Oss testetøser imellom

Strek?? Kan jeg ha testet feil eller være en ødelagt test? Går på pillen, men håper allikevel den er positiv. Tatt to til, en negativ, en skyggestrek. Aner ikke dpo pga minipille.

Vedlegg

• IMG_1834.jpeg
    IMG_1834.jpeg
    872,1 KB · Visninger: 117
Strek?? Kan jeg ha testet feil eller være en ødelagt test? Går på pillen, men håper allikevel den er positiv. Tatt to til, en negativ, en skyggestrek. Aner ikke dpo pga minipille.
Den ser defekt ut , men ville tatt en ny ❤️

Forstår meg virkelig ikke på syklusen.. fikk økning på el-test i går, steg også ut på dagen. Men i dag var det lavt igjen. Har hatt masse murringer i går og forgårs + slim med litt brunt, så trodde kanskje mensen var på vei, men er vel ikke det heller.
IMG_1078.png

åh.. aner ikke når el var, men fredag 1.11 hadde jeg blodspor i slimete utflod cd 12 (nesten uke tidligere enn det jeg pleier :p)

Jeg tror jeg har fått streksyn! Men denne er i alle MS 25, så ikke helt optimalt for å teste tidlig - meeeen hvis jeg nistirrer på testen så sverger jeg på at jeg ser hvor streken i alle fall skulle ha vært

Vedlegg

• IMG_6988.png
    IMG_6988.png
    3,9 MB · Visninger: 67
Kjøpte nye tester i dag og testet på ettermiddagen og tror jeg skimter noe!!!:nailbiting: Er det flere som ser?
IMG_6947.jpeg

Helt sykt svak, men har ikke fått skygge på rfsu før

Back
Topp