angelic001

Mulig, men jeg er redd for at det kanskje heller er MS som spiller meg et puss som den har gjort med mange andre Den nederste er en fra apoteket (apotekets merke) og har ikke hørt at de skal være noe feil med. Men håper :smiley-angelic001
Skjønner at du er skeptisk. Men prøv å ta en ny make sure? Er det strek da også, så er det nok noe på gang :wideyed:

Syntes den fra MS er tykk i strekken, så jeg har tro :)

Men det er det likt med disse som med det apparatet til CB? I så fall er det vel østrogen det måler først, og så lh? Strimlene vil ikke slå ut på høyt østrogen, kun når lh bølgen kommer etterpå.
De slår ut på østrogen og lh, ja.. men som regel blir de positive samtidig som strimlene :bag:

Back
Topp