Oss testetøser imellom

Kjøpte en CB ultratidlig og den er veldig negativ.Så det var nok bare en skygge i går. Litt letta nå altså, for vi har nok å henge fingrene i med 4 barn, og jeg hadde aldri klart å ta en abort.. Hater at jeg ikke kan ta annen prevensjon enn p-piller, for jeg er så glemsk, så er fort gjort å havne i denne situasjonen :)

Vedlegg

• IMG_8929.jpeg
    IMG_8929.jpeg
    783,8 KB · Visninger: 56
Alt for tidlig, men klarer ikke å holde fingrene unna testene :) DPO 4…? Fikk fast smilefjes på clearblue fertilitetsmonitor på lørdag. CD 17… Jeg ser bare en hvit test. Håper håper håååper❤️

Vedlegg

• IMG_6092.jpeg
    IMG_6092.jpeg
    666 KB · Visninger: 23
  • IMG_6102.jpeg
    IMG_6102.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 23
Skjønner, da er det jo fortsatt håp tenker jeg ❤️
hadde EL smerter dagene 9-12. Og fikk EL smerter atter igjen uken etter ett par dager.
Men veldig irriterende å ikke vite hvilken av de ukene jeg hadde EL.

Tror jeg må kjøpe meg CB sine tester av de digitale for å sjekke om den slår ut denne gangen. og samt bruke Letrozol for å se om dette påvirker de digitale testene. For dette hadde jeg ikke brukt sist gang jeg brukte CBD

Hei! Er det noen her inne som vet om lh testene kan bli forhøyet før mensen kommer? Skal muligens få mensen i dag og vært litt vond i bekken i går, er det enda, fikk litt brunt blod på papiret i dag første gang jeg gikk på do… Har ikke graviditetstester liggende så tok bare lh-test for å se da syklusen min har vært kaos denne gangen.. Den er sterkere nå enn hva den var for noen dager siden når jeg sluttet å teste :bored: :rolleyes: :happy: Noen som har peiling?
Mine LH er lave før mens , men når jeg var gravid , så var de veldig sterke . Så for gøy kan man bare ta en LH test 10DPO f.eks. .

Ingen som ser skygge her nei? Har testa positivt så veldig tidlig i alle tidligere svangerskap. Utolmodig ❤️

Vedlegg

• IMG_6112.jpeg
    IMG_6112.jpeg
    1.000,3 KB · Visninger: 54
  • IMG_6111.jpeg
    IMG_6111.jpeg
    877,4 KB · Visninger: 52
Håper for deg!! :Heartred Hvor mange dpo?
4 DPO tror jeg, fikk fast smilefjes på lørdag (CD 13). Har aldri testa så tidlig før, men hadde positiv Gtest 6 DPO i juli (som endte i en MA). Men er kvalm og veldig trøtt, kliss likt som sist. Men, sikkert bare innbilning.

4 DPO tror jeg, fikk fast smilefjes på lørdag (CD 13). Har aldri testa så tidlig før, men hadde positiv Gtest 6 DPO i juli (som endte i en MA). Men er kvalm og veldig trøtt, kliss likt som sist. Men, sikkert bare innbilning.
4 DPO vil uansett være for tidlig, umulig å få positiv så tidlig. Egget fester seg tidligst 5 DPO, og så vil kroppen trenge noen timer til å produsere HCG etter det. Vil derfor være helt umulig å teste positiv før 5 DPO, og jeg har heller aldri hørt noen som har testet positiv såpass tidlig. Tror det aller, aller tidligste er 6 DPO, men selv da vil man som regel ha hatt feil av EL med 1-2 dager.

4 DPO vil uansett være for tidlig, umulig å få positiv så tidlig. Egget fester seg tidligst 5 DPO, og så vil kroppen trenge noen timer til å produsere HCG etter det. Vil derfor være helt umulig å teste positiv før 5 DPO, og jeg har heller aldri hørt noen som har testet positiv såpass tidlig. Tror det aller, aller tidligste er 6 DPO, men selv da vil man som regel ha hatt feil av EL med 1-2 dager.
Egget kan feste seg fra 2 dager etter el

Dette var første TR etter MA, så hadde litt småblødninger før TR kom skikkelig i gang. Kan jo være, at jeg er et par dager lengre enn jeg trodde, har bare gått ut i fra når TR starta sånn ordentlig, samt clearblue sine anvanced eggløsningstester (lilla). Skal ta ny test i morgen, har hamstra et lager ;)

Back
Topp