Miss-babysyk
Forelsket i forumet
Ja er det ikke noe der da?Kjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!! Er det flere som ser?
Helt sykt svak, men har ikke fått skygge på rfsu før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det ikke noe der da?Kjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!! Er det flere som ser?
Helt sykt svak, men har ikke fått skygge på rfsu før
Min erfaring med RFSU er at de slår ut seeeent i forhold til andre tester. Men disse er iallefall helt klart og tydelig positive Grattis!Jeg ser veldig lite på RFSU sine, men har fått disse to på metode tidlig de siste dagene. Vis vedlegget 448162
Takk! jeg tar sikkert en digital til uka bare for å se at det stiger, men satser på det beste!Min erfaring med RFSU er at de slår ut seeeent i forhold til andre tester. Men disse er iallefall helt klart og tydelig positive Grattis!
Krysser fingrene for degTakk! jeg tar sikkert en digital til uka bare for å se at det stiger, men satser på det beste!
Ser, og syntes den er tydeligere på bilde toAndre som ser skygge eller strek her ? Ikm i går
Jeg serEr det strek her? Eller er det bare skygge? Synes jeg skimter, men vet ikke. Satt ovitrell kl. 22 1. november, så den burde vel være ute? Naturlig forsøk. Får ikke lagt til selve bilde, men det er bilde av testen på linken.
https://ibb.co/Bs5zgbn
Jeg skimter strek på begge toSyns jeg ser noe på den nederste? Har redigert med litt mer kontrast, og syns det kom frem tydeligere da. Noen som ser eller er det bare ønskesynet mitt ?
Ser en liten positiv forskjell i kveld, får ta hcg prøve i morgen heldigvisSer, og syntes den er tydeligere på bilde to
Den er ROOOSA og veldig mye tydeligere nåSer en liten positiv forskjell i kveld, får ta hcg prøve i morgen heldigvis
Var skygge. Mensen kom 4 timer senereSyns jeg ser noe på den nederste? Har redigert med litt mer kontrast, og syns det kom frem tydeligere da. Noen som ser eller er det bare ønskesynet mitt ?
Jeg ser uten å myse dette må være babystrek altså11 dpo i dag!
Dette kan vel ikke bare være skyggestreker vel?!!
De er så svake at jeg har problemer med å se de uten filter på bilde, men de vises IRL
Noen som ser?
Det kan også ha vært kjemisk. Typisk at man får svake streker og så kommer mensen allikevelVar skygge. Mensen kom 4 timer senere
Er så redd for at det er skygge og i tillegg så er de så svake! Men håper de øker i styrke snart. Der er jo en strek, men er så redd for å ta feilJeg ser uten å myse dette må være babystrek altså
Tok to tester bare for å se, siden kroppen gir så mange forskjellige signaler fortiden.
Måler tempen og har ikke hatt økning enda, kan man da være gravid? Og test strekene var der innenfor tidsfristen og ikke så synlig etter tiden. Er dette baby strek eller skygge?
Første mensen for 16 dager siden etter fødsel.
Vis vedlegget 448261
Vis vedlegget 448262
Vis vedlegget 448263
Tok denne innenfor fristen ogsåSer ut som fargestoffet ikke har trukket seg helt forbi ennå, og da kan det se ut som strek! Ville tatt en ny og sjekket når den er "ferdig"