Ingen erfaring med disse testene. Men streken er rosa så jeg vil si at den er positiv gratulerer !Noen med erfaring med Nordic health testene? Fikk denne nå på dpo 10. Er ikke en tidlig test. Er det skyggestrek ? Babystrek ?
Vis vedlegget 448615
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring med disse testene. Men streken er rosa så jeg vil si at den er positiv gratulerer !Noen med erfaring med Nordic health testene? Fikk denne nå på dpo 10. Er ikke en tidlig test. Er det skyggestrek ? Babystrek ?
Vis vedlegget 448615
Den har tydelig farge! Så jeg ville ikke sagt dette er skyggestrekNoen med erfaring med Nordic health testene? Fikk denne nå på dpo 10. Er ikke en tidlig test. Er det skyggestrek ? Babystrek ?
Vis vedlegget 448615
Den er dessverre ugyldig ja, pga manglende fargestoff. Ta en nyEr denne ugyldig?
Testet positivt fredag og lørdag. Søndag og mandag fikk jeg negativ test, og i dag (tirsdag) fikk jeg negativ digital test, samt denne strimmeltesten som vedlagt.
1-2 dager til IKM.
Dette er jo en flott babystrekNoen med erfaring med Nordic health testene? Fikk denne nå på dpo 10. Er ikke en tidlig test. Er det skyggestrek ? Babystrek ?
Vis vedlegget 448615
Klarer ikke se noe endaSer dere noe? 2 dager til ikm. Om syklus stemmer. På 28 dager. Hvis syklus har flyttet seg så tror jeg dag 32.og da 6 dager igjen.
Ser en gjennomsiktig strekk bareSer dere noe? 2 dager til ikm. Om syklus stemmer. På 28 dager. Hvis syklus har flyttet seg så tror jeg dag 32.og da 6 dager igjen.
Ser dessverre ingenting :/Ser dere noe? 2 dager til ikm. Om syklus stemmer. På 28 dager. Hvis syklus har flyttet seg så tror jeg dag 32.og da 6 dager igjen.
Ja. Den ser jeg å.Ser en gjennomsiktig strekk bare
Ser bare en hvit strek dessverre, som betyr at den ikke har fargestoff (og da er den negativ)Ser dere noe? 2 dager til ikm. Om syklus stemmer. På 28 dager. Hvis syklus har flyttet seg så tror jeg dag 32.og da 6 dager igjen.
Har bare fått skygge på de testene jeg også.Er det flere her som har erfaring med Metode sine tidlig tester? Får samme svake skygge strek i dag som i går, så tviler på det er noe. Føler jeg opplever skyggestreker relativt «ofte». Er de kjent for dette?
Takk for tilbakemelding! Vet ikke om jeg gidder å kjøpe flere av disse når pakken blir tom. Ser litt rundt på nettet at det er mange som har diverse problemer med deHar bare fått skygge på de testene jeg også.
Vet den regnes som negativ. Slik den ser ut. Har opplevd flere ganger å se at fargen kommer etterhvert på testene på baby plan.Ser bare en hvit strek dessverre, som betyr at den ikke har fargestoff (og da er den negativ)
Den er dessverre ugyldig ja, pga manglende fargestoff. Ta en ny
Tok ny i dag, dessverre negativ.Den er dessverre ugyldig ja, pga manglende fargestoff. Ta en ny
Tok ny i dag, dessverre negativTenker jo kanskje at strek er strek, men samtidig ville jeg tatt en ny siden kontrollstreken er så rar. Uten at jeg er noe ekspert
Vet ikke om de er kjent for det, men jeg har nylig testet med Metode sine strimmel-tester, og jeg har fått to positive tester, selv om jeg ikke er gravid. Håper likevel at det stemmer for degEr det flere her som har erfaring med Metode sine tidlig tester? Får samme svake skygge strek i dag som i går, så tviler på det er noe. Føler jeg opplever skyggestreker relativt «ofte». Er de kjent for dette?
ÅåhhTok ny i dag, dessverre negativ
Jeg ser strek på begge toSer vi noe? Er det noe her.? Dpo 10 cirka om syklus stemmer. Pleier å ha kort syklus di siste måneden. Vi er på dag 25 nå. Make sure test. Tatt med dag urin.
Har ømme pupper. Fikk muligens et blodtrykksfall idag. Føler meg ellers normal.
Har hatt svært korte sykluser i 4 måneder. Sånn cirka 19-23 dager. Opplevd slimete utflod en hel uke snart. Har ikke testa denne måneden i det hele tatt på eggløsning.