Oss testetøser imellom

Er det flere her som har erfaring med Metode sine tidlig tester? Får samme svake skygge strek i dag som i går, så tviler på det er noe. Føler jeg opplever skyggestreker relativt «ofte». Er de kjent for dette? :sorry:

Ser dere noe? 2 dager til ikm. Om syklus stemmer. På 28 dager. Hvis syklus har flyttet seg så tror jeg dag 32.og da 6 dager igjen.

Vedlegg

• 20241120_101833.jpg
    20241120_101833.jpg
    1,6 MB · Visninger: 47
  • 20241120_101532.jpg
    20241120_101532.jpg
    1,6 MB · Visninger: 47
Er det flere her som har erfaring med Metode sine tidlig tester? Får samme svake skygge strek i dag som i går, så tviler på det er noe. Føler jeg opplever skyggestreker relativt «ofte». Er de kjent for dette? :sorry:
Vet ikke om de er kjent for det, men jeg har nylig testet med Metode sine strimmel-tester, og jeg har fått to positive tester, selv om jeg ikke er gravid. Håper likevel at det stemmer for deg

Ser vi noe? Er det noe her.? Dpo 10 cirka om syklus stemmer. Pleier å ha kort syklus di siste måneden. Vi er på dag 25 nå. Make sure test. Tatt med dag urin.
Har ømme pupper. Fikk muligens et blodtrykksfall idag. Føler meg ellers normal.
Har hatt svært korte sykluser i 4 måneder. Sånn cirka 19-23 dager. Opplevd slimete utflod en hel uke snart. Har ikke testa denne måneden i det hele tatt på eggløsning.
Jeg ser strek på begge to :)

Back
Topp