Oss testetøser imellom

Kjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!!:nailbiting: Er det flere som ser?
IMG_6947.jpeg

Helt sykt svak, men har ikke fått skygge på rfsu før
Ja er det ikke noe der da? :nailbiting:

Er det strek her? Eller er det bare skygge? Synes jeg skimter, men vet ikke. Satt ovitrell kl. 22 1. november, så den burde vel være ute? Naturlig forsøk. Får ikke lagt til selve bilde, men det er bilde av testen på linken.
https://ibb.co/Bs5zgbn

Syns jeg ser noe på den nederste? Har redigert med litt mer kontrast, og syns det kom frem tydeligere da. Noen som ser eller er det bare ønskesynet mitt ?

Vedlegg

• Screenshot_20241113-141946_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20241113-141946_Photo Editor.jpg
    145,6 KB · Visninger: 71
11 dpo i dag!

Dette kan vel ikke bare være skyggestreker vel?!!

De er så svake at jeg har problemer med å se de uten filter på bilde, men de vises IRL :happy090

Noen som ser?

Vedlegg

• IMG_5239.jpeg
    IMG_5239.jpeg
    5 MB · Visninger: 73
  • IMG_5240.jpeg
    IMG_5240.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 72
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 76
Jeg ser uten å myse :D dette må være babystrek altså :shy:
Er så redd for at det er skygge og i tillegg så er de så svake! Men håper de øker i styrke snart. Der er jo en strek, men er så redd for å ta feil :(

Får man frem skyggestreker når man redigerer bildene? Eller er det kun hvis det er babystrek?:happy:

Tok to tester bare for å se, siden kroppen gir så mange forskjellige signaler fortiden.
Måler tempen og har ikke hatt økning enda, kan man da være gravid? Og test strekene var der innenfor tidsfristen og ikke så synlig etter tiden. Er dette baby strek eller skygge?
Første mensen for 16 dager siden etter fødsel.
1731593883560.jpeg

1731593922619.jpeg

1731593973140.jpeg

Tok to tester bare for å se, siden kroppen gir så mange forskjellige signaler fortiden.
Måler tempen og har ikke hatt økning enda, kan man da være gravid? Og test strekene var der innenfor tidsfristen og ikke så synlig etter tiden. Er dette baby strek eller skygge?
Første mensen for 16 dager siden etter fødsel.
Vis vedlegget 448261
Vis vedlegget 448262
Vis vedlegget 448263

Ser ut som fargestoffet ikke har trukket seg helt forbi ennå, og da kan det se ut som strek! Ville tatt en ny og sjekket når den er "ferdig" :joyful:

Back
Topp