Syns dette ser ut som begynnelsen på baby strek jegLurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med å tolke denne testen?
Lurer på om det kan være en skyggestrek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns dette ser ut som begynnelsen på baby strek jegLurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med å tolke denne testen?
Sånn var mine første tester da jeg ble gravid! Tipper babystrekLurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med å tolke denne testen?
Jeg ser på den til høyre hvor mange dpo er du?Lurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med å tolke denne testen?
SerLurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med å tolke denne testen?
Så den på begge nå.Jeg ser på den til høyre hvor mange dpo er du?
Jeg ser absolutt strek her, jaJeg håper så veldig jeg ikke er den eneste som ser noe her? Fikk svak positiv 12 dpo sist PP og hadde ingen utslag før det. Er nå 8 dpo så kanskje det kan være et positivt tegn hvis den slår ut så tidlig? Andre PP med femar, så har et lite ekstra håp bilde med/uten filt
SerLurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med å tolke denne testen?