Oss testetøser imellom

Ville ignorert den grønne testen, er det makesure? Siden alle de andre er bp er det den som vil telle i denne testrekka, tenker jeg :happy: åpen for innspill fra andre, jeg har ikke en fasit, deler bare tanker :love017
RFSU. Hadde bare en babyplan igjen, så tok begge samtidig for å få en overgang. Syns bare det var så rart at en var positiv og en var negativ. Kanskje ikke så rart jeg aldri fant EL med strimmel før jeg gikk over til å bestille bp

Er usikker på dpo siden jeg hadde en MA for 2 måneder siden og har blødd av og på etter det. Tror mens var 24., da er jeg 9 dpo i dag. Hadde bare vanlig test igjen, og på den er det en så svak strek at jeg tror det bare er ønsket mitt som ser den, heh! Klarer ikke å få den på bilde, så får vente på testene jeg har bestilt og prøve igjen om noen dager.
Vis vedlegget 448457Vis vedlegget 448458
Kan se en slags skygge her også, best på den våte testen. Blir spennende å se når du får testet igjen :happy:

RFSU. Hadde bare en babyplan igjen, så tok begge samtidig for å få en overgang. Syns bare det var så rart at en var positiv og en var negativ. Kanskje ikke så rart jeg aldri fant EL med strimmel før jeg gikk over til å bestille bp
Har ikke hørt noen snakke positivt om rfsu egentlig. Du har brukt de før og ikke funnet toppene dine? :wideyed: Det er kjipt at de er så dårlige at de blir totalt ubrukelige. Nesten så jeg ville klagd :dead:

Ser vi noe? Er det noe her.? Dpo 10 cirka om syklus stemmer. Pleier å ha kort syklus di siste måneden. Vi er på dag 25 nå. Make sure test. Tatt med dag urin.
Har ømme pupper. Fikk muligens et blodtrykksfall idag. Føler meg ellers normal.
Har hatt svært korte sykluser i 4 måneder. Sånn cirka 19-23 dager. Opplevd slimete utflod en hel uke snart. Har ikke testa denne måneden i det hele tatt på eggløsning.

Vedlegg

• 20241118_112240.jpg
    20241118_112240.jpg
    1,8 MB · Visninger: 33
  • 20241118_112235.jpg
    20241118_112235.jpg
    1,8 MB · Visninger: 33
Last edited:
Ser vi noe? Er det noe her.? Dpo 10 cirka om syklus stemmer. Pleier å ha kort syklus di siste måneden. Vi er på dag 25 nå. Make sure test. Tatt med dag urin.
Har hatt svært korte sykluser i 4 måneder. Sånn cirka 19-23 dager. Opplevd slimete utflod en hel uke snart. Har ikke testa denne måneden i det hele tatt på eggløsning.
Jeg skimter noe på disse testene altså :)

Synes jeg ser en hvit strek? Hmm..

Back
Topp