Oss testetøser imellom

Et kjapt spørsmål fra ei som skal teste for første gang i sitt liv og er klar for morgendagen; på babyplan sine tester står det at urinen må være romtemperert ved testing, lar dere den stå litt først da?

Et kjapt spørsmål fra ei som skal teste for første gang i sitt liv og er klar for morgendagen; på babyplan sine tester står det at urinen må være romtemperert ved testing, lar dere den stå litt først da?
Aldri hørt om før og heller ikke tatt hensyn til :happy: Går nok fint å la vær. Men skader nok ikke
å vente heller. Masse lykke til!

Tenkte å komme tilbake her med en liten oppdatering.
Det var visst babystrek :Heartred dette er fra den dårlige MS batchen, derfor dårlig med farge på den ene.

IMG_2276.jpeg

dagens tester. Så frustrerende at de ikke er sterk og fin utålmodig
Jeg ser jeg ser!
Skulle kommentere den fra CB at jeg fikk lignende skyggestrek. Meeen ser jo på de andre også. Så da må jo det være babystrek!

Ikke hcg test men EL!
Noen som har opplevd rett fra sirkel til fast smiley på CB? Samtidig som neg strimmel? (De er sterkere tho, 0,6 på Premom)

Hva? Var de falske positive i går? Hvilken batch er den du fikk så tydelig strek med?
Skjønner ingenting jeg. I går var det to fra 32-batchen fra MS og en tidligstav fra rfsu som slo ut positivt. Samme urin. Og i dag er det kun negative tester fra MS. Vet batchen er dårlig, men jeg synes jo det er rart at de alle skulle være positive i går og alle negative i dag :dead:

Jeg får ikke utslag på make sure heller. Veeeeldig svakt kanskje. Men får utslag på clearblue tidlig, rfsu strimmel og rfsu staver.
Jeg så testene dine nå :Heartred Min cb ser ut som din. Men den burde jo vært sterkere om den faktisk var positiv, jeg er 12 dåp i dag. I går fikk jeg tydelig strek på både make sure og rfsu, og i dag ingenting annet enn den skyggestreken på cb.

Men dine ser fine ut til å være så tidlig!!

Klarte ikke å ikke teste meg. Og da var selvfølgelig ikke urinen veldig konsentrert heller :wacky:

IMG_3933.jpeg
Nesten 2 minutt før det hadde gått 5 minutter

IMG_3935.jpeg
IMG_3936.jpeg
IMG_3934.jpeg
5 minutter

IMG_3937.jpeg
Noen sekunder etter 5 minutter

Starta klokka før jeg testet i urinen så siste test blir egt ved 5 minutter

Hva ser dere? :smiley-angelic001

Føler ikke testene blir sterkere heller så har jo store tvil på at denne syklus blir noe babyboom

Ikm er ikke før om 7 dager

Klarte ikke å ikke teste meg. Og da var selvfølgelig ikke urinen veldig konsentrert heller :wacky:

Vis vedlegget 446407
Nesten 2 minutt før det hadde gått 5 minutter

Vis vedlegget 446404
Vis vedlegget 446406
Vis vedlegget 446405
5 minutter

Vis vedlegget 446403
Noen sekunder etter 5 minutter

Starta klokka før jeg testet i urinen så siste test blir egt ved 5 minutter

Hva ser dere? :smiley-angelic001

Føler ikke testene blir sterkere heller så har jo store tvil på at denne syklus blir noe babyboom

Ikm er ikke før om 7 dager
Men det er jo veldig uvanlig at testene slår ut i det hele tatt så tidlig! De fleste har blanke tester 7dpo :)

Back
Topp