Krysser fingrene for deg!Det er testen fra i dag det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!Det er testen fra i dag det
Aldri hørt om før og heller ikke tatt hensyn til Går nok fint å la vær. Men skader nok ikkeEt kjapt spørsmål fra ei som skal teste for første gang i sitt liv og er klar for morgendagen; på babyplan sine tester står det at urinen må være romtemperert ved testing, lar dere den stå litt først da?
Ser en svak strekkDagens 8 dpo
Jeg ser jeg ser!dagens tester. Så frustrerende at de ikke er sterk og fin utålmodig
Men strekene er der! Og 9dpo? Det virker veldig lovendedagens tester. Så frustrerende at de ikke er sterk og fin utålmodig
Jaa, men føler jeg har hatt sånne streker i 3 dager alleredeMen strekene er der! Og 9dpo? Det virker veldig lovende
Skjønner ingenting jeg. I går var det to fra 32-batchen fra MS og en tidligstav fra rfsu som slo ut positivt. Samme urin. Og i dag er det kun negative tester fra MS. Vet batchen er dårlig, men jeg synes jo det er rart at de alle skulle være positive i går og alle negative i dagHva? Var de falske positive i går? Hvilken batch er den du fikk så tydelig strek med?
Kjøpte meg en cb tidligtest og her er resultatet sammen med MS 32-batch.
Da var det nok kjemisk.
Jeg får ikke utslag på make sure heller. Veeeeldig svakt kanskje. Men får utslag på clearblue tidlig, rfsu strimmel og rfsu staver.Kjøpte meg en cb tidligtest og her er resultatet sammen med MS 32-batch.
Da var det nok kjemisk.
Jeg så testene dine nå Min cb ser ut som din. Men den burde jo vært sterkere om den faktisk var positiv, jeg er 12 dåp i dag. I går fikk jeg tydelig strek på både make sure og rfsu, og i dag ingenting annet enn den skyggestreken på cb.Jeg får ikke utslag på make sure heller. Veeeeldig svakt kanskje. Men får utslag på clearblue tidlig, rfsu strimmel og rfsu staver.
Men det er jo veldig uvanlig at testene slår ut i det hele tatt så tidlig! De fleste har blanke tester 7dpoKlarte ikke å ikke teste meg. Og da var selvfølgelig ikke urinen veldig konsentrert heller
Vis vedlegget 446407
Nesten 2 minutt før det hadde gått 5 minutter
Vis vedlegget 446404
Vis vedlegget 446406
Vis vedlegget 446405
5 minutter
Vis vedlegget 446403
Noen sekunder etter 5 minutter
Starta klokka før jeg testet i urinen så siste test blir egt ved 5 minutter
Hva ser dere?
Føler ikke testene blir sterkere heller så har jo store tvil på at denne syklus blir noe babyboom
Ikm er ikke før om 7 dager