Oss testetøser imellom

Hm. 4 mnd siden fødsel. Vært kvalm i flere dager. Tok en rfsu… Vis vedlegget 446969
Tenkte at det må være lurestrek. Så tok makesure. Den var negativ.
Gårdagens øverst og dagens nederst.. hva tror vi? Ser vi en strek til. Men mulig skygge eller? Vis vedlegget 446970
Syntes den nederste ser positiv ut her ,ser en svak strek der. Min make sure blå ble sånn 8 dpo.før de ble sterkere og sterkere

Aldri fått en sånn peak før jeg :dance018
Uten tvil peak! :smiley-bounce012Men er du sikker på at pilen traff teststreken og ikke på det grønne eller noe? For jeg har hatt sterkere rød enn det og bare fått litt over 1 :angelic:
Det har ikke så mye og si, for den er jo sterk:woot:

Uten tvil peak! :smiley-bounce012Men er du sikker på at pilen traff teststreken og ikke på det grønne eller noe? For jeg har hatt sterkere rød enn det og bare fått litt over 1 :angelic:
Det har ikke så mye og si, for den er jo sterk:woot:
Ja, helt sikker. Og syntes jeg også har fått sterkere tester og ikke i nærheten av den målingen :hilarious: men føler Premom kan tulle litt. La inn en svak her om dagen som fikk 80. Så tar det med en klype salt

Ja, helt sikker. Og syntes jeg også har fått sterkere tester og ikke i nærheten av den målingen :hilarious: men føler Premom kan tulle litt. La inn en svak her om dagen som fikk 80. Så tar det med en klype salt
Ooo, men gøy den der da :smiley-bounce012 :smiley-bounce012 Happy bumping :woot::hilarious:

Skjønner ikke hvorfor testene er så sterke så tidlig..har stort sett hatt EL mellom CD 25 og 35 de siste syklusene. Det er altså minst en og en halv uke til forventet peak. Første bilde er denne syklusen. Bilde 2 og 3 er testene fra forrige. IMG_3442.pngIMG_3443.pngIMG_3444.png

Hmmm… hva tror dere? Ganske tydelig strek i virkeligheten, godt innenfor tiden. Jeg aner ikke dpo, men trodde ikke mer enn 5-6. Mange som har opplevd skygge på babyplan om dagen?
IMG_6250.jpeg

Vanskelig å se farge på streken, men ser avslutt noe! Ta en til test kanskje? :Heartred
Tok en til rett etterpå, men tror den var negativ :playful: rakk ikke se på den ordentlig før vi måtte løpe ut av døra o dag tidlig

Tok en til rett etterpå, men tror den var negativ :playful: rakk ikke se på den ordentlig før vi måtte løpe ut av døra o dag tidlig
Skjønner! Men hvis du kanskje er 5-6 dpo er det jo enda veldig tidlig :love7 Jeg er selv 5dpo og klør etter å teste selv:laughing002

Back
Topp