Oss testetøser imellom

Vedlegg

• IMG_5246.jpeg
    IMG_5246.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 77
Altså jeg tror jeg har streksyn, men tror jeg kan skimte et eller annet her! Har ikke bilderedigeringsapp så får ikke invertert bilde. Men noen som kan skimte noe? :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_7007.jpeg
    IMG_7007.jpeg
    900,3 KB · Visninger: 69
Fikk denne i ettermiddag. Regner med å få en enda sterkere, peak, i morgen. Vil EL være dagen etter første positive LH-test eller dagen etter peak? Leser så mye forskjellig
IMG_3475.png

Fikk denne i ettermiddag. Regner med å få en enda sterkere, peak, i morgen. Vil EL være dagen etter første positive LH-test eller dagen etter peak? Leser så mye forskjellig
Vis vedlegget 448353
Tror det varierer. Forrige syklus hadde jeg EL dagen etter første positiv test/dagen jeg hadde peak. og denne syklusen ser det ut som det er dagen etter peak. måler du tempen også? Da vil du etter noen dager se når det var. :happy:

Tror det varierer. Forrige syklus hadde jeg EL dagen etter første positiv test/dagen jeg hadde peak. og denne syklusen ser det ut som det er dagen etter peak. måler du tempen også? Da vil du etter noen dager se når det var. :happy:
Ja, måler med Apple Watch. Er bare litt utålmodig, og ønsker å bli med i «riktig» IKM gruppe. Forventet egentlig EL forrige helg, men den kom aldri

Ja, måler med Apple Watch. Er bare litt utålmodig, og ønsker å bli med i «riktig» IKM gruppe. Forventet egentlig EL forrige helg, men den kom aldri
Krysser fingrene for at den er rett rundt svingen da :happy:

Hallo

Noen som ser noe på disse?

Jeg er 9 DPO i dag, men kunne liksom ikke vente..

Den øverste er tatt i går med ettermiddags urin..
20241115-225031.jpg

20241116-131451.jpg

Denne er tatt i 15-tiden i dag
20241116-131451.jpg

Denne tok jeg i går morges, og kan så vidt se noe rødt på toppen av den der streken skulle vært, men kun der..?

20241115-225004.jpg

Jeg synes liksom jeg kan skimte noe på de to øverste.
De er RFSU tidlig og metode tidlig (10), og den nederste er RFSU (25)..
Husket ikke ta test i dag morges, helt i tåka.. men kommer til å ta ny i morgen med morgenurin

Hallo

Noen som ser noe på disse?

Jeg er 9 DPO i dag, men kunne liksom ikke vente..

Den øverste er tatt i går med ettermiddags urin..
20241115-225031.jpg

20241116-131451.jpg

Denne er tatt i 15-tiden i dag
20241116-131451.jpg

Denne tok jeg i går morges, og kan så vidt se noe rødt på toppen av den der streken skulle vært, men kun der..?

20241115-225004.jpg

Jeg synes liksom jeg kan skimte noe på de to øverste.
De er RFSU tidlig og metode tidlig (10), og den nederste er RFSU (25)..
Husket ikke ta test i dag morges, helt i tåka.. men kommer til å ta ny i morgen med morgenurin
Ser dessverre ikke så mye her :sorry: mulig en skygge på metode testen og en anelse av noe på den siste, men den er jo ugyldig pga tørr? 9 dpo er fortsatt tidlig, så hold på håpet litt til ❤️

De to nederste, en fra babyplan og en rfsu er tatt på samme urin. Hvorfor er den ene veldig positiv og den andre negativ?
Vis vedlegget 448423
Ville ignorert den grønne testen, er det makesure? Siden alle de andre er bp er det den som vil telle i denne testrekka, tenker jeg :happy: åpen for innspill fra andre, jeg har ikke en fasit, deler bare tanker :love017

Synes denne ser lovende ut :happy: Jeg ser den som veldig svak, men likevel bred og tydelig med farge. Hvor mange dpo? Spent på neste test ❤️
Er usikker på dpo siden jeg hadde en MA for 2 måneder siden og har blødd av og på etter det. Tror mens var 24., da er jeg 9 dpo i dag. Hadde bare vanlig test igjen, og på den er det en så svak strek at jeg tror det bare er ønsket mitt som ser den, heh! Klarer ikke å få den på bilde, så får vente på testene jeg har bestilt og prøve igjen om noen dager.
Screenshot_20241117_084949_Gallery.jpgScreenshot_20241117_084648_Gallery.jpg

Back
Topp