Oss testetøser imellom

7 DPO, men noen som har erfaring med BP Tidlig test? Er det skygge tester?

Vedlegg

• IMG_7559.jpeg
    IMG_7559.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 64
  • IMG_7557.jpeg
    IMG_7557.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 62
  • IMG_7553.jpeg
    IMG_7553.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 63
7 DPO, men noen som har erfaring med BP Tidlig test? Er det skygge tester?
På det første bildet ser den litt rosa ut, men på det siste er det tydelig skygge. Synes det var tydelig skyggestrek på disse, fikk tilsvarende da jeg ikke var gravid. Men 7DPO er tidlig!

På det første bildet ser den litt rosa ut, men på det siste er det tydelig skygge. Synes det var tydelig skyggestrek på disse, fikk tilsvarende da jeg ikke var gravid. Men 7DPO er tidlig!
Håper virkelig det utvikler seg til en positiv sterk strek :Heartred :smiley-angelic001 Er jo bare å smøre seg med tålmodighet

Prøv en vanlig test også?(hvis du har) Jeg fikk svakt utslag på vanlig BP test også når jeg hadde utslag på tidlig testen :) Kanskje du også får det?
Fikk den her :bag:

Vedlegg

• IMG_7595.png
    IMG_7595.png
    2,2 MB · Visninger: 69
  • IMG_7593.png
    IMG_7593.png
    1,4 MB · Visninger: 66
  • IMG_7592.png
    IMG_7592.png
    2,2 MB · Visninger: 67
  • IMG_7586.jpeg
    IMG_7586.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 72
Hei. Håper dere kan tenke litt sammen med meg her. Jeg hadde egentlig IKM den 27.10 den kom og gikk med negativ test. Testet nå på fredag også og den var negativ. Testet så igjen i dag og den er positiv (legger ved bilde) men om IKM var den 27.10 burde ikke den vært positiv allerede på fredag? Kan det være at jeg har hatt seg eggløsning? For har testet med eggløsningstest og den vart ikke høy når den burde bli (legger ved bilde)v
1000005575.jpg
1000005573.png

Hei. Håper dere kan tenke litt sammen med meg her. Jeg hadde egentlig IKM den 27.10 den kom og gikk med negativ test. Testet nå på fredag også og den var negativ. Testet så igjen i dag og den er positiv (legger ved bilde) men om IKM var den 27.10 burde ikke den vært positiv allerede på fredag? Kan det være at jeg har hatt seg eggløsning? For har testet med eggløsningstest og den vart ikke høy når den burde bli (legger ved bilde)vVis vedlegget 447527Vis vedlegget 447528
Gratulerer :Heartred må jo være helt fantastisk etter så lang dpo . Hvis eggløsning var riktig ..Jeg testet negativ på strimle idag tidlig fra make sure . Hadde svak strek tidlig clearblu igår men mistenker kjemisk. Men hvis du ikke tester positiv før nå en uke etter IKM så er det kanskje håp for meg. Bare det at jeg testet pos 4 dager før IKM forrige svangerskap .

Vedlegg

• IMG_1747.jpeg
    IMG_1747.jpeg
    319,4 KB · Visninger: 36
Back
Topp