Det blir noen spennende dager fremover! Spent om jeg faktisk har hatt el, eller om kroppen min enda er i ulage etter MA (hatt en TR siden). Hadde negativ clearblue digital (lilla) den 12. oktober, så blinkende fjes i 6 dager, så fast smilefjes på CD 13. Men, har testa med strimler samtidig og syns liksom ikke at de har vært helt superpositive… Ikke hatt el smerter eller ømme pupper heller, men så svirrer hjernen med at jeg de to siste syklusene (som jeg kommer på) har kjent kraftige el smerter på høyre side, men kan ikke komme på om jeg noen gang har kjent noe på venstre. Så, kanskje jeg har hatt el på natta, fra venstre side? Haha.. Nei, blir litt tullete av å vente. Har lagt inn aksjer hver dag siden TR forsvant, så håper vi har truffet. I dag var jo plutselig el strimmel mer synlig igjen, og jeg er på CD 17 - DPO 5 (muligens..) Så blir liksom ikke helt klok. Håper på masse positive tester fremover, for alle sammenVenter på EL CD23.
Tok 5 tester til, nada nix på de. Og første aksjelegging denne syklusen var på forrige torsdag. Så skal ikke være mulig heller egentlig
Ser streken veldig klart. Så den var skikkelig fy fy
Husker forresten at da jeg fikk det den ene datteren min, så ble el testen positiv før G testen slo ut positiv